Domů Profil prodejce Jolanetta
Renáta Janošová
  • aktivní prodejce od r. 2009
    Reaguje na objednávky obvykle do 3 hodin.
  • Holešov, ČR
  • 6212 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (1546) 100%
Nadšenci: 3298
Aktivita: aktivní
Prodáno: 6212
Registrace: 5.2.2009
Město: Holešov
Stát: ČR

Jolanetta

/ Prodávající
Novinky
1079307
1.11.2023 Od 15. 11. 2023 UKONČEN PRODEJ!
Z důvodu nehorázného navýšení poplatku Fleru z každé objednávky viz. přední strana na mém profilu.
K 11% procentům z každého zboží další poplatek už nehodlám akceptovat.
Děkuji všem zákazníkům.
Objednávat zboží můžete do 14. 11. 2023. Jolanetta
Prodej pozastaven od 15. 11. 2023 z důvodu, že nechci navyšovat cenu zboží před Vánoci.
S šitím nekončím! 
 
Krásné dny Jolanetta
 
 
Vážení prodávající,
 
na Fleru nás od 15. listopadu čeká výraznější změna v podmínkách prodeje, a protože nám na Vás opravdu záleží, rozhodl jsem se Vám tuto změnu podrobněji přiblížit a vysvětlit osobním dopisem. Rád bych, aby byly naše vztahy i nadále tak příjemné a otevřené jako doposud.
 
Fler jsme od počátku budovali jako tržiště otevřené všem tak, aby na něm mohl své zboží prodávat opravdu každý bez zbytečných překážek a komplikací. I proto jsme nikdy nezavedli žádný poplatek za vystavení zboží, založení profilu či provoz obchodu. Cesta, kdy prodávající platí provizi pouze tehdy, pokud se jeho zboží prodá, je podle mě férová. Tuto filozofii si Fler chce uchovat i nadále.
 
Podnikání na internetu se za více než 15 let od vzniku Fler však velmi změnilo, a pokud chceme udržet Fler zákazníkům na očích, nezbývá nám, než na tyto změny reagovat. A nejen podnikání na internetu, ale i ekonomické změny posledních let před nás kladou další náročné výzvy.
 
Co to vše znamená prakticky? Například virální dosah našich kampaní je ze strany vyhledávačů stále více potlačován a my i celá oblast e-commerce je vyhledávači tlačena do placených služeb. Ekonomické změny a inflace také prodražují drtivou většinu služeb, které využíváme. Asi již tušíte, co tím vším chci říct…
 
Ano, podobně jako další internetoví hráči v oblasti e-commerce i my musíme upravit naši strategii. Od listopadu tedy podstatně posilujeme naše placené online reklamní kampaně ve vyhledávačích i na sociálních sítích. Placené reklamy v řádů milionů korun ročně využíváme již několik let, nyní je ale čas na opravdu masivní investice. Začali jsme systematicky posilovat infrastrukturu Fleru, aby byl pro zákazníky rychlejší a dostupnější. Musíme také více investovat do celého provozu navzdory tomu, že Fler má už mnoho let stejně velký tým. Náš vývojářský tým začal pracovat na podstatných novinkách omlazující některé části systému.
 
Z těchto všech důvodů nám nezbývá nic jiného než změnit provizní systém tak, abychom byli schopni pokrýt tyto zvýšené výdaje, nastartovat další růst Fleru a zásadně zvýšit počet návštěvníků a samotných objednávek. Nástroj, který k tomu použijeme, jsme dlouho diskutovali a zdá se nám nejférovější ve všech ohledech.
 
Od 15. listopadu proto zavádíme servisní poplatek za každou úspěšně realizovanou objednávku. Provizní systém samozřejmě zůstává, s 11% provizí je třeba počítat i nadále. Nově ale prodávající odvede také drobný poplatek z každé uskutečněné objednávky. Jeho výše se odvíjí od hodnoty objednávky a to v hodnotě 5 - 50 Kč. Vzhledem k průměrné ceně objednávky to bude nejčastěji 12 Kč.
 
Z tohoto servisního poplatku budeme hradit jednak zvýšené provozní náklady a další vývoj, ale především znásobíme dosavadní reklamní kampaně které mají za cíl přivést na Fler nové nakupující. Jsem přesvědčen, že se Fler již neobejde bez masivní placené reklamy kvůli své velikosti i kvůli změnám nákupních zvyklostí zákazníků. Ale hlavně! Tento nutný krok bude v konečném důsledku výhodný i pro Vás prodávající, protože s ním bude růst návštěvnost i samotné prodeje.
 
Děkujeme, že nám pomáháte, i my se snažíme dělat své nejlepší.
 
Jiří Kubeš
CEO Fler

 

Servisní poplatek je poplatek za každou úspěšně realizovanou objednávku. Výše servisního poplatku se odvíjí od celkové hodnoty dané objednávky. Hodnota objednávky je počítána z konečné ceny bez poštovného, do hodnoty objednávky nejsou zahrnuty případné nákupy Nákupních poukazů.

Výše servisního poplatku se řídí následující tabulkou:

Hodnota objednávky

Servisní poplatek

do 100 Kč

5 Kč

od 101 do 200 Kč

7 Kč

od 201 do 500 Kč

12 Kč

od 501 do 1000 Kč

25 Kč

od 1001 do 5000 Kč

35 Kč

nad 5000 Kč

50 Kč

Servisní poplatek účtuje Fler prodávajícím s platností od 15.11.2023.

 

 

 

                        Vítám Vás na stránkách Jolanetta!    


Jmenuji se Renáta a šití je můj životní koníček a zároveň mé zaměstnání.
 

            Heslo kterým se řídím celý život: „Přej a bude ti přáno“.
                        Renáta Janošová alias Jolanetta
 
ღ♥¸¸.•*´¯`♥ღ♥¸¸.•*´¯`♥ღ♥¸¸.•*´¯`♥ღ♥¸¸.•*´¯`♥ღ♥¸¸.•*´¯`♥ღ♥¸¸.•
 
 
 
 
 
 
TOPlist  
 
Způsob dopravy
Poštovné + balné. Česká pošta jedna kabelka nebo menší balíček do hodnoty 800,- Kč je cena 80,- Kč. Zásilkovna se bohužel počítá podle momentální ceny benzínu a nafty a momentálně vychází jeden balíček na 88,- Kč, vyzvednutí na pobočce. Zboží je odesláno do 3 dnů od připsání penízků na účet. Balíčky odesílám v úterý a ve čtvrtek, někdy i v sobotu. Osobní odběr Přílepy u Holešova. (pouze po dohodě) Zboží na zakázku je dodací lhůta 14 dnů od připsání penízků na účet. Zboží na dobírku neposílám!!! Děkuji za pochopení. Jolanetta - Renáta Janošová
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od Jolanetta

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--