Profil uživatele
Šití Nití
Prodávající
Ochoz u Brna
Registrace: 18.4.2011

* SKLADOVÉ ZÁSOBY SE PRŮBĚŽNĚ MĚNÍ, PROTO JE UVEDENÉ MNOŽSTVÍ POUZE ORIENTAČNÍ.

* POKUD POTŘEBUJETE VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ NEŽ JE VYSTAVENÉ, NAPIŠTE MI PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY.

* POKUD NEBUDE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ K DISPOZICI Z DŮVODU PŘEPRODEJE, PAK VÁS BUDU OBRATEM KONTAKTOVAT.

* OSOBNÍ ODBĚR V CENTRU BRNA!

 

Děkuji za Vaši návštěvu :)

Eva

 

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Zboží:

Sortiment internetového obchodu tvoří látky ze 100% bavlny, galanterie, doplňky pro textilní tvorbu, knihy a hotové textilní výrobky. Fotografie zboží je pořízena tak, aby barevné provedení co nejvíce odpovídalo skutečnosti, fotografie látek jsou doplněný o měřítko v centimetrech. Skutečná barevnost látek se může lišit i vzhledem k nastavení monitoru. Na přání zasíláme vzorky látek.

Množství zboží: uvedené množství je jen orientační. Skutečné skladové zásoby se mohou lišit.

Cena zboží:

Uvedená cena zboží je vč. DPH (s platností od 19/7/2014).

Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu

Nákup a objednání zboží:

K uzavření kupní smlouvy dochází odesláním objednávky. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami.

Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. V případě, že neobdržíte po odeslání objednávky potvrzující email, Vaše objednávka nebyla správně odeslána a nemůže být realizována.

Zákazník je o stavu své objednávky průběžně informován pomocí elektronické pošty.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Platba:

Platba předem – bankovním převodem – zásilku odešleme nejpozději do 5ti pracovních dnů po připsání peněžních prostředků na náš bankovní účet. Platbu převodem na náš bankovní účet lze uskutečnit v CZK nebo v EUR (zákazníci ze Slovenska).

Číslo účtu – český zákazník (CZK): 2800157937/2010
Číslo účtu – slovenský zákazník (EUR): 2800645949/8330 (platbu zadejte jako běznou slovenskou platbu v EUR)
 
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky (viz potvrzující email)

Odeslání zboží:

Zboží balíme tak, aby nedošlo k jeho poškození a zasíláme prostřednictví zvoleného přepravce. Zboží, které je v době uskutečnění objednávky skladem, zasíláme nejpozději do 5 pracovních dnů od připsání platby na náš účet (platba předem). U zboží na objednávku budete informování o dodací lhůtě prostřednictvím e-mailu.

Převzetí zásilky, odstoupení od smlouvy a vrácené zboží:

Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je balík nepoškozený. Otevřený nebo poškozený balík kupující nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží!  

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů, tato lhůta běží ode dne převzetí zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího fler poštou.

Nelze vrátit zboží použité, střižené na přání, prané či nějak poškozené a zboží objednané na zakázku.

Zboží je kupující povinen odeslat zpět prodávajícímu úplné a nepoškozené a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.

Zboží nelze zaslat zpět na dobírku!

Prodávající je povinen vrátit kupujícímu přijaté platby, včetně nákladů na dodání zboží  spotřebiteli  a to ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání  zboží.

Prodávající je povinen vrátit kupujícímu peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mu bylo doručeno vrácené zboží a to způsobem, na kterém se s kupujícím dohodne.

Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu.

Záruka a reklamace:

Je-li kupujícím spotřebitel, je záruční doba (ode dne převzetí zboží kupujícím) u spotřebního zboží 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. Po převzetí zásilky je zákazník povinen bez prodlení zkontrolovat dodané zboží. Reklamace se uplatňují prostřednictvím fler pošty. Při reklamaci prosím uvádějte číslo faktury. V případě oprávněné reklamace či odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má kupující právo na úhradu nákladů spojených s reklamací.

Zrušení objednávky prodávajícím:

Zrušení objednávky je možné pokud:

  • Zboží není na skladě a není možné další naskladnění. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka bezodkladně převedena zpět na jeho účet.
  • Neproběhla platba za zboží ve lhůtě 14ti dnů od uskutečnění objednávky

Zákazník je vždy předem informován o důvodu zrušení objednávky a zároveň je mu navrhnuto alternativní řešení pro vyřízení objednávky (např. prodloužení expediční doby, náhradní zboží, aj.)

Tyto obchodní podmínky jsou platné v uvedeném znění s účinností od 1.1.2014

Způsob dopravy
Zboží odesíláme do 5ti pracovních dnů od přijeté platby nebo přijetí objednávky na dobírku. Odesíláme Českou poštou, DPD, na Uloženku nebo si zboží můžete osobně vyzvednou v prodejně v Brně.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
530729
22.7.2016 Vzhledem k prázdninovým časovým možnostem a aktuálnímu výprodeji v obchodě je prodej tady na fleru omezen na minimum (nestíhám aktualizovat množství). Děkuji za pochopení a přeji pohodové šití. Eva
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.