Úspěšně zdolala jednu SOŠ obchodu, užitého umění a designu v Plzni
a jednu FUD UJEP v Ústí nad Labem.
Za uplynulých deset let tak přičichla k módnímu návrhářství, užitému umění, produktovému designu, umělecké i počítačové grafice a základům fotografie i typografie, aby nakonec zakotvila v krajně nejistých vodách volného umění, malby a kresby převážně.
Zcela ztracena není ani v oblasti dějin výtvarného umění a teorií vizuálních oborů.
Věří, že svět potřebuje více nadšenců, nikoliv géniů, a že v umění je nejdůležitější nebát se tvořit špatná díla.
Trvale se zabývá problémem přehlcení obrazy, pročež hledá důvody
k vytváření nových, potažmo cesty k smysluplnému přetváření starých.
Miluje nedokonalé a nedokončené umění s velkým vnitřním životem, třicetistupňová vedra v létě a sněhové závěje v zimě.