Vítám Vás na stránce Marina handmade, která je věnována mému koníčku…nebo spíše vášni…a tou je šití.
Šiji převážně kabelky a batohy na objednávku a volný čas věnuji výrobě drobností, jako jsou obaly na mobil a na knihy, kosmetické taštičky, peněženky, mincovky, apod, při kterých mohu využít naplno svou fantazii J
Ať se vám u mě v obchůdku líbí :)
Děkuji vám za přízeň a těším se na vaše objednávky,
s láskou, Šárka Marina
INFORMACE K VAŠIM OBJEDNÁVKÁM:
VZHLEDEM K NEMOCI MÉHO SYNA, DOČASNĚ ODESÍLÁM ZBOŽÍ POUZE 1XTÝDNĚ. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
Po zakoupení zboží najdete fakturu k prohlédnutí, nebo vytisknutí u své objednávky. Balíčky odesílám standardně každé úterý a pátek.
POŠTOVNÉ!!!...KABELKY A BATOHY NELZE ODESÍLAT JAKO DOPORUČENÉ PSANÍ, ALE POUZE ZÁSILKOVNOU, BALÍKOVNOU, NEBO JAKO BALÍK DO RUKY-ČESKOU POŠTOU.
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Uzavření kupní smlouvy
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
prodávajícímu.
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:
Reklamační řád:
V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí - reklamační protokol
Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem
Dodací podmínky
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.3.2016