Profil uživatele
zlobivá kočka
Prodávající
Lhota Rapotina, okr. Blansko
Registrace: 4.5.2009


 

Vítám Vás na stránce s mojí tvorbou. Výrobou dekorativní, zahradní i užitkové keramiky převážně ze šamotové hlíny se zabývám asi 20 let. Pokud budete mít zájem o jiné barevné provedení či velikost, pokusím se Vám vyjít maximálně vstříc.

Keramika je vhodná do bytu i na zahradu, kde ji můžete mít celý rok - odolává všem povětrnostním vlivům.

 

Zboží zasílám do 14 dnů od zaplacení.

Keramiku balím velice pečlivě, nemusíte se proto bát rozbití při přepravě!

 

Pro klienty ze Slovenska mám založený účet u Fio banky.

 

 

Doufám, že Vás keramika zaujme a potěší.

Hezký den či večer přeje Zdeněk Dvořáček

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOPlist

od listopadu 2013

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Zlobivá kočka prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fler.cz

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Zlobivá kočka) a kupujícího.

1.3. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. 

2.Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.3. Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4. Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.

2.5. Prodávající má právo odmítnout objednávku nebo její část.

2.6. Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění. 

2.7. Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník obratem informován elektronicky. Po neuhrazení objednávky ve stanovené lhůtě je zákazník o této skutečnosti informován elektronickou poštou a po 2. upomínce dojde ke stornování objednávky. 

2.8. Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

2.9. V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky (přijetí, uhrazení a odeslání objednávky) elektronickou poštou na adresu uvedenou odeslání objednávky nebo registraci svého profilu.

2.10. Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

2.11. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12. Účetní doklad (faktura) je vystavován pouze elektronicky a slouží zároveň jako dodací a záruční list. Tištěná verze faktury je zasíláná pouze na vyžádání.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1. Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud se tak rozhodne, neprodleně  o tom informuje prodávajícího a nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, pošle zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen o tomto informovat prodávajícího.


3.2. Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3. Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7. 

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1.

Účetní doklad (faktura) je vystavován pouze elektronicky a slouží zároveň jako dodací a záruční list. 

4.2. Prodávající má právo odmítnout objednávku nebo její část pokud zboží není skladem. Prodávající má právo odmítnout objednávku nakupujícímu, jemuž byla v minulosti objednávka zrušena z důvohu jejího neuhrazení.

4.3. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.  

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3. V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1. Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1. Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako adekvátně pojištěný balík do ruky.

6.1.2. Za poškození zásilky nebo jejího obsahu přepravou nese zodpovědnost přepravce (Česká pošta) nikoliv prodejce. Reklamaci přepravy je povinenen učinit zákazník bez zbytečného prodlení (max. 2 dny od doručení). Po této lhůtě již Česká pošta nebere na případné reklamace zřetel.

6.1.3. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty + balné..

8. Reklamační řád

8.1. Záruční doba

8.1.1. Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6. Záruka se vztahuje na vady materiálu a funkční vady. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2. Způsob reklamace

8.2.1. Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2. Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5. V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3. Provedení reklamace

8.3.1. Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2. O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4. Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

9.5. Vrácení zboží nepodléhá zboží realizované na zakázku. Zbožím vytvořeným na zakázku se rozumí vše, co není ve skladových zásobách (zboží s dodací lhůtou měsíc a více).

10. Závěrečná ustanovení

10.1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Ve Lhotě Rapotině 8.1.2016

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
816755
30.6.2019 nové lampy, žluna....
https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím