Při nákupu na obou profilech platíte jen jedno poštovné !
Profil uživatele
vesele-zvesela
Veronika Němcová | prodávající
Tehovec
Registrace: 16.7.2014

 

Osobní vyzvednutí:

Nově si můžete vyzvednou objednávky na novém odběrném místě na Praze 4 Modřany- dodání objednaného zboží na provozovnu může trvat pár dní. - pouze výdejní místo  

Adresu a hodiny Vám upřesním při potvrzení objednávky .

.

Mé květinové šperky a lapače snů naleznete na profilu Ne-Ver

 Lapač snů -střední - NA PŘÁNÍ

...

Při nákupu na obou profilech platíte jen jedno poštovné ! 

...

Prodané nákrčníky a hodnocení naleznete na profilu Ne-Ver

Pár ukázek prodaných..:

  

  ... a mnoho dalších

 

...

Vítejte v mém obchůdku !

Tento profil vnikl kvůli rozdělění háčkovaných výrobků a šperkůz mého původního profilu Ne-Ver

Jmenuji se Veronika a vítám Vás ve světě autorských výrobků, které jsou tvořeny s velkou pečlivostíMiluji barvy, různorodé kombinace a hravost. 

Žiji se svým partnerem, naší "bobulkou" kočičkou Sisi a bláznivým borderákem pejskem Artušem na okraji jedné malebné vesnice....Ráda sedím na houpačce a užívám si výhled na říčanké lesy, popíjení dobré silné kávy a švitoření ptáčků. Často utíkám od reálného života do světa fantasy filmů.....miluju květiny, jejich barevnost, rozmanitost a krásu

...

Snažím se aby každý výrobek byl zajímavý a nevšední a byl barevností i tvarem příjemným doplňkem, který ozvláštní každý Váš den.

... 

Vaše spokojenost je pro mne největší odměnou a inspirací.

 

...

Prosím ctěte autorská práva !!!

Nekopírujte ani nenapodobujete barevné přechody a kombinace a nápady - buďte originální !

 

original Hand-made

Licence Creative Commons

....

 

Odesílání:

Balíčky odesílám do cca 2 dnů od připsání platby - 1-2x týdně (poštu máme daleko) - většinou úterý a čtvrtek...

 

...

 

 {#emotions_dlg.rose2}Moc děkuji za srdíčka a komentáře.{#emotions_dlg.rose2}

 ....

  

 ...

Faktury jsou vystaveny u objednávek - můžete si je stáhnout v elektronické podobě. Pokud potřebujete fakturu vytištěnou, přiloženou k objednávce v balíčku, prosím napište mi to prosím do poznámky k objednávce !

 

TOPlist

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě https://www.fler.cz/vesele-zvesela.Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou". Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  1. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jakmile je zaplacena kupní cena a zboží převzato kupujícím.
  2. Kupující dává souhlas prodávajícímu na shromažďování a archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech a to vyplněním registrace nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu. Veškeré poskytnuté údaje budou využity pouze k výše uvedeným účelům a nebudou předávány třetím osobám (vyjma situací vyžadovaných zákonem).
  3. V případě, že zboží není skladem, či je jinak nedostupné, je zákazník mailem nebo telefonicky informován o tomto stavu. Pokud zákazník neobdržel potvrzující email, že objednávka je kompletní a připravena k osobnímu odběru, není objednávka připravena k předání.
  4. Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží.
  5. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní, nepoškozené zboží, bez jakýchkoliv známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu (myšleno nepoškozeném obalu výrobku) poslat zpět v zákonem uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho bezzávadnosti, prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku ceny objednávky převodem na účet, poštovní poukázkou nebo jiným předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené se zasláním zboží nese zákazník.
  6. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu zboží.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku), pokud kupující nezaplatí (v případě platby předem) vystavenou fakturu ve lhůtě splatnosti.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku zaslanou mu na dobírku. Taková zásilka není ani považována za odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku v zákonem stanovené lhůtě.
  9. Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů. Zásilky vrácené z důvodu spočívajícím na straně zákazníka jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající účtuje další poštovné.
  10. V případě elektronické objednávky s osobním odběrem na sídle firmy, je tato objednávka vyřizována neodkladně po odeslání objednávky, nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky. Zákazník je poté informován e-mailem o připravenosti objednávky.

Odstoupení od smlouvyDoba dodání

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě https://www.fler.cz/vesele-zvesela. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou". Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  1. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jakmile je zaplacena kupní cena a zboží převzato kupujícím.
  2. Kupující dává souhlas prodávajícímu na shromažďování a archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech a to vyplněním registrace nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu. Veškeré poskytnuté údaje budou využity pouze k výše uvedeným účelům a nebudou předávány třetím osobám (vyjma situací vyžadovaných zákonem).
  3. V případě, že zboží není skladem, či je jinak nedostupné, je zákazník mailem nebo telefonicky informován o tomto stavu. Pokud zákazník neobdržel potvrzující email, že objednávka je kompletní a připravena k osobnímu odběru, není objednávka připravena k předání.
  4. Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží.
  5. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní, nepoškozené zboží, bez jakýchkoliv známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu (myšleno nepoškozeném obalu výrobku) poslat zpět v zákonem uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho bezzávadnosti, prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku ceny objednávky převodem na účet, poštovní poukázkou nebo jiným předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené se zasláním zboží nese zákazník.
  6. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu zboží.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku), pokud kupující nezaplatí (v případě platby předem) vystavenou fakturu ve lhůtě splatnosti.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku zaslanou mu na dobírku. Taková zásilka není ani považována za odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku v zákonem stanovené lhůtě.
  9. Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů. Zásilky vrácené z důvodu spočívajícím na straně zákazníka jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající účtuje další poštovné.
  10. V případě elektronické objednávky s osobním odběrem na sídle firmy, je tato objednávka vyřizována neodkladně po odeslání objednávky, nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky. Zákazník je poté informován e-mailem o připravenosti objednávky.

Odstoupení od smlouvyDoba dodání

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
Reklamační řád
  1. Na zboží zakoupené v eshopu poskytuje prodávající spotřebiteli záruku za jakost v délce záruční doby 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. V případě výměny zboží v důsledku reklamace počíná běžet nová záruční lhůta, a to ode dne převzetí nového zboží.
  2. Reklamaci nelze uplatnit po uplynutí záruční doby, v případě mechanického poškození  zboží nebo jeho poškození v důsledku neodborného užívání a pokud vada na zboží vznikne v důsledku zásahu vyšší moci.

Pravidla:

      3. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (učiněním zápisu v listu převzetí zásilky), tak prodávajícího, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.
      4. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně či osobně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.
     5. Reklamace jsou vyřizovány dle zákona do 30-ti dnů. Je-li to možné, do pěti pracovních dnů po obdržení reklamace .
     6. Podmínkou kladného vyřízení reklamace je předložení platné faktury či jiného ji nahrazujícího dokladu o prodeji. Daňový doklad - fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím.

Reklamované zboží musí být vždy předáno úplné, nepoškozené, včetně obalu.

Reklamaci kupující uplatní na adrese :

- adresa uvedená při přijetí objednávky

 

  1. Kupující uplatňuje reklamaci tak, že zašle vadné zboží spolu s písemnou reklamaci včetně popisu závady, návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu).
  2. Pokud zjistí prodávající, že reklamace je důvodná, vymění reklamované zboží za zboží bez vady. Pro případ, že by zboží již nebylo u prodávajícího skladem, vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, a to ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Veškeré náklady na uplatnění důvodné reklamace nese prodávající ze svého.
  3. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli prodávající, v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

10.  Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

 

Platební podmínky

Odběratel může uhradit sumu:

  1. převodem - informace obdržíte po přijetí objednávky

     2. dobírkou

     3 . hotově - při osobním odběru

 

Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Kupující souhlasí s obchodními podmínkami (ve znění platném v den odeslání objednávky), odesláním elektronické objednávky. Odeslaná objednávka (návrh kupní smlouvy) je pro kupujícího závazná.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
479407
14.2.2016 Novinka - háčkovaný polštář ve tvaru srdíčka
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Žádní oblíbení uživatelé.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.