Dobrý den,
pojďte dál a prohlížejte, okukujte a pokud Vás něco zaujme, objednávejte
Jmenuji se Irena a veškerý volný čas věnuji svým velkým láskám - korálkům, minerálům, drátu, jehle, niti, pedigu ...
Baví mě kombinovat různé techniky, zkoušet nové postupy, improvizovat - prostě si hrát.
Tvořím hlavně pro radost - svou, i budoucích majitelek mých výrobků. Od července 2010 nabízím něco málo ze své tvorby k prodeji. Snažím se, aby každý šperk byl originál, pokud Vás zaujme něco z již prodaných, pokusím se vyrobit nový ve stejném duchu - ale úplně stejně to asi nikdy nepůjde :)
Děkuji za Vaši návštěvu a doufám, že Vám tady bylo příjemně
Moje topy:
Při současném nákupu v mém textilním obchůdku
U Jaguši platíte jen jedno poštovné
Obchodní podmínky:
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.
Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka elektronickou poštou, případně telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp.
Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).
Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce (Irena Urbancová – IČ 42975905) písemně - adresa je uvedena pod objednávkou, anebo vnitřní poštou.
Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.
Náklady na vrácení zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy hradí zákazník.
Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy vrácené zboží převzal.
V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.
Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
1.2.2016