Profil uživatele
Zuzi - tvoří
Zuzana Tichnová | prodávající
Praha 10
Registrace: 19.8.2013

Dobrý den, zdravím vás na svém prodejním profilu.

Tvoření a šití zvlášť mě moc baví a doufám že je to na mých výrobcích znát.

Ten pocit, když je něco hotové, vyndám pomocné stehy a vyžehlím, je k nezaplacení. Největší odměnou je ale, když se zboží líbí – to mám radost dvojnásobnou... 

Vaše Zuzka T.  tvořící, šijící, žijící..

Na dalším prodejním profilu nabízí zboží syn Láďa a také Ráďa.

 

 

Na drobné poklady....

      

 

Na malé i větší poklady...

     

 

Přečti si...

     

 

Blbá nálada?

 

 

Způsob dopravy
Zboží zasílám v bublinkové obálce jako doporučený dopis Českou poštou
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Zuzi - tvoří Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito

obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 48 hodin od podání

objednávky.

2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku

informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka

na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v

takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze

po předchozí individuální domluvě interní poštou.

2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech

odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky

zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů

pro odeslání či komunikaci.

2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto

momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a

povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní

smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění

a není přístupná třetím stranám.

2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů

od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován

elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování

objednávky.

2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci

2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu

objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání.

U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s

kupujícím, viz odstavec 7.

2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou

zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň

jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit

od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je

potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování,

poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající

do 14 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem

dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen

o tomto informovat prodávajícího.

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající

právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením

zboží.

3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat

objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu

sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací

a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v

češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží

prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.

4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující

opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky)

odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží),

nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující

zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše

uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do

5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační

adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě

před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky

upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou,

má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného

odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle

požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový

postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci

nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím

věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou

sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako

doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve

výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou

objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom

zákazníka informuje předem.

6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.

6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v

Praze. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do

poznámky 'Osobní odběr'.

6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

7. Zboží na zakázku

7.1: Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle

spefických požadavků zákazníka.

7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.

7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí

požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se

zákazníkem dle potřeby konzultovány.

7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a

přibližnou cenou.

7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny

dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální

zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého

postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán

postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi

prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo

objednávku zrušit.

7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena

celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej

podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li

možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí

prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.

7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je

uživatel povinen zakoupit.

7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v

hotovosti (při osobním předání).

7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou

adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno

prostřednictvím České pošty.

7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok.

Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci

8. Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží

zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční

opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu

trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou

zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při

výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na

opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje

prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému

reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu

prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií

dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok

požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou

reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede

tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu

vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu

originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce

reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo

odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi

vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné

nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající

zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat

odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na

reklamační postup.

9. Vrácení zboží

9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit

prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu,

schopné dalšího prodeje.

9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka

odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních

dnů.

10. Závěrečná ustanovení

10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových

stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá

ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání

objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním

případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
639136
16.7.2017 Něžná novinka pro nevěsty https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.