Profil uživatele
Veronika Langrová
Prodávající
Žamberk
Registrace: 25.4.2014

 

Maluji...

 

 

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
Česká pošta, doporučeně.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce

Veronika Langrová.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího

(provozovatele profilu Veronika Langrová) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito

obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání

objednávky.

2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku

informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka

na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v

takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze

po předchozí individuální domluvě interní poštou.

2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech

odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky

zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů

pro odeslání či komunikaci.

2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto

momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a

povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní

smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění

a není přístupná třetím stranám.

 

2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů

od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován

elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování

objednávky.

2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci

 

2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu

objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání.

U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s

kupujícím, viz odstavec 7.

2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou

zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň

jako dodací a záruční list.

 

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit

od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je

potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování,

poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající

do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem

dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen

o tomto informovat prodávajícího.

 

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající

právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením

zboží.

3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat

objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu

sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací

a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v

češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží

prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.

4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující

opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky)

odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží),

nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující

zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše

uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do

5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační

adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě

 

před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky

upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou,

má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného

odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle

požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci

nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím

věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou

sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako

doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve

výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou

objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom

zákazníka informuje předem.

6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.

6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v

Žamberku. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku

připíše do

poznámky 'Osobní odběr'.

6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

 

6.2 Dodací prodmínky pro Slovenskou republiku.

6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.

6.2.2: Poštovné je 5€.

6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout vnitrostátním převodem

na slovenský bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s

přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za

mezinárodní převod.

6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku

7.1: Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle

spefických požadavků zákazníka.

7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.

7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí

požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se

zákazníkem dle potřeby konzultovány.

7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a

přibližnou cenou.

7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny

 

dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální

zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého

 

postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup

plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a

uživatelem kupní smlouva.

7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo

objednávku zrušit.

7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena

celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej

podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li

možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí

prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.

7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je

uživatel povinnen zakoupit.

7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v

hotovosti (při osobním předání).

7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou

adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno

prostřednictvím České pošty.

7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok.

Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

 

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci

8.

8. Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží

zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční

opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu

trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou

 

zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při

výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na

opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje

prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému

reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu

prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií

dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

 

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok

požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou

reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede

tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu

vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu

originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce

reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo

odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi

vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné

nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající

zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat

odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na

reklamační postup.

9. Vrácení zboží

9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit

prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu,

schopné dalšího prodeje.

9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka

odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních

dnů.

 

10. Závěrečná ustanovení

10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových

stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá

ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání

objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním

případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
706770
14.3.2018 Krásný den, jarní novinky:-)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím