Při nákupu nad 500 Kč obdržíte malý dárek.
Profil uživatele
sladkavanilka
Prodávající
Osová Bítýška
Registrace: 29.8.2018

Vítám vás v obchůdku Sladkavanilka,

mým největším koníčkem je pečení a psaní blogu.

Protože kuchyně je mým oblíbeným místem, rozhodla jsem se, že budu nabízet dál různé šité doplňky do kuchyně. Při pečení hlavně mnohé hospodyňky ocení lněné zástěry, které jsou ručně šité pod naší značkou. Dále tu najdete lněné pytlíky, které jsou ideální pro skladování pečiva, utěrky a chňapky.

Upřednostňuji přírodní materiály jako je len a ten nejčastěji kombinuji s bavlnou. Jak je známo, len je přírodní materiál a má tak mnoho pozitivních vlastností. Je chladivý, odvádí vlhkost, má dlouhou životnost a tak vydrží spoustu let. Len je více mačkavý, ale někdo to může brát jako pozitivní vlastnost a tím pádem výrobek má přírodní vzhled.

Pokud máte dotaz na nějaký výrobek, nebo byste měli konkrétní přání, nevájete mi napsat.  

       

Způsob dopravy
Můžete si vybrat doručení objednávky Českou poštou -balík do ruky, na poštu nebo doporučené psaní( pro textil). Dopravce Geis vám doručí balíček za 99 Kč- až k vám domů. Zboží je pečlivě zabaleno, aby nedošlo k poškození při přepravě. Textil můžeme poslat jako doporučené psaní v bublinkové obálce. Můžete využít i dobírku za 40 Kč.
Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího na adrese www.fler.cz/sladkavanilka a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel prostřednictvím webového serveru.

Informace o zboží a cenách

  • Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

  • Kupující provádí objednávku zboží prostřednictvím serveru fler.

  • Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

Platební podmínky a dodání zboží

  • Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího.

  • dobírkou v hotovosti při předání zboží.

  • Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží.

  • V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  • Zboží je kupujícímu dodáno:

  • na adresu určenou kupujícím objednávce

  • Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.

  • Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

  • Zprostředkovatel ( fler) vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. 

  • Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

Odstoupení od smlouvy

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů

  • ode dne převzetí zboží,

  • Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a poškodil tím dárkovou krabici.

  • Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

  • Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu a má prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

  • Kupující nezasílá zboží na dobírku!

  • Kupující má právo na vrácení finančních prostředků na dopravné pouze v nejnižší nabízené výši.

  • Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

  • Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Zboží musí být bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Nedostatečně zabalené zboží, nebo poškozený balík má prodejce právo nepřevzít.

 

Práva z vadného plnění

  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal.

  • Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  • V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,

  • opravu zboží,

  • přiměřenou slevu z kupní ceny,

  • odstoupit od smlouvy.

  • Obsahuje-li balík poškozený předmět při dodávce zboží přes dopravce Česká pošta, je kupující povinen sám zboží reklamovat na pobočce České pošty a to do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.

  • Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

  • Prodávájící nenese zodpovědnost za škody vzniklé špatným používáním, vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na tyto vady se záruka nevztahuje.

  • V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

  • Volbu způsobu reklamace má kupující.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2019

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
829705
10.9.2019 Novinka- mušelínové utěrky ve třech vzorech :)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím