Prosím nakupující, aby vyčkali na potvrzení dostupnosti zboží. Zboží beru s sebou na různé prodejní akce a může se tedy stát, že v době objednávky už je prodáno. Děkuji za pochopení.
Profil uživatele
Sonanik
Prodávající
Prostějov
Registrace: 29.11.2009

Dobrý den, jmenuji se Soňa a jsem ráda, že jste zavítali do našeho obchůdku. Tvořím už od mala a ráda objevuji nové materiály a techniky. Život bez tvoření si nedovedu představit, JE TO MŮJ RELAX I ZÁVISLOST, útěk do jiné reality a světa fantazie...

Já vymýšlím a vyrábím a manžel se stará o to, abych měla s čím, kde a hlavně kdy tvořit :-D. Jsme zkrátka sehraný tým.

Pracuji převážně v noci, jsem taková sova, proto v mém logu najdete sovičku.

Budu ráda, když si prohlédnete moje výrobky, možná si i nějaký koupíte anebo alespoň napíšete pár řádků do mého profilu.

Původ a kvalitu našich výrobků zajišťuje ochranná známka "HANÁCKÉ VÉROBEK".

image

Děkuji a přeji hezký den. :D

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
Zboží je zasíláno Českou poštou, doporučeně v bublinkové obálce nebo v balíčku jako křehké zboží.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.fler.cz/sonanik (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    2. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí Občanským zákoníkem.
    3. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
    4. Kupujícím se rozumí fyzická i právnická osoba.
    5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    6. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
    7. Pokud se kupující rozhodne objednávku zrušit, učiní tak co nejdříve od uskutečnění objednávky, aby nedošlo k jejímu odeslání.
    8. Ve vlastním zájmu kupující do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, kupující neprodleně informuje prodejce prostřednictvím vnitřní pošty.
    9. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Uvedené ceny jsou konečné.
    10. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
    11. Prodejce neakceptuje poznámky k objednávce, v nichž kupující bez předchozí domluvy žádá zboží, které není skladem v dostatečném množství, nebo zboží, které není v nabídce (např. jinou barvu, rozměr).
    12. Prodejce si vyhrazuje právo kupujícího telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp. Telefonické kontaktování je používáno zejména tehdy, pokud kupující nereaguje na zprávy pod objednávkou.
    13. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy. Bližší informace najdete v kapitole Odstoupení od smlouvy.
    14. Kupující má právo zboží reklamovat. Bližší informace jsou v kapitole Práva a povinnosti z vadného plnění.
    15. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
    16. V případě, že dojde mezi prodejcem a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2
    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz
    Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    17. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 5. 2016.


Možnosti platby, lhůty pro expedici
I. Platba bankovním převodem (před odesláním zásilky) - poštovné 46,- Kč (není-li u konkrétního zboží uvedena jiná cena). 
Bankovní spojení: 2500955814/2010 (Fio banka).
Variabilní symbol je shodný s číslem vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu.
Zaplacené zboží vám bude odesláno nejpozději do tří pracovních dnů po připsání platby. 

II. Dobírkou - poštovné 86,- Kč.
Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. Zboží vám bude odesláno nejpozději do čtyř pracovních dnů od přijetí objednávky (není-li u vámi objednaného zboží uvedena delší doba dodání).

III. Hotově, osobní odběr - neplatíte žádné poštovné
V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží, v případě zájmu je možno zaplatit i převodem před převzetím zboží. Objednané zboží je nachystáno do tří pracovních dnů po přijetí objednávky. Po nachystání objednávky dostanete prostřednictvím vnitřní pošty informaci, že si zboží můžete převzít na adrese prodejce.  

Uvedené ceny poštovného jsou platné pro zasílání v rámci České republiky.  V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována vždy platba převodem, zaslání na dobírku není možné.


Dodací podmínky
1. Místem dodání zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo je možno si je po předchozí domluvě vyzvednout osobně.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno nejpozději do čtyř pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě převodem nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení platby).
3. Při výrobě na zakázku závisí dodací lhůta na vzájemné dohodě.
4. Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který současně slouží jako dodací a záruční list.
5. Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není viditelně poškozená. Pokud ano, tak trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky nebo zásilku odmítněte převzít. Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně prodejce informujte.
6. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě ráda vyměním. Zboží prosím zašlete doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašlu nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku). 
2. Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce. Zákazník může o odstoupení od smlouvy informovat např. zaslaným dopisem (kontaktní adresu nalezne pod objednávkou) nebo prostřednictvím vnitřní pošty (zprávy pod objednávkou). 
3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné 14denní lhůty. 
4. Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.  Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude zboží odesláno před uplynutím 14 dnů. 
5. Zákazník zboží pošle doporučeně na adresu uvedenou v kontaktu (viz výše bod 2). V případě větší hodnoty objednávky prodejce doporučuje zásilku připojistit. Objednávky zaslané zpět na dobírku nebudou akceptovány. 
6. Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným  způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy zboží převzal nebo mu zákazník prokázal, že zboží odeslal. Prodejce vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím  zákazník souhlasil  a pokud mu  tím nevzniknou další náklady. 
7. Pokud zákazník zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce nabízí, vrátí mu prodejce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 
8. Přímé náklady spojené s vracením zboží nese zákazník.
9. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit  známky opotřebení, může být vracená částka  ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

Práva a povinnosti z vadného plnění
Jakost při převzetí
1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra), jedná se o vady zboží, za které odpovídá prodávající. 
2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 
3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 
4. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 
5. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. 
Zákonná práva z vad
1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.
2. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 
odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
bezplatné odstranění vady opravou;
přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.  
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 
3. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok 
na odstranění vady 
anebo přiměřenou slevu z kupní ceny. 
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 
4. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Vyřízení reklamace
1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 
2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 
3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 
4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 
5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 
6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 
7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 
8. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS. 
9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů
Abyste mohli využít služeb tohoto obchodu, potřebuje prodejce znát některá vaše osobní data. Respektuje vaše soukromí, a tak se snaží množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější, data chrání před zneužitím. Při práci s osobními daty prodejce vychází ze zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje
Od vás jako od zákazníka prodejce při nákupu požaduje tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou doručovací adresu, e-mailovou adresu, vhodné je i telefonické spojení. Tyto údaje jsou nezbytné k vaší identifikaci, ke komunikaci s vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma, je navíc třeba fakturační adresa, IČ, popř. DIČ.
Údaje o vaší činnosti
Údaje o vašich nákupech, reklamacích a další vaší činnosti v tomto internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
Shrnutí
Všechna data, která o vás a vašich nákupech prodejce získá, jsou chráněna před zneužitím, nikomu jinému je neposkytuje (vyjma společností zajišťujících spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky). Slouží pouze ke kvalitnímu poskytování služeb. Máte právo kdykoliv prodejci písemně (e-mailem) sdělit jakékoliv změny, doplnění, požádat o zlikvidování všech vašich osobních údajů, které jste mu dříve poskytli.
Váš souhlas
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

  1. Práva a povinnosti prodávajícího
  • 1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu nakupujícího v termínu, který nakupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • 2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s nakupujícím na novém plnění. V případě, že nakupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající nakupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  1. Práva a povinnosti nakupujícího
  • 1: Nakupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 2: Nakupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je nakupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  • 3: V případě, že věc při převzetí nakupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má nakupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku nakupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může nakupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud nakupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  1. Dodací podmínky
  • Objednávky jsou nakupujícímu doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  1. Reklamační řád
  • 1: Záruční doba
  • 1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží nakupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení, vady vzniklé používáním zboží, mechanickým poškozením či nedodržením návodu k používání a údržbě.
  • 2: Způsob reklamace
  • 2.1: Před samotnou reklamaci nakupující nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění (dle předchozí dohody se zákazníkem viz bod 7.2.1).
  • 2.3: Nakupující si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má nakupující nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 2.5: V případě uplatnění reklamace si nakupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 3: Provedení reklamace
  • 3.1: Prodávající po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět nakupujícímu vrátí.
  • 3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající nakupujícího předem dohodnutým způsobem (písemně nebo elektronicky).
  • 3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat nakupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  1. Závěrečná ustanovení
  • 1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky nakupujícím.
  • 2: Odesláním elektronické objednávky nakupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  • 3: Ochrana osobních údajů – osobní údaje nakupujících jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v plném znění.

 

 

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
811865
3.6.2019 Od 4.6.2019 můžete využít slevu na malované obrazy 70 x 70 cm ve výši 25%, vložením kódu CNP-M5Y-SZ5 do objednávky. Sleva platí do 4.7.2019
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím