Domů Profil prodejce Shushu.shop
  • aktivní prodejce od r. 2011
    Reaguje na objednávky obvykle do 7 hodin.
  • Brno, ČR
  • 234307 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (6411) 100%
Nadšenci: 2365
Aktivita: aktivní
Prodáno: 234307
Registrace: 14.2.2011
Město: Brno
Stát: ČR
Důležitá informace: Dovolená od 24/9 do 15/11/2024, zboží v tomto období neodesíláme.
Tento prodejce dočasně znemožnil nákup svého zboží až do 29.12.2024 23:00 z důvodu "Dovolená.".
Zdravotní volno od 15.11.2024 do 29.12.2024. shushu.shop tým

Shushu.shop

/ Prodávající
Fler Live Příběhy

Dovolená od 24/9 do 15/11/2024, zboží v tomto období neodesíláme.

 

  Prodáváme věcičky pro Vaše ručičky!

Shushu.shop je obchod s bižuterními komponenty a korálky. Otevřeno máme již druhým rokem. Zboží nakupujeme jak v ČR, tak i v zahraničí. Protože prodáváme i jinde, může se stát, že některé zboží bude vyprodané. O obchod se střídavě staráme dvě - Jana a Hana.

Kamennou prodejnu nemáme, ale po domluvě lze zboží vyzvednout v Brně.

Flér poštou komunikujeme obě, neváhejte se na nás obrátit s dotazy. Navíc nikdo nejsme neomylní, může se stát, že Vám bude něco chybět, popř. přehlédneme vadu, napište, vše se snažíme vždy vyřešit.

    VĚRNOSTNÍ SLEVY  

Od 1.1.2015 jsme zavedli systém trvalých slev na veškeré zboží v naší nabídce.

Slevu získáte po dosažení obratu:

obrat nad 10.000,- Kč - 5% (sleva se projeví od položky s cenou 22,- Kč)

obrat nad 20.000,- Kč - 10% (sleva se projeví u položky s cenou 11,- Kč)

obrat nad 35.000,- Kč - 15% (sleva se projeví u položky s cenou 10,- Kč)

obrat nad 50.000,- Kč - 20% (projeví se u každé položky)

Jestliže jste ještě neobdrželi slevový kód a domníváte se, že Vám sleva již náleží napište si o něj prosím do zprávy k objednávce.

Slevu můžete získat pouze jako registrovaný kupující u neregistrovaných nejdou objednávky sledovat.

Upozorňujeme, že slevy se nesčítají, ale v případě akční slevy použijte kód pro akční slevu, nebo si napište zprávu k objednávce, tak aby jste dostali slevu vyšší.

 

POŠTOVNÉ V ČESKÉ REPUBLICE

Při nákupu nad 1.000,- Kč (z obou obchůdků) je poštovné a balné zdarma. 

Částka 1000,- Kč se počítá bez poštovného a po případných akčních slevách.

65,- Kč standardní poštovné - doporučený dopis

85,- Kč za poštovné větších rozměrů (je uvedno u jednotlivých výrobků)

135,- Kč za dobírku u doporučeného dopisu (na dobírku zasíláme jen výjimečně registrovaným zákazníkům)

25,- Kč za obyčejnou zásilku (na požádání a vlastní zodpovědnost příjemce) u zboží do hodnoty max. 50,- Kč, zásilka musí mít max. 2 cm na výšku.

ZÁSILKOVNA za cenu standardního poštovného 65,- Kč

možnost zaslání objemově větších zásilek na pobočky Zásilkovny v ČR můžete využít v případě, že objednáváte objemově větší zboží, které lze zaslat českou poštou pouze jako balík a platíte poštovné 85,- Kč. Napište do zprávy k objednávce na kterou pobočku zásilkovny nebo zásilkovny chcete zásilku zaslat. V případě zaslání balíčku pouze přes Českou poštu je sazba 139,- Kč.

V případě tohoto způsobu doručení je potřeba nám oznámit ve zprávě k objednávce Vaši e-mailovou adresu a tel. číslo, na které Vám přijde zpráva, že je zásilka připravena k vyzvednutí.

Doba uložení na pobočce zásilkovny  je 14 dní.

Odkazy na pobočky, ze kterých si můžete vybrat:

https://www.zasilkovna.cz/pobocky

https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek

 

POŠTOVNÉ NA SLOVENSKO

Poštovné je pro zahraničí stanoveno paušálně částkou 130,-Kč. Platíte na FIO účet na Slovensku.

V případě Vaší objednávky vyšší než 1500,- Kč (bez poštovného) Vám zásilku na Slovensko zašleme zdarma.

Poštovné upravujeme ručně před přijetím objednávky.

 

 

POŠTOVNÉ do ostatních zemí EU

Zásilky zasílané do ostatních zemí mají pevnou sazbu poštovného 200,-Kč. Není zde možnost (limit) zaslání zásilky zdarma tak jako v ČR nebo SR.

V případě dotazů nebo popř. dobírky nás neváhejte kontaktovat vnitřní poštou.

Zasílání

Zboží zasíláme nejméně dvakrát týdně po připsání platby na účet. Snažíme se, pokud je to v našich silách odeslat zboží co nejdříve. Zasíláme přes Českou poštu.

Slovensko , malé zásilky do 250g posíláme přes Českou poštu, větší kurýrem na Slovensko a odtud balíkem přes Slovenskou poštu.

Banka

Od českých zákazníků přijímáme platby na běžný účet v Kč.

Od zákazníků ze Slovenska přijímáme Euro na účet vedený ve FIO bance na Slovensku. V případě platby v českých korunách, nás, prosím kontaktujte.

FAKTURY

Faktury pro Českou republiku jsou vystavovány elektronicky zde na Fléru, a můžete si ji zde také vytisknout. V případě, že požadujete fakturu v papírové podobě s podpisem a razítkem, napište to do zprávy k objednávce.

Faktury pro Slovensko jsou vystavovány v jiném programu a jsou vždy posílány v papírové podobě v zásilce.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Reklamované zboží nebo zboží na výměnu zasílejte doporučeně, není-li dohodnuto individuálně jinak.  Při vyřizování reklamací se řídíme právními předpisy - obchodním a občanským zákoníkem, v platném znění.

 

Je-li u zboží uvedeno zlato,stříbro-nejedná se o ryzí kov, ale pouze o označení barvy předmětu. Nejsme registrováni na puncovním úřadě.

 

Dopis  Odesílací dny  Kalendář

zásilky českou poštou odesíláme v úterý, středu a čtvrtek

v pondělí a v pátek odesíláme jen vyjímečně

Balíčekzásilky na uloženku nebo zásilkovnu předáváme obvykle v úterý a ve středu

______________________________________________________

  Stálé - opakované REZERVACE  

nabízíme Vám vytvoření tzv. STÁLÉ (měsíčně opakované) REZERVACE :

Pokud máte v úmyslu nakupovat zboží pravidelně nabízíme Vám "stálou (trvalou, opakovanou) rezervaci".

Na Váš nick zarezervujeme Vámi požadovaný počet kusů zboží (od 10-ti ks) a pošleme Vám odkaz na vytvořenou položku.

Vy pak z rezervace můžete odebrat vždy  tolik, kolik zrovna potřebujete a my vždy na začátku měsíce rezervaci doplníme, tak abychom pro Vás měli zboží vždy připravené.
Mimo to zboží najdete v naší kategorii " + Rezervace "

Podotýkám, že rezervací se k ničemu nezavazujete a je možné ji kdykoliv zrušit (nebo navýšit), slouží k tomu, abychom věděli kolik objednat a rezervované zboží pro Vás měli na skladě.

______________________________________________________

Od 1.1.2015 jsme zavedli systém trvalých slev na veškeré zboží v naší nabídce, více info v profilu - záložka Info - Věrností slevy

obrat nad 10.000,- Kč - 5% (sleva se projeví od položky s cenou 22,- Kč)

obrat nad 20.000,- Kč - 10% (sleva se projeví u položky s cenou 11,- Kč)

obrat nad 35.000,- Kč - 15% (sleva se projeví u položky s cenou 10,- Kč)

obrat nad 50.000,- Kč - 20% (projeví se u každé položky)

_____________________________________________________________
 

úplné znění obchodních podmínek

OBCHODNÍ POMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU shushu.shop

 

Úvodní ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě //www.fler.cz/shushu-shop.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu shushu.shop je podnikatel, právnická osoba, adresa a ostatní náležitosti subjektu jsou uvedeny při přijetí objendnávky v systému Fléru.

Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

 

Pojmy

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.

Spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující, který není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

 

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou". Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jakmile je zaplacena kupní cena a zboží převzato kupujícím.

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchoduwww.fler.cz/shushu-shop odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 14 dní od odeslání objednávky.

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. 
Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.

V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

Kupující dává souhlas prodávajícímu na shromažďování a archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech a to vyplněním registrace nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu. Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem. Své údaje může kupující měnit na internetových stránkáchwww.fler.cz. 

 

V případě, že zboží není skladem, či je jinak nedostupné, je zákazník 

mailem nebo telefonicky informován o tomto stavu. Pokud zákazník neobdržel potvrzující email, že objednávka je kompletní a připravena k osobnímu odběru, není objednávka připravena k předání.

Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů po připsání částky na účet. Zásilky vrácené z důvodu spočívajícím na straně zákazníka jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající účtuje další poštovné.

V případě elektronické objednávky s osobním odběrem na provozovně firmy, je tato objednávka vyřizována neodkladně po odeslání objednávky, nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky. Zákazník je poté informován e-mailem o připravenosti objednávky.

 

Odstoupení od smlouvy, reklamace a Doba dodání

 

Odstoupení od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Kupující má právo má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky  zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího  v poště na interentévé adrese //www.fler.cz/shushu-shop. Kupující odešle zboží na adresu: Jana Sedláková, shushu.shop, Skřivanova 4, 602 00 Brno. Stejným způsobem, jakým bylo zboží zasláno, v případě České republiky doporučeně Českou poštou, dle velikosti buď doporučený dopis nebo doporučený balíček.

V případě Slovenské republiky, při zaslání Slovenskou poštou, vrátit na adresu

V případě převzetí na pobočce Uloženky, bude prodávájícím sděleno číslo, pod kterým zákazník uloží zásilku na pobočce Uloženky. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese : Jana Sedláková, shushu.shop, Skřivanova 4, 602 00 Brno, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby nebo v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy

V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.


Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku), pokud kupující nezaplatí (v případě platby předem) vystavenou fakturu ve lhůtě splatnosti.

Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku zaslanou mu na dobírku. Taková zásilka není ani považována za odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku v zákonem stanovené lhůtě.

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (učiněním zápisu v listu převzetí zásilky), tak prodávajícího, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně či osobně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.

Reklamace jsou vyřizovány dle zákona do 30-ti dnů. Je-li to možné, do pěti pracovních dnů po obdržení reklamace .

 


Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.

Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

Reklamační řád

 

 

Na zboží zakoupené v eshopu poskytuje prodávající spotřebiteli záruku za jakost v délce záruční doby 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. V případě výměny zboží v důsledku reklamace počíná běžet nová záruční lhůta, a to ode dne převzetí nového zboží.

Reklamaci nelze uplatnit po uplynutí záruční doby, v případě mechanického poškození  zboží nebo jeho poškození v důsledku neodborného užívání a pokud vada na zboží vznikne v důsledku zásahu vyšší moci.

Podmínkou kladného vyřízení reklamace je předložení platné faktury či jiného ji nahrazujícího dokladu o prodeji nebo informace o čísle objednávky z internetového systému. Daňový doklad - fakturu naleznete v elektronické podobě u objednávky, na vyžádání ji posíláme v zásilce spolu se zbožím.

Reklamované zboží musí být vždy předáno úplné, nepoškozené, včetně obalu.

Reklamaci kupující uplatní na adrese :Shushu.shop, Jana Sedláková, Skřivanova 4, 602 00 Brno

Kupující uplatňuje reklamaci tak, že zašle vadné zboží spolu s písemnou reklamaci včetně popisu závady, návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu). Pokud zjistí prodávající, že reklamace je důvodná, vymění reklamované zboží za zboží bez vady. Pro případ, že by zboží již nebylo u prodávajícího skladem, vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, a to ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Náklady na uplatnění důvodné reklamace nese prodávající ze svého, včetně  nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak.

V případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel (kupující).

Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

 

Práva z vadného plnění

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící 

věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. 

Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, 

nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,

c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese: Jana Sedláková, shushu.shop, Skřivanova 4, 602 00 Brno

Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:Jana Sedláková, shushu.shop, Skřivanova 4, 602 00 Brno. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje. 
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem

Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.

 

Ceny a platnost nabídky

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH (dodavatel není plátcem DPH), která je platná v okamžiku odeslání objednávky. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.

V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující 

informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.

Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.

V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.

V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

Doprava

Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího, který se nachází na internetových stránkách www.fler.cz/shushu-shop

Platební podmínky

Odběratel může uhradit sumu:

převodem :

1.1.   v korunách ve prospěch našeho účtu ve FIO bance. Variabilní symbol je číslo objednávky nebo číslo faktury. Konstantní symbol 008 nebo 558.

1.2.   pro zákazníky platící na Slovensku v Eurech je určen účet pro platbu FIO bance vedený na Slovensku. Variabilní symbol je číslo objednávky nebo číslo faktury. Konstantní symbol 008 nebo 558.

1.3.   dobírkou - při předání zboží dobírkou na poště nebo přepravci

1.4   hotově - při osobním odběru, na domluveném místě, a to po potvrzení e-mailem ze strany prodávajícího, že zboží je připraveno k předání.

Pro bod 1.1. a 1.3. platí: Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.

 

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem. Své údaje může kupující měnit na internetových stránkáchwww.fler.cz. 

 

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Kupující souhlasí s obchodními podmínkami (ve znění platném v den odeslání objednávky), odesláním elektronické objednávky. Odeslaná objednávka (návrh kupní smlouvy) je pro kupujícího závazná.

 

V Brně dne 1.1.2014

 

 

 

Způsob dopravy
Zboží zasíláme doporučeně v bublinkové obálce přes Českou poštu nebo na pobočky Uloženky či zásilkovny (85,-Kč), větší zásilky balíčekm za 120,- Kč.
Další prodejní profily
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od Shushu.shop

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--