Profil uživatele
Vyrobeno tlapkama
Lucie Šafaříková | prodávající
Mirošovice u Prahy
Registrace: 8.5.2010

Děkuji, že jste zavítali do mého krámku. Mým cílem je nabízet Vám kvalitně ušité, dobře padnoucí a v neposlední řadě samozřejmě slušivé oblečení pro Vás i Vaše děti. O mé tvorbě si můžete počíst zde

Najdete zde především oblečení ze softshellu, a to včetně malých velikostí pro lezce a začínající chodce. 

Pro starší děti nabízím i dětské softshellové bundy, kalhoty a soupravy, kombinézy.

 

 

 

Výhody softshellu - materiál s membránou, která nepropouší vodu (první číslo udává mm vodního sloupce,  druhé je paropropustnost v g/m2 za 24h. Čím vyšší první číslo, tím voděodolnější, vyšší druhé je zase prodyšnější. Softshell je zespodu podlepený flísem - je tedy teplý, příjemný, nepotřebuje podšívku. Je to ideální materiál pro děti - dítě nepromokne, ale ani se nezpotí jako v pláštěnce, zároveň nemusí být tolik oblečené, stačí méně vrstev. O jeho výhodách svědčí i velká obliba v lesních

 

A na co nesmíme zapomenout? Kukličky! Praktické, slušivé, v létě stíní, v zimě hřejí.... bambusové, bavlněné, vlněné podšité bambusem... vybírejte podle ročního období a vkusu.

 

 

Pro dospělé nabízím kromě softshellu také originální turecké kalhoty a bambusové šaty.

  

Většinu věcí šiji na objednávku, pokud byste rádi jinou barvu, velikost, tvar, aplikaci... napište, dohodneme se. Snažím se maximálně vyjít vstříc Vašim přáním a představám. Pokud hotová věc nebude naprosto k vaší spokojenosti, bezplatně opravím nebo vyměním. Řídím se heslem : "Náš zákazník, náš pán".

 

Výrobky vznikají v nekuřáckém prostředí, kočičí, želví a rybí alergeny však u nás najdete :D.

 

 

Děkuji a přeji příjemné nakupování a krásný den, Lucka 

 

Dříve jste mě mohly najít pod jménem  bordino.

Tento banner pro mě na přání vytvořila Rope 

  

 

2/ 82% bavlna, 14% vlna, 4% elastan

 

3/ 100% vlna

4/ 100% vlna

  

5/ 100% vlna

6/ 50% vlna, 50% akryl

  

7/ 80% vlna, 20% nylon

8/ 50% vlna, 50% akryl

 

9/ 100% vlna

10/ doplním

 

11/ 100% vlna

12/ 25% mohér, 35% akryl, 30% nylon

 

14/ 100% vlna

15/ 100% vlna

 

16/ 100% vlna

17/ 100% vlna

 

19/ 100% vlna

20/ 100% vlna (velmi tenká)

  

21/ 40% vlna, 20% viskoza, 20% polyamid, 20% angora

 

 

23/ 100% vlna (merino)

24/ 100% vlna

 

25/ 100% vlna

28/ doplním

29/ doplním

33/ doplním

 

37/ 100% vlna

38/ 20% angora, 60% vlna, 20% polyamid

 

40/ 100% vlna (alpaka)

44/ 80% vlna, 20% nylon

  

46/ 100% vlna

 

52/ 50% vlna, 50% akryl

53/ 100% vlna

  

 

55/ 100% vlna

 

57/ 100% vlna

58/ 100% vlna

 

59/ 100% vlna

70/ doplním

 

71/ doplním

72/ doplním

 

73/ doplním

74/ doplním

 

75/ doplním

76/ doplním

 

77/ doplním

78/ doplním

 

79/ doplním

80/ doplním

 

81/ doplním

82/ doplním

 

83/ doplním

84/ doplním

 

85/ doplním

86/ doplním

 

87/ doplním

88/ doplním

 

89/ doplním

90/ doplním

 

91/ doplním

 

 

 1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Vyrobeno tlapkama – IČO 87929104. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Vyrobeno tlapkama) a kupujícího.

 

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.

2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou

2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci. Prodávající má také právo objednávku odmítnout v případě, že není schopen v dohodnutém termínu zajistit dodání zboží a nebo není schopen zajistit např. dostatečné množství materiálu na jeho výrobu od dodavatele.

2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Zákazník si může stáhnout elektornický účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list. Na vyžádání je možné také zaslat fakturu v papírové podobě spolu se zbožím.

 

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7. 4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list je k dispozici ke stažení elektronicky, na vyžádání i se zbožím.

4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

6. Dodací podmínky

6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík do ruky.  Zásilky jsou odesílány max. 2x týdně, v případě, že zákazník velmi spěchá na odeslání, je možné balík odeslat dříve za příplatek dle dohody.

6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty a dále je účtováno balné, souhrně pod položkou Poštovné a balné.

6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v Mirošovicích u Prahy. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.

6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny. Prodejce nenese odpovědnost za ztrátu zásilky v průběhu dopravy a pokud by zboží nebylo dodané ve standartním termínu, kupující bude prodejce o tomto neprodleně informovat. Prodejce pak podá reklamaci k České poště a až do vyřešení reklamace není možné objednávku zrušit či vrátit peníze kupujícímu.

6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.

6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko. 6.2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.

6.2.3: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

 

7. Zboží na zakázku

7.1: Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle požadavků kupujícího. Obvykle je vzorem zboží zboží v nabídce prodávajícího.

7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou. 

7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1.Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

7.3: Vyhotovení zboží na zakázku, platební a dodací podmínky.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2. Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží vyhotoveno v dohodnutém termínu a odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty, není- li dohodnuto jinak.

7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na odstoupení od kupní smlouvy na zboží na zakázku nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

 

8. Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží, na barevné odlišnosti vystavené fotografie a skutečného zboží, způsobeném nastavením monitoru, na posun vzoru látky u zhotoveného zboží vůči vzorové fotografii.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1). 

8.2.3: Zákazník náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

 

9. Vrácení zboží

9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení, výjma zboží na zakázku.

9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

 

10. Závěrečná ustanovení

10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Způsob dopravy
Do odvolání neodesílám zboží Zásilkovnou.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
697879
11.2.2018 Přijímám objednávky na jaro 2018. Neváhejte, cca od konce května bude pravděpodobně na půl roku zavřeno - mateřská.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.