Domů Profil prodejce by Marina
  • aktivní prodejce od r. 2019
    Reaguje na objednávky obvykle do 15 minut.
  • Olešnice, ČR
  • 543 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (85) 100%
Nadšenci: 65
Aktivita: aktivní
Prodáno: 543
Registrace: 15.5.2019
Město: Olešnice
Stát: ČR

by Marina

/ Prodávající
Novinky
1062945
15.6.2023 Nevíte, jaký dáreček by se líbil paní učitelce?
Nebo chystáte děti na tábor? Vložila jsem roztomilé kapsičky na drobné, drobnosti, nebo sluchátka...

Vítám Vás na stránce Marina handmade, která je věnována mému koníčku…nebo spíše vášni…a tou je šití.

Šiji převážně kabelky a batohy na objednávku a volný čas věnuji výrobě drobností, jako jsou obaly na mobil a na knihy, kosmetické taštičky, peněženky, mincovky, apod, při kterých mohu využít naplno svou fantazii J

Ať se vám u mě v obchůdku líbí :)

Děkuji vám za přízeň a těším se na vaše objednávky,

                                                                              s láskou, Šárka Marina

 

INFORMACE K VAŠIM OBJEDNÁVKÁM:

VZHLEDEM K NEMOCI MÉHO SYNA, DOČASNĚ ODESÍLÁM ZBOŽÍ POUZE 1XTÝDNĚ. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

Po zakoupení zboží najdete fakturu k prohlédnutí, nebo  vytisknutí u své objednávky. Balíčky odesílám standardně každé úterý a pátek.

POŠTOVNÉ!!!...KABELKY A BATOHY NELZE ODESÍLAT JAKO DOPORUČENÉ PSANÍ, ALE POUZE ZÁSILKOVNOU, BALÍKOVNOU, NEBO JAKO BALÍK DO RUKY-ČESKOU POŠTOU.

 

 

 image

image

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.
  2. Kupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží 

prodávajícímu.

  1. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí - reklamační protokol

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při osobním předání je možná platba v hotovosti.

    2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 7 dnů od připsání platby na účet. V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, napište nám.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.3.2016

Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od by Marina

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--