Menu
--
Profil prodejce Sun Beads Domů
Z důvodu státem nařízené karantény budou veškeré objednávky realizovány až po zrušení tohoto výjimečného stavu. Děkuji za pochopení...
Profil uživatele
Sun Beads
Prodávající
Útušice
Registrace: 2.9.2013

 

POZOR, POZOR !!!

BLÍŽÍ SE LETNÍ PRÁZDNINY A S NIMI JIŽ TRADIČNÍ PRÁZDNINOVÝ REŽIM, KDY NEMÁM MOC MOŽNOSTÍ PRACOVAT NA KORÁLCÍCH V ATELIÉRU. TÍM PÁDEM PROSÍM O TRPĚLVOST S POTVRZOVÁNÍM I ZPRACOVÁNÍM OBJEDNÁVEK. MŮŽE SE STÁT, ŽE NEBUDU ANI NA INTERNETU. NA VAŠE ZPRÁVY ODPOVÍM CO NEJDŘÍVE, JAK TO BUDE MOŽNÉ...  Miluju tě! 

OD ZÁŘÍ UŽ BUDE BĚŽNÝ REŽIM S RYCHLÝM ZPRACOVÁNÍM, ODESLÁNÍM, INDUVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKY ATD....

KRÁSNÉ LÉTO VŠEM!Krásný denNaše milá zeměAhoj!

 

------------------------------------

POZOR - ZMĚNA ZPŮSOBU DOPRAVY - VŠE CENNÉ PSANÍ

Milé zákaznice, zákazníci, musím přistoupit ke změně typu zásilky a s tím souvisí zvýšení poštovného. Dnes jsem dostala rozhodnutí z České pošty o "Náhradě škody za ztrátu doporučené zásilky", kterou jsem posílala v září a pošta ji ztratila.

Česká pošta mi tuto reklamaci neuznala a náhradu škody nedala žádnou, protože korálky, skleněné výrobky, výrobky s obsahem drahých kovů, šperky ani bižuterie, dokonce ani komponenty na výrobu bižuterie a šperků podle nich nesmí být v "Doporučeném dopisu" zasílány!!!!

Takže s platností od dnešního dne budu veškeré zásilky posílat jako Cenné psaní v obálce k tomu určené, jednotné poštovné bude 75 Kč, nad 2.500 Kč poštovné zdarma zůstává. Pokud by někdo chtěl riskovat ztrátu zásilky bez jakékoli náhrady, ať už ze strany České pošty nebo mé, vnitřní poštou mě může o to požádat (doporučená zásilka 55 Kč, obyčejná zásilka 20 Kč). Jediné, co jde poslat Doporučeným dopisem s případnou finanční náhradou od České pošty při ztrátě zásilky, jsou drobnosti jako např. silikonové stopery nebo několik běžných korálků bez Ag nebo bižuterních průvleků do celkové hodnoty 199 Kč (při potvrzování objednávky v takovém případě poštovné snížím na 55 Kč), viz. Poštovní podmínky české pošty

PS: ...myslíte, že se Česká pošta alespoň omluvila, že zásilku ztratila? Kdo myslí, že ano, ten je stejně naivní jako jáMrkáček. Česká pošta se zásadně neomlouvá!!!

 ----------------------------------------------------- 

 Milé zákaznice, milí zákazníci,

z důvodu několika po sobě jdoucích nepříjemných zkušeností, musím nastavit pravidla pro individuální objednávky. Tato pravidla jsou při zakázkové práci běžná, ale je potřeba je připomenout...Mrkáček:

INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKA je zboží na přání vyrobené podle zadání konkrétního zákazníka a nejedná se o standardní sortiment. Jedná se o specifické zboží, které by mohlo být jinak neprodejné, a ani ho neplánuji zařadit do sortimentu.

INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKY podle zákaznického zadání JSOU ZÁVAZNÉ! Zákazník je musí odebrat a na objednávku může být požadována záloha.

Reklamovat u tohoto zboží je možné pouze kvalitu provedení! Riziko toho, že výrobek nebude z estetického, praktického nebo jakéhokoli jiného důvodu zákazníkovi vyhovovat, ale mnou (výrobcem) bude dodrženo zadání, nese jen a pouze zákazník!!! (tj. když si zákaznice přeje vyrobit modrou kuličku o průměru 15 mm se žlutými tečkami, tak nemůže reklamovat, že se jí žluté tečky nelíbí a chtěla by tam zelené nebo že je kulička moc malá, že potřebuje větší, přestože bude přesně těch 15 mm) Samozřejmě při sjednávání zakázkové práce v případě zájmu se zákazníkem vždy konzultuji, co je potřeba - např. barvy, materiály, velikost, co je nebo není  realizovatelné a na předpokládaný výsledek upozorňuji...

Je možné zaslat vzorek barvy skla za poplatek, popř. vyrobit malý zkušební korálek... vše je samozřejmě o domluvě a vždy se snažím maximálně vyjít vstříc.

Věřím, že i s těmito pravidly bude naše spolupráce pro obě strany inspirativní a příjemná... Svítíčko sluní

INDIVIDUÁLNÍ OBJEDNÁVKY jsou vyráběny podle momentálních časových možností, v současné době počítejte s dobou delší než jeden měsíc.

Děkuji za pochopení!

Miluju tě!PusaKytice

------------------------- 

Vítejte v mém vinutkovém světě!

Vinuté perle - vinutky vznikají ze skleněných tyčí v plameni sklářského hořáku. Za použití různých technik a materiálů se rodí v ateliéru Sun Beads velká škála vinutek - od běžných jednobarevných vinutek, přes zdobené, mramorované a různě tvarované, po autorské solitéry. Všechny vinutky jsou z velmi kvalitních skel většinou zahraniční výroby. Vinutky jsou řízeně chlazeny ve speciální sklářské peci pro jejich větší odolnost. Možnost zakázkové výroby.

V nabídce jsou velké autorské solitérní vinutky překryté vrstvou křišťálového skla, které dodá nádherný lesk a zvýrazní, co je pod ním (obr. č.1), autorské solitérní vinutky zdobené kubickými zirkoniemi nejvyšší kvality - používají se ve šperkařství jako "umělé diamanty" a z vinutek udělají naprosto luxusní záležitost (obr.č.2), podlouhlé štíhlé vinutky, na kterých vzniká dostatek prostoru pro vytvoření dekoru (obr.č.3):

        

Vinutky mohou mít různé tvary a efekty:

    

Doplňkové tvarované vinutky a rondelky pro dotvoření šperků, také vinuté prstýnky a prstýnky s vinutkami:

 

 

 

 

 

Najdete zde také moje autorské originální dekorované vinuté kloboučky,  které jsem při ověřování originality nikde u našich ani zahraničních výrobců nenašla. Jsem jimi opravdu nadšená. Dají se zkombinovat do šperku, nebo jako součást přívěsku, dá se k nim vyrobit ze stejného skla a se stejným dekorem plno doplňkových korálků. Jsou krásné, zajímavé a hlavně to jsou "tak trochu jiné vinutky", což mě baví :)

                 

Vyrábím také vinutky s kovovými průvleky, které se dají použít na jakékoli náhrdelníky, náramky, nebo na oblíbenou originální Pandoru nebo Trollbeads. Průvleky jsou v různých velikostech a barvách. Jsou dostupné buď v bižuterním provedení, z chirurgické ocele nebo luxusní provedení s průvleky ze stříbra Ag 925 - viz. samostatná záložka

  

 

Ať se Vám má tvorba líbí a děkuji za Vaši přízeň!

Ateliér Sun Beads

 

TOPlist  

 

 

"Kovové průvleky" jsou ozdobné okraje dírky korálku vyrobené z bižuterního kovu ,  stříbra Ag 925, nebo chirurgické ocele, které okraj průvlekové dírky korálků zakryjí, chrání návlekový materiál a korálek po něm lépe klouže. Korálky vypadají s těmito průvleky opravdu krásně  

Při objednání věnujte, prosím, pozornost uvedené velikosti vinutky a průvleku, na fotografii vinutek není velikost přesně rozlišitelná, ale vždy je uvedená v textu u zboží. Pokud potřebujete velikostně sladit více vinutek, není problém velmi podobné dekorem i velikostí vyrobit.

----------------------------

Průvleky ze stříbra Ag 925 z vinutek udělají autorský šperk, jsou vhodné k navléknutí na stříbrné řetízky, náramky, náramky Pandora a Trollbeadskožené řemínky se stříbrným zapínáním... Dostupné jsou v pěti velikostních variantách, Ty s větším průvlekem lze použít na Pandoru original a Trollbeads original. Všechny vinutky s Ag průvleky jsou označeny ryzostním číslem. (Pro práci s drahými kovy jsem řádně registrována u puncovního úřadu.)

VELIKOST VINUTEK s Ag 925 průvleky: Pro snazší orientaci ve velikosti průvleků a velikosti vinutek, budou naskladňovány typizované velikosti vinutek s větším průvlekem, aby všechny vinutky z jedné kategorie bylo možno vzájemně bez problému kombinovat. (V případě, že chcete jinou velikost, popř. i jiný dekor na zakázku, není problém udělat) Zatím skladem tři velikosti Ag 925 průvleků:

1) Vinutky s malým Ag 925 průvlekem velikosti XS (průvlek 2,7 mm) Tyto vinutky se většinou navlékají samostatně na řetízek nebo kůži, proto jsou v nabídce v různých tvarových variantách, velikost uvedena v popisu zboží.

2) Vinutky s Ag 925 průvlekem velikosti S (průvlek 3,2 mm) Vinutky s touto velikostí průvleku jsou vhodné na slabší i silnější řetízky, kůži, hedvábnou šňůrku... Výhodou tohoto průvleku je, že není malý ani velký, je výrazný, projde jím mnoho druhů návlekového materiálu a ani na slabších návlecích tolik "neplandá". Nejsou velikostně unifikovány, velikost je vždy uvedena u konkrétního zboží. Tato velikost průvleku není vhodná na Pandoru a Trollbeads original, protože jimi tyto náramky neprojdou. Na ty jsou vhodné vinutky s průvleky velikosti M.

3) Vinutky s Ag 925 průvlekem velikosti M (průvlek 4,3 mm) Tyto vinutky jsou vhodné na náramky a řetízky Pandora (obr. č.1) a Trollbeads (obr. č.2) nebo je možno spolu s vinutkami zakoupit Ag 925 náramek, na který pasují. Velikost je unifikovaná, cca 15 x 8,5 mm bez Ag průvleků, které vystupují nad okraj korálku. S Ag průvleky rozměr cca 15 x 10 mm.

    

 

-----------------------------

Průvleky z bižuterního kovu jsou upraveny galvanizací a jsou dostupné v pěti barevných variantách: Stříbro, platina, staroměď, starobronz (pro označení této barvy se používá také staromosaz, starozlato) a gunmetal. Jejich povrch zůstává při běžném nošení a dodržení pravidel pro používání bižuterie krásný dlouhou dobu, je cenově výhodnější a také díky povrchové úpravě narozdíl od stříbra Ag 925 neoxidujePrůměr průvlekové dírky všech bižuterních průvleků vyrobených v ateliéru Sun Beads je 4,9 mm. Rozměry těchto vinutek jsou od malých po velké solitéry, věnujte, prosím, pozornost uvedeným rozměrům, popř. si napište o jinou velikost...

   

------------------------------

Téměř všechny vinutky z mé nabídky lze velmi podobné znovu vyrobit, takže když se Vám líbí vinutky s jiným průvlekem nebo jiné velikosti, než potřebujete, popř. potřebujete více kusů, není problém je pro Vás připravit. (Vzhledem k časové náročnosti lepení - používám výhradně kvalitní dvousložkové lepidlo Swarovski, které potřebuje dva dny na schnutí, budou připraveny přibližně do týdne)

Zboží vždy zasílám co nejdříve po obdržení platby, maximálně do tří pracovních dnů. V letních měsících v prázdninovém režimu (popř. jiné školní prázdniny, státní svátky, Vánoce, Velikonoce atd.) se může tato doba prodloužit - vždy je tato informace uvedena jako první zpráva v profilu a objevuje se i pod popisem každého zboží. Některé zboží, které není ve chvíli objednání skladem (tato informace je uvedena u zboží), má povahu zboží na zakázku a počet dnů jeho dostupnosti se počítá ode dne obdržení platby, čímž se může doba doručení prodloužit. Toto zboží se začíná vyrábět až po obdržení platby, tím pádem není možné obratem odeslat.

Na dobírku ani před obdržením platby zboží nezasílám. Mnou ověřené spolehlivé zákaznice však mohou v urgentním případě o toto požádat. Platba je možná pouze bankovním převodem. 

Vinutky mají vždy vyčištěny průvleky od separátoru, vinuté kloboučky jsou z vnitřní strany precizně vybroušeny, stejně jako okraje průvleků vinutek - nikdy nezůstane ostrý okraj, který by např. odřel nebo jinak znehodnotil návlekový materiál. Zboží ze stříbra Ag 925 má vždy ryzostní číslo. Puncem je opatřeno zboží, u kterého je zákonná povinnost ho mít.

Při nabídce více kusů od jednoho druhu je možné, že se vinutky budou mírně lišit, protože se jedná o ruční práci a také povaha některých skel je nestálá. Vinutky jsou vždy ale velmi podobné a při objednání více kusů vybírám ty nejpodobnější. 

Při doobjednání stejného druhu zboží v delším časovém odstupu se může stát, že vinutky budou z jiné várky a mohou se lišit tvarem, barvou i dekorem... Je možné mi zaslat již odebrané zboží a já dodělám hodně podobné, popř. při jeho nepoškození vyměním za kompletní sadu vyrobenou ve stejné várce. (Nabídka výměny platí pouze, jsou-li vrácené vinutky nepoužité a nevztahuje se na vinutky s Ag 925 průvleky, přívěsky s vinutkou, vinutky s bižuterními průvleky a na hotové šperky.)

Vše pečlivě balím do bublinkové obálky, větší vinutky ještě pro jistotu samostatně do bublinkové fólie, aby dopravu bez úhony přežily.

K nákupu vinutek přidávám malý dárek, ke zboží ze stříbra Ag 925 dárkový organzový sáček.

Standardní poštovné je 75 Kč, zasílám jako cenné psaní (doporučeně jen ve vyjímečných případech - při ztrátě zásilky nastává problém, šperky, což jsou podle pošty i korálky, musí být posílány jako cenné psaní, v doporučeném dopise se posílat nesmí, resp. pošta pak nedá náhradu za ztracenou zásilku - vlastní zkušenost). Poštovné do zahraničí se určije podle váhy zboží a řídí se tarify mezinárodního poštovního styku, začíná na 190 Kč (zasílám jako cenné psaní, resp. cenný balíček). Doprava zdarma je u zásilek v ČR od 3.000 Kč. U malých zakázek je možno na přání poslat obyčejným dopisem (20 Kč), ale neručím za jeho doručení, je to čistě na kupujícím, jestli se takto rozhodne a bude riskovat ztrátu zásilky.

Slučování zásilek - při objednávkách z České republiky bez dalších poplatků. Za sloučení více objednávek ze zahraničí je manipulační poplatek 25 Kč za každou přidanou objednávku k původní objednávce.

Jakékoli reklamace budu řešit hned, spokojenost zákazníků je na prvním místě. Není problém nepoužité a nepoškozené vinutky vrátit do zákonné lhůty 14 dnů od doručení zboží. Informujte mě, prosím, o vrácení co nejdříve, bude zrušena i objednávka a faktura vystavená na Fleru, aby se za toto zboží neplatila provize z prodeje.

Jestli máte zájem o rezervaci, napište mi vnitřní poštou, rezervaci dám na zboží a potrvá dva týdny, pokud se nedomluvíme jinak. Pak vracím do prodeje, aby vinutky nebyly blokované pro další zákazníky...

Zboží mnou vyrobené není určeno k dalšímu prodeji. Žádné zboží vyrobené pod značkou Sun Beads nesmí být samostatně prodáváno pod cizím jménem, toto je možné pouze s mým výslovným svolením. Korálky, které prodávám jako polotovar a jsou primárně určeny k dalšímu tvoření, jsou samozřejmě v další zpracované formě prodávány pod cizím jménem, to je v pořádku. Ale samostané korálky v nezměněné podobě pouze s mým výslovným svolením.

Děkuji 

Sun Beads

Způsob dopravy
Česká pošta, cenné psaní, bublinková obálka + poštovní obálka na cenné psaní
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Sun Beads“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/sun-beads,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.

III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu Zboží.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
769710
4.12.2018 Zdravím a přeji Vám krásný adventní čas! Velká část mých vinutých korálků s Ag průvleky na náramky je součástí akce Fleru "Originální Vánoce" - 15% sleva!!! :-)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím