Hlasování je ukončeno, výsledky už brzy.
  • Soutěž, která pomáhá tvůrcům stát se profesionály.
  • Přihlásit se mohl každý tvůrce a sešly se stovky přihlášek od šperkařů, návrhářů, malířů i bytových designérů. Porota z nich vybrala 41, kteří postoupili do finále.
  • O absolutním vítězi rozhodne hlasování diváků i poroty. Výsledky zveřejníme už brzy.

A tady je 41 finalistů, ze kterých jste mohli vybírat vašeho favorita

Živit se tím, co vás baví, je patrně jednou z nejcennějších věcí, která se vám v životě může přihodit.
A pro koho stavebnice není? Pro zákazníky, kteří neberou v potaz hodnotu materiálu a ruční práci a upřednostňují plastový svět.
Vše souvisí se vším, vše mne nějakým způsobem ovlivňuje, pomáhá vytvářet nové kolekce…
Z nadšeného snílka se pomaličku stávám profesionálem. Ta cesta bude ještě dlouhá, někdy těžká, jindy zábavná, ale určitě bude zajímavá a já se na ni těším.
Přímo nad obchodem máme i svojí velkou novou dílnu, kde každý den vytváříme malé zázraky a já naplno žiju svůj sen.
Začalo to našimi prvými spoločnými Vianocami s mojou manželkou v novom dome. Blížil sa čas Vianoc a my sme premýšľali, čo s vianočným stromčekom. Prvý krát táto úloha pripadla mne....
Vše, co si necháš pro sebe, je navždy ztraceno. Vše, co pošleš do světa, zůstane navždy tvoje!
Pokaždé zažívám návykový pocit euforie, když je zákaznice naprosto spokojená a cítí se v mém modelu krásně.
Každá hodina, kterou strávím u akvarelu, mě posouvá dál.
Představte si, jaký může mít dítko pocit, sedí-li na výrazně barevném koberci s hromadou zpravidla plastových hraček před sebou. Může je soustředit? Vnímat svoje smysly? Všímat si detailů?
Sním o tom, že ke mně budou chodit všichni, kteří milují tradiční řemesla i jejich moderní pojetí, ti kteří hledají originální český výrobek a vidí krásu v dokonalé nedokonalosti ruční práce s osobitým otiskem ruky výrobce.
Snem tedy je především tvůrčí ruční práce a ohledem na ekologii a přesahem na zvýšení povědomí že není ruční práce jako ruční práce :-)
Jde mi ale o to, aby se děti seznámily i s jinými druhy zvířat, než je běžná produkce hračkářství. Pro školky, školy a jiné vdělávací zařízení by to mohla být skvělá didaktická pomůcka.
Aby lidé znovuobjevili krásu přírodních materiálů, jako je dřevo nebo přírodní krystaly, které při výrobě používáme. Protože i luxusní šperk může vzniknout "bezodpadově" - tedy z přírodních zdrojů a bez ekologické zátěže.
Modrá púpava je značka prírodnej kozmetiky, ktorú sme (súrodenci Elena a Peter) založili pred 5 rokmi. Dnes fungujeme ako rodinná firma a ručne vyrábame pleťové oleje, prírodné krémy,...
Mým mottem je: „cesta skončí tam, kde sám se zastavíš“…
Protože mám tři tuny bavlněného materiálu, které dobrá reklama vyžene z regálů, abych mohla doplnit nové tuny! A taky proto, že se do soutěže může přihlásit každý...tak jsem tady.
Jsme Tomáš a Hanka, oběma nám je 26 let, máme se rádi, a společně žijeme značkou Gregiho dílna. Tomáš ručně vyřezává šperky a doplňky ze dřeva a Hanka má na starosti vše, co se...
Dodržovat vše krásné a hodnotné z minulosti - zachovávat povědomí o tradici československých textilek, dodržovat řemeslné postupy našich otců a moderní formou toto povědomí předávat dále mladé generaci.
Monamy produkty jsou poctivé, ctíme při výrobě plynutí ročních období a naším mottem je žít a vyrábět v souladu s ročními cykly.
Já si představuji, jak jdu po ulici a sem tam potkávám dámy a slečny oblečené do trička nebo mikiny BAROO. Dělá mi to ohromnou radost.
Za značkou Poťuk a Dubedatka stojím já/maminka a mí dva malí poradci. Vyrábím autorské dekorace, hračky a doplňky. Vše začalo, když byl syn v batolecím věku, uchvátily mne dokonalé,...
Snili jsme o vlastní značce, pod kterou bychom mohli tvořit. Pracovat na zajímavých projektech, které nás baví a kterým věříme. Možná tomu ještě nemůžeme uvěřit, ale tento sen se stal skutečností.
Pro studium střední textilní školy se u mě prý neprojevil dostatečný talent, tak jsem absolvovala gymnázium a poté práva. 15 let jsem pracovala jako právnička. Pak se ovšem neodbytným...
Mám rád neotřelý design, jednoduchost a souhru barev. To se snažím vkládat i do svých obrazů.
Za názvem "Chrobiho dílnička" se skrývá tvorba mladého manželského páru z Příbora, Veroniky a Miroslava. Jsou to právě ruce mého muže, které vdechují život našim nápadům....
Jedním z hesel z konceptu mé značky RYVERA je SLOW FASHION – pomalá móda. Ve skutečnosti realizace mých vizí probíhá v dost zběsilém tempu.
DAYA je značka, která sní o dokonalém světě plném lásky a pochopení. S touto myšlenkou vzniká oblečení z certifikovaných přírodních materiálů vyrobených v České republice a střihy jsou navrhovány tak, abyste je milovali alespoň jedno desetiletí.
Chtěla bych v lidech probouzet kreativitu a radost ze života. Chtěla bych, aby se ženy cítily dobře v oblečení, které nosí, a zářily na kilometry daleko. Chtěla bych na ulicích potkávat víc lidí, co se usmívají.
Pod svou uměleckou značkou ArtLípa pracuji sám za sebe. Výtvarně jsem sice činný různě: http://www.artlipa.cz/autobiografie/ ale lidem s potěšením sloužím převážně MALBOU...
Ale když se zasníme ....nebylo by špatné vidět polovinu národa běhat každý den v našem oblečení ...nakonec ani sousední státy by nám nevadily :-)))
Aby veci kolem nas staly hezci a deti meli vetsi zajem o prirodu kolem nas.
Svou lásku k lidové výšivce přenáším na své hračky, kterým se snažím ponechat určitou něhu.
Vždy to ale beru jako velkou výzvu, protože potřeba posunovat hranice je větší než strach z nezdaru. Mým snem je nikdy se nevzdat a být stále kreativní.
Jsme JakoMáma.cz - jsme dvě sestry - maminky a napadlo nás šít stejné oblečení pro děti a rodiče. U tohoto nápadu jsme ale nezůstaly a naši zákazníci se už u nás oblékají nejen...
Chceme tvořit jedinečné kusy nábytku, dekorací, hraček a jiných funkčních nezbytností ze starých věcí, kterým dáme novou hodnotu.
Za mojí značkou stojím jenom já - studentka pátého ročníku vysoké školy se zaměřením na textilní inženýrství. Kreativní tvorbě se věnuji už od útlého věku, vedla mě k tomu...
Protože naše hlavy i ruce jedou na plné obrátky a my prostě nechceme ubírat plyn.
Není asi zcela tvůrčí ale doufáme, že o to spíše je možné ho naplnit. Přáli bychom si jít po ulici nebo někam jet - v metru, vlaku, autobuse a potkat někoho, kdo bude na sobě mít nějaký z našich výrobků.
Ať už výsledek soutěže dopadne jakkoliv, naše motto je i naším denním chlebem: Změňte svůj život v sen a sen ve skutečnost.
Možná chci být větším vzorem pro své děti, že můžete dělat co vás baví, když o to budete jen trošku bojovat... A už teď je to velký adrenalin.

Dostaň se na kreativní výsluní!

Soutěž, která pomáhá tvůrcům stát se profesionály. Každý se může přihlásit se svými výrobky a zkusit vyhrát mediální kampaň za statisíce.

O co soutěží tvůrci?

O ceny v hodnotě milion korun.

  • Profesionální mediální kampaň od focení až po grafiku
  • Inzerce v médiích v ceně
    víc než 700 000 Kč:
    • Instinkt
    • Týden
    • Exkluziv
    • Interview
    • Top Dívky
    • TV Barrandov
    • a mnoho dalších
  • Fler show na 1 měsíc
  • Cat show na 3 měsíce
  • Propagace na Facebooku Fler.cz
  • Propagace na Instagramu Fler.cz
  • Propagace v newsletterech Fler.cz
  • Propagace ve Fler Magazínu
  • A profesionální foťák s vybavením od největšího prodejce elektroniky Alza.cz

O co soutěží hlasující?

5 hlasujících vyhraje půlroční předplatné časopisu Instinkt.

Kolik je času?

Hlasování bylo ukončeno, sčítáme hlasy a na začátku března představíme vítěze.

Kdo vyhraje?

Výherce soutěže bude ten, kdo se umístí nejvýše v pořadí diváckého hlasování na Fler.cz a v časopise Instinkt a zároveň hlasování poroty. Tedy vítězem bude ten, jehož součet pořadí v hlasování poroty a hlasování diváků bude mít nejnižší číslo.

Porota

Je tvůrcem a provozovatelem kreativního světa s názvem Fler. Stará se o vedení týmu a stále hledá nové nápady, které by mohly Fler ještě více zatraktivnit, zpestřit a udělat z něj místo, které pomáhá kreativní realizaci.
Šéfredaktorka časopisu Instinkt.
Časopis Instinkt se kromě rozhovorů a reportáží věnuje i designu a umění. Moc ráda proto podpoří začínajícího českého umělce, kterému pomůže Instinkt prosadit se, představit jeho tvorbu a rozšířit povědomí o jeho značce.
Stromli — Fler star, která se už dávno textilní tvorbou živí a dokazuje, že kvalitu a originalitu umějí Češi ocenit.
Díky práci v marketingu se Klára denně stará o propagaci značek. K tomu ji baví umění a aktuální český design, a má tak oko na mediálně zajímavé tvůrce.