Balíčky je nyní možné (kromě ČP) posílat i přes Zásilkovnu za 75,-Kč (pro jakkoliv velký balíček do 5ti kg). Zásilkovnu využívám i pro zasílání na Slovensko, buď na Z-Pointy nebo přímo na vaší adresu.
Profil uživatele
Alucha látkové vložky
Prodávající
Olomouc
Registrace: 12.6.2012

Jelikož prodávám ještě i na svém osobním eshopu, může se ojediněle stát, že Vámi vybraný kousek je již prodaný. V tom případě Vás budu o okolnostech kontaktovat vnitřní poštou 

Vítejte ve světě malých ženských tajemství

Jsem maminkou tří dětí. Každý člověk se mění a rodičovská dovolená je čas ke změnám přímo určený. Uvědomila jsem si, že mě daleko víc oslovují věci přírodní a čisté, zdravé potraviny, nezávadná kosmetika, jednoduché a praktické výrobky, že mě zajímá, jak se věci řešily dříve, z čeho naše babičky dělaly sirupy, jak žít v poklidu bez stresu a co za stromy roste okolo našeho domu. Příroda je pro mě strašně důležitá, chci ji co nejvíce využívat a maximálně chránit. Proto chci, aby takové byly i moje výrobky. Líbí se mi, že i vlastní šití probíhá pěkně bez elektřiny, za zvuku šlapání na pedál mého šlapacího stroje po babičce, který má duši, je to můj parťák a táhne to se mnou pěkně od začátku

Alucha vznikla na začátku roku 2016 jako česká značka látkových vložek. Více o mně se můžete dočíst v článku na Podnikavé ženě

*** Mým cílem je podpořit ekologicky smýšlející ženy v jejich jedinečnosti a přijetí sebe sama. Moje vložky jsou vesele barevné a jejich používáním se na svoji menstruaci začnete poprvé těšit ***

Látkové vložky jsou neskonale příjemné a pohodlné. Díky své prodyšnosti snižují riziko gynekologických zánětů. Na rozdíl od těch jednorázových nejsou po použití "cítit". Využijete je při problémech s inkontinencí i jako doplněk k menstruačnímu kalíšku. A ušetříte! Cena celé látkovací výbavy se vám vrátí již za dva roky (dle výše počáteční investice) a její životnost je delší než 10 let.

Výhodou používání znovupoužitelných výrobků je nejen snížení ekologické stopy a menší zatěžování planety těžce rozložitelným odpadem (jednorázová vložka se rozkládá až 300 let), ale i získání samostatnosti a soběstačnosti

*** Již nebudete muset myslet na svoje každoměsíční nákupy v drogerii ***

 

Zakládám si na kvalitě. Vybírám pro vás certifikované a zdravotně nezávadné materiály, často v BIO kvalitě. Jedinečností mých produktů je jejich ušití na šlapacím šicím stroji, tedy snažím se šetřit i při jejich výrobě. Šití musí být radostí i pro mě, proto nepodporuji sériovou výrobu a pod rukama mi vzniká pouze pár kousků od každého provedení! Máte tedy z čeho vybírat! 

*** Mojí vizitkou jsou precizně ušité výrobky, plné barev ***

Pokud se vám (stejně jako mně) nelíbí, že výrobek označen jako "přírodní", může obsahovat pouhé 1% přírodních složek, pak jste u mně správně. Moje BIO řada je jedinečná ve své 100% přírodnosti. 

A to nejen na oko!

Všechny materiály, včetně těch "skrytých uvnitř" jsou z bio látek nebo maximálně ze 100% bavlny. U těchto látkovek nenajdete ani 1% polyesteru! 

Jedinečností na českém trhu je prošívání celého výrobku bavlněnými nitěmi v bio kvalitě

*** Zaměřuji se na detail ***

Alucha miluje zero waste! Mojí snahou je vytvářet co nejméně zbytečného odpadu, proto zužitkovávám doslova každý kousíček látek (třeba na odličovací tamponky). Moje láska k přírodě se prolíná celou mojí prací od označení výrobků papírovými visačkami až po odeslání balíčků v papírovém balení

image

Postupně v mém sortimentu přibyly i další ekologické produkty jako odličovací tamponky, vložky do podprsenky, látkové pytlíčky, látkový toaletní papír nebo dokonce látkové vložky pro fenky

V roce 2017 vznikla nová produktová řada "NA JEHLICI" pod kterou najdete ručně pletené vlňáčky (svrchní kalhotky na látkovou plenku pro děti), ponožky nebo dokonce i svetry ze 100% merino vlny. Pletené výrobky najdete na mém druhém profilu Alucha na jehlici

  

 

Pokud se vám moje výrobky líbí, budu ráda, když moji tvorbu podpoříte nákupem. A máte-li nějaký dotaz, nebojte se a napište mi vnitřní poštou. Snažím se reagovat co nejdříve Úsměv

Víte, co u látky znamená označení GOTS nebo - li Global Organic Textile Standard?

Je to nejpřísnější mezinárodní certifikace pro bio látky. Netýká se ale jen samotné látky. Tato certifikace zahrnuje i požadavky na bezpečné a lidsky důstojné pracovní podmínky. Látka s tímto označením je vyrobena z přírodních bio vláken pocházejících z certifikovaného ekologického zemědělství. 

Drtivou většinu světové biotextilní výroby tvoří zpracovávání biobavlněných vláken, avšak vyrábí se též biolen, biohedvábí (někdy též mírumilovné), biovlna a podobně. Během pěstování v režimu ekologického zemědělství jsou povoleny pouze zdravotně a ekologicky nezávadné postřiky a hnojiva, velmi často se používají výtažky z místních přírodních zdrojů, na hnojení hnůj a kompost, alternativní postupy využívající přirozené přírodní procesy. Díky tomu se bio vlákna již ve fázi surového materiálu vyhýbají mnoha a mnoha postřikům nebezpečných chemikálií (která se používají v konvenčním zemědělství a na vláknech již v této prvotní fázi ulpívají). Je samozřejmě zcela zakázáno používat GMO plodiny.

Surová biovlákna se musí vyčistit, spříst, vybělit a nabarvit, utkat či uplést a na závěr se hotové látky ještě ošetřují. Biotextilní standardy GOTS povolují používání pouze takových postupů a sloučenin, které jsou ekologicky i zdravotně šetrné, mnohdy připravené z přírodních surovin a měly by i déle vydržet kvůli absenci mnoha desítek ošetření agresivními rozežírajícími chemikáliemi, v konvenční textilní výrobě běžně používanými.

Dokonce i odpadní voda  je čistější a vždy prochází řádnou úpravou, než je vypuštěna zpět do přírody. Dochází tím k zásadní ochraně životního prostředí. Konvenční textilní průmysl je totiž jedním z nejvíce ekologicky zatěžujících průmyslových odvětví na světě - právě díky obrovskému množství chemikálií spotřebovávaných ve složitém výrobním postupu a množství vody, které se tím zamoří a nevyčištěné z továren vypouští. Snižuje se i spotřeba elektrické energie a minimalizuje odpad.

GOTS rozlišuje dvě úrovně čistoty neboli obsahu bio certifikovaných vláken ve výrobku, prakticky se setkáte především s tou první, přísnější:

Organic

Výrobek certifikovaný jako „organic“ obsahuje minimálně 95 % bio certifikovaných vláken. Zbývající procenta připadají buď na konvenční přírodní vlákna (s vyloučením vláken z GMO rostlin, konvenční bavlny a angorské vlny), regenerovaná celulózová vlákna (viskóza, modal, lyocell, atp.) - tato mohou být i recyklovaná či pocházet z bio suroviny, syntetická vlákna (povolen je jen polyamid, polypropylen, elastan a recyklovaný polyester), ocelová a minerální vlákna (s vyloučením azbestu, uhlíku a stříbra – vyloučení nanotechnologií). Drtivá většina materiálů certifikovaných jako organic se však skládá buď ze 100% bio vláken nebo s příměsí elastanu kvůli zvýšení pružnosti pro zátěžové aplikace. 

Made with x % organic

V tomto případě tvoří minimálně 70 % látky bio certifikovaná vlákna, maximálně 30 % nebio vlákna, z toho je povoleno maximálně 10 % syntetických vláken (resp. max. 25 % pro ponožky, legíny a sportovní oblečení).

V každém případě pro všechny GOTS certifikované textilní materiály platí velmi přísné (bio certifikovaná výroba je v současnosti nejčistší způsob textilní výroby na světě) limity pro zbytková residua, která dalece překračují legislativní kritéria pro kvalitu textilu v EU a ČR a dokonce i nároky na residua v textilu určeném pro kojence.

Než se hotový výrobek dostane k vám domů, je již dvakrát vysrážený praním a sušením v sušičce. Poprvé peru a suším nový materiál a podruhé pak již hotovou látkovku. Tak mám já i vy jistotu, že se látkovka nepokroutí, nebo že nepovolí nějaký šev po prvním vyprání. Zároveň tak kontroluji, jestli materiály nepouští barvy a vy pak můžete prát výrobky pohromadě aniž by se vám vzájemně obarvily.

Látkové vložky měňte tak často, jak jste byly zvyklé u jednorázových menstruačních vložek. Po použití je dobré nejlépe hned namočit nebo přeprat ve studené vodě, dokud nepoteče nezabarvená voda. Namočením krev pustí a vy tak ušetříte trochu vody oproti samotnému předepírání. Takto očištěnou vložku skladujte v nějakém kyblíku spolu s ostatními. Lépe je skladovat mokré očištěné vložky "na sucho" než "na mokro" v nádobě s vodou. Pokud i po očištění zůstane na látkovce flek, můžete jej potřít žlučovým mýdlem. Žlučové mýdlo obsahuje volskou žluč a pokud se na skvrně nechá aspoň 15 minut působit, krásně odstraní nečistoty biologického původu.

Prát obsah kyblíku stačí jednou za dva nebo i tři dny, na 60°C v ekologickém pracím prostředku (výborný, rychle hotový a levný je mýdlový sliz). Vysoká teplota praní je důležitá. Bakterie se ničí někde mezi teplotou 50 - 60°C. Aviváž nedoporučuji. Místo aviváže je možné použít trochu octu, do kterého lze přidat pár kapek esenciálního oleje (výborné jsou - levandule, tea tree, citrusy). Nebělit na bázi chloru a nečistit chemicky.

Lze sušit v sušičce na šetrný program. Látkovky, které obsahují PUL není dobré pokládat na topení, ničí se tak jejich "nepromokavost".

Žehlit je možné pouze bavlnu! Fleece, PUL, kojenecký plyš apod. rozhodně nežehlit! Naštěstí většina látkovek ani žehlení nepotřebuje, protože materiály (kromě bavlněného plátýnka) se nemačkají.

Kousek, který se hodí všem!

Právě jste objevily, že existují látkové vložky a přemýšlíte čím začít? Nabídka je veliká a vy se ztrácíte ve všech těch materiálech, tvarech a velikostech? Mám pro vás jedinečný kousek z mé nabídky, který určitě využijete! Takovou univerzální vložkou je denní vložka, 23 cm dlouhá s jednou vnitřní savou vrstvou, s užšími křidélky a fleecovou spodní stranou!

Je to opravdu jedinečný kousek! Využijete jej jako pojistku k menstruačnímu kalíšku, kde fleecová strana zajistí "vodoodpudivost". Nahradí intimku, přičemž se nemusíte bát, že pro vás bude krátká. Pokud máte slabší menstruaci, využijete ji i v těch silnějších dnech. Naopak pro ty, které mají silnější menstruaci přijde vhod na začátku a na konci, kdy ji využijí na slabší krvácení. Může sloužit jako inkontinenční vložka i jako ochrana spodního prádla při vaginálních zánětech.

Vidíte, opravdu je to univerzální kousek! Má dvě šířky zapínání, aby seděla do užších i širších kalhotek a užší křidélka, aby padla opravdu téměř do každého spodního prádla. A je dostatečně prodyšná!

  

  

Na mém profilu ji najdete v sekci "Denní vložky" nebo "Látkovky s fleecem" 

Způsob dopravy
Balíčky odesílám doporučeně českou poštou 2-3x týdně, vždy řádně zabalené dle jejich velikosti, do 5ti dnů od připsání peněz na účet, ale obvykle dříve. Pokud chcete koupit pouze 1 - 2 ks intimek na zkoušku a chcete je poslat jako obyčejné psaní, napište mi k objednávce poznámku a já upravím výši poštovného na 35,- Kč. V případě zaslání běžnou poštou na přání kupujícího, přebírá na sebe kupující riziko, že dojde ke ztrátě zásilky "po cestě"(neplatí pro doporučené zásilky). Výše poštovného se odvíjí od velikosti, hmotnosti a ceny celkové objednávky a její výši upravuji až při potvrzení vaší objednávky. Běžná výše poštovného je 65,- Kč (do ceny objednávky 880,-Kč a výšce zabaleného balíčku 5 cm). Větší objednávky odesílám jako "doporučený balíček" za 85,-Kč(pouze do ceny objednávky 880,-Kč). Objednávky s cenou nad 880,- Kč rozesílám jako "balík do ruky" za 135,-Kč (na riziko zákazníka je možné zaslat i jako doporučený balíček. V případě ztráty pošta hradí pouze 880,-Kč z ceny zásilky). Pokud máte možnost vyzvednout si zboží v Olomouci osobně, napište mi poznámku k objednávce a já smažu poplatek za poštovné
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Prodávající:

Alena Hradilová (IČ:04678621)

Bankovní spojení:

č.ú.: 2001141250/2010

pro prodej zboží prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, zejména webového rozhraní na adrese https://www.fler.cz/alucha-latkove-vlozky (dále jen „webové rozhraní“).

1. Úvodní ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

2.  Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě

2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.

2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 5ti dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícímu 3.-4. den od přijetí objednávky.

3.  Dodání a převzetí zboží

3.1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího (č.ú.: 2001141250/2010) a to i v případě osobního předání.

3.2. Uvedená doba realizace zakázky (dodání) se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček společností Česká Pošta v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží. Po předchozí domluvě je možné i osobní předání.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 4 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.

3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován písemně (vnitřní poštou). Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží (bez poštovného) na účet, ze kterého platbu obdržel a to do 14ti pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.

3.7. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu fakturu, kkterou prodávající po uhrazení ceny zboží zpřístupní kupujícímu prostřednictvím webového rozhraní. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

3.8. Při vyhotovení zboží na zakázku uhradí kupující vratnou zálohu ve výši 150,-Kč na účet prodávajícího. Tato vratná částka slouží jako záloha a platba za vzájemný čas strávený domlouváním konkrétní podoby objednávky (posílání fotek materiálů, výběr typů, komunikace pomocí emailů atd.). Po domluvě konečné podoby a vystavení faktury k proplacení, se tato záloha od celkové částky objednávky odečte. Pokud nedojde k zaplacení objednávky předem, a to ze strany kupujícího, záloha propadá ve prospěch prodávajícího / výrobce.

3.9. Cena zakázky / objednávky „na přání“ kupujícího je zpoplatněna 10% přirážkou k běžným cenám výrobků. Tato přirážka kryje prodávajícímu menší efektivnost využití materiálu (větší prostřihy látek apod.)

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží, na nějž se vztahuje doložka o „zboží zvláštního charakteru“ (viz.kap.7 Výjimky z odpovědnosti za vady) a nelze jej z hygienických důvodů vrátit.

4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího

4.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

4.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

4.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. V případě, že navrácení dárku již možné není kvůli použití dárku či z jiných důvodů, je obvyklá prodejní cena dárku považována za škodu a dále platí odst.4.5.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

5.5. V případě, že nepřevzetím zboží vzniknou prodávajícímu další náklady, je prodávající oprávněn je po kupujícím vyžadovat k úhradě, a to i v případě, že dojde k odstoupení od smlouvy či jinému jejímu zrušení.

5.6. Zboží je zasíláno 2 – 3x týdně prostřednictvím společnosti Česká pošta.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

6.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

6.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

6.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

6.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

6.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

6.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

6.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese sídla. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

6.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7. VÝJIMKY Z ODPOVĚDNOSTI ZA VADY

7.1. Z hygienických důvodů dle směrnic EU není možná výměna nebo vrácení látkové vložky, u které nelze vyloučit, že byla použita na intimních partiích. Dle směrnice EU L 144/19 ÚŘEDNÍ VĚSTNÍK EVROPSKÝCH SPOLEČENSTVÍ 4.6.1997 SMĚRNICE EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 97/7/ES ze dne  20. května 1997 lze látkové vložky považovat za „Zboží zvláštního charakteru“ a jejich vrácení a výměna není z hygienických důvodů možná. Záruka vrácení peněz či výměna zboží při odstoupení od smlouvy ve 14-denní lhůtě, se vztahuje pouze na nepoužité a nepoškozené zboží a tento stav bude posouzen prodávajícím při převzetí zboží při odstoupení od smlouvy ve 14-denní lhůtě. V případě jakékoli známky používání zboží nebude kupujícímu vrácena kupní cena ani mu nebude zboží vyměněno.

7.2. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

7.3. Reklamace se nevztahují dále na případy:

7.3.1. vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího,

7.3.2. prokazatelných nedovolených zásahů do zboží,

7.3.3. na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím adresy elektronické pošty. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující je srozuměn se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, bankovní spojení, údaje o kupní smlouvě a platbách k ní vztaženým (dále společně vše rovněž jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. DORUČOVÁNÍ

10.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající se odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu nebo elektronickou poštou, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se považují za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno. 

10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné. 

10.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího. 

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

11.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.     

11.5.  Pro případ soudního sporu ve věci kupní smlouvy nebo s ní související je místně příslušným obecný soud podle sídla prodávajícího.

11.6. Kontaktní údaje prodávajícího najdete ve vystavené faktuře k vašemu nákupu.

V Olomouci dne 18. 5. 2019 Ing. Alena Hradilová v.r. 

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
770039
4.12.2018 Opět pomalu naskladňuji i na flerovský účet....
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím