Na internetu jsem teď velmi omezeně, prosím o strpení při odesílání návodů. Děkuji za pochopení :)
Profil uživatele
zuzalinkaa
Michal Kulhánek | prodávající
Nové Strašecí
Registrace: 19.8.2009

Všechny zdravím!

Jak jste asi poznali z mé přezdívky, jmenuji se Zuzana :) Od malička mě hodně bavilo všechno možné přetvářet a vytvářet nové věci. Nejvíc by o tom asi mohla vyprávět moje babička, ke které jsem jezdila na prázdniny a vždycky jí vytahala všechna klubíčka, staré oblečení, knoflíky, korálky, ... a už jsem „řádila" :o)

 

Co u mě všechno najdete?

 

Doufám, že se vám u mě bude líbit a budete se sem rádi vracet ;o)

Potkat mě můžete například v těchto klubech: A tenhle znáte?   Háčkování u Zuzalinkyy   Jedeme dál   Pletené a háčkované hračky   Tvořivé maminky s postiženými dětmi ... a spoustě dalších... :o)

Všechny věci jsou samozřejmě vyráběny v nekuřáckém prostředí! :)

TOPlist

Kde jste mohli vidět moje výrobky?

    PŽ 06/2012         PŽ 08-09/2012    Ona ví 09-10/2012       PŽ 03/2013

     PŽ 04/2013           PŽ 06/2013         Ona ví 07/2013       PŽ 10/2013

     PŽ 11/2013          PŽ 03/2014          PŽ 05/2014

Protože mi chodí stále dokola ty samé otázky ohledně rozesílání mých návodů, rozhodla jsem se na ně odpovědět veřejně, abych nemusela každému jednotlivě odepisovat :)

 

1. Pošlete mi návody na e-mail?

Ne. Zprávy přímo u objednávky jsou upraveny tak, aby se jimi daly posílat přílohy – návody. Nevidím jediný důvod, proč bych tedy měla návody rozesílat ze svého e-mailu. Prosím, neposílejte mi Vaši e-mailovou adresu. Navíc když vám návody pošlu hezky pod objednávkou, vždycky je znovu dohledáte… ;)

2. Chci si u Vás objednat návod, ale nejde udělat objednávku za méně než 50,- Kč. Proč?

Tohle opatření jsem udělala proto, že mi např. od jednoho člověka přišly v jeden večer tři objednávky po jednom návodu. Pochopte, že na každou objednávku vystavuji fakturu a vystavovat pořád dokolečka faktury za 39,- či 44,- se mi prostě nevyplatí. Strávím nad tím hromadu času, který bych jinak mohla věnovat rodině…

3. … zkontaktuji Vás tedy jinak (např. e-mail, osobní FB…) a objednám si ten jeden návod tam?

Neobjednáte. Vezměte prosím jako fakt, že po jednom návodu neprodávám. Nehledě na logiku věci – na Fleru stačí k vystavení faktury pár kliknutí, zatímco jinde bych ji musela vypisovat ručně (= třikrát tak dlouho). Děkuji za pochopení ;)

PS: Nekontaktujte mě prosím jinak než Fler poštou, stejně Vás odkáži na Fler, jinde už neprodávám.

4. Kdy už mi pošlete návody? (případně: Přišla už Vám platba? Včera jsem ji posílala.)

Návody Vám vždy určitě zašlu (pokud proběhne platba). Jen někdy nemám pár dní zapnutý počítač, a proto Vám je neposílám okamžitě, jak mi napíšete, že jste provedla platbu. Mám i jiné starosti (postižený ležící syn, práce, domácnost….) a můžu třeba zrovna s malým lítat po doktorech. Potom mě takové Vaše zprávy, které naznačují, že jsem nějaká podvodnice, která návody nepošle, hodně mrzí, to mí věřte. Koneckonců, těch několik set kladných hodnocení by Vás mohlo přesvědčit o opaku ;)

5. Mám u vás objednaný návod a chci už si objednat příze, abych se mohla pustit do háčkování hned, jak mi návod přijde. Prosím, z čeho je háčkovaný/á …?

Na začátku každého mého návodu se dočtete z jaké příze je háčkováno. Ale chápu, že někdy potřebujete vědět typ příze dopředu… Takže: Háčkuji většinou ze 100% bavlny – Catania, Camilla, Nela, Limone. Ty všechny jsou navzájem „kompatibilní“. Menší věci háčkuji z bavlněné příze Katka. Velikosti háčků budete potřebovat 2, 2,5, 3 a 3,5 ;)

6. Kde jste sehnala popruh/kování ke kabelce?

Nakupuji v běžné galanterii to, co zrovna potřebuji. Občas udělám větší objednávku někde na internetu, ale hledám spíš podle toho, co zrovna potřebuji a obchody měním, nenakupuji stále u jednoho..

 

Děkuji za přečtení. Věřím, že pro Vás nakupování návodů u mě bude stále tak příjemná záležitost jako dosud a že právě tyto řádky pomohou předejít různým nedorozuměním…

Krásný den a příjemné háčkování! :)

 

Způsob dopravy
• balíčky posílám doporučeně, v bublinkové obálce nebo krabičce • pokud objednáte více výrobků současně, poštovné zaplatíte pouze jedno • při objednání pouze návodů se poštovné neplatí • vaše návody najdete po rozkliknutí dané objednávky :) • Pozor! občas se stane, že nemám třeba den-dva zapnutý počítač
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce zuzalinkaa (Michal Kulhánek, IČO 88557588, ŽL vydal Městský úřad Rakovník dne 13.2.2012). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu zuzalinkaa) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 6.
  • V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, kterou si může zobrazit pod objednávkou a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

  • 5.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • Návody jsou doručovány elektronicky, ve zprávě pod objednávkou. Poštovné se proto u objednávky návodů neplatí.
  • 5.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
  • Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko. Poštovné je 250,- (přibližně 10€).
  • Platba musí v takovém případě proběhnout vnitrostátním převodem na slovenský bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod.
  • Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.
  • Návody jsou doručovány elektronicky, ve zprávě pod objednávkou. Poštovné se proto u objednávky návodů neplatí.

6. Zboží na zakázku

  • Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
  • Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude záloha vrácena.
  • Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
  • Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.

7. Reklamační řád

  • 7.1: Záruční doba
  • Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
  • 7.2: Způsob reklamace
  • Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.
  • Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 7.3: Provedení reklamace
  • Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Vrácení zboží

  • Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • Poštovné za poslání zboží zpět prodávajícímu hradí nakupující.
  • Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.
  • Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.
  • Návody nelze vrátit.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

V Novém Strašecí dne 1.1.2014

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
636891
6.7.2017 Všechny háčkované výrobky byly výrazně slevněny! :)
https://www.fler.cz/shop/...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.