Profil uživatele
B spiral
Prodávající
Domažlice
Registrace: 1.11.2008

B spiral odpočívá.

Nyní naleznete mé výrobky v profilu RECYdiva.

Děkuji za vaši přízeň a doufám, že ji má nová identita nijak neohrozí.

Přeji všem krásné dny!

Eva

 

 

                                                        

 

Způsob dopravy
Poštou, doporučeně, dle aktuálního ceníku. Balím ekologicky do povětšinou již použitých obálek, fólií, bublinek, skartovaných proužků a krabiček....a myslím, že dobře:o) U křehčích věcí se navýší poštovné o nálepku "KŘEHKÉ"... neriskuji:o) Omlouvám se, ale z časových důvodů na dobírku nezasílám. Ráda pošlu v jednom balíčku i váš případný nákup z mých dalších profilů, jen mi prosím podejte info...
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení


1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými
obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od
smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.


1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce B spiral - www.fler.cz/b-spiral. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy


2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.


2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení
informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při
nákupu.


2.3. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v
doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V
takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné
předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a vyrobit zboží podle přání
kupujícího.


2.4. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní
poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.


3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží


3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a
zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).


3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno
podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.


3.3. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně
prodávajícího (např. vnitřní poštou).


3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených
užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při
přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.


3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží
prodávajícímu.


3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k
prodávajícímu hradí kupující.


4. Reklamace


4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později
ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu.
Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.


4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.


4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura.
Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční
list.


4.4. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.


5. Dodací podmínky


5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní
účet prodávajícího (účet je vedený u FIO banky). Prodávající odešle kupujícímu
zboží po obdržení platby.


5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou. Poštovné a balné je účtováno s ohledem
na aktuální ceník České pošty. Zakoupením zboží mi dáváte souhlas s předáním vašich osobních údajů přepravci.


6. Ochrana osobních údajů


6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou
považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou
zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity. Výjimku tvoří předání adresy, popř. emailu nebo telefonního čísla přepravci.

6.2.V případě, že dojde mezi mnou a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz


Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25.5.2018.

Osobní dodatek

Obchodní podmínky jsou napsány co nejjednodušeji. I tak zní poměrně
neosobně, ovšem jiná cesta díky novým pravidlům OZ a GDPR není.


Pokud se rozhodnete využít svého práva vrátit zboží do 14 dnů, napište mi,
prosím, nejdříve vnitřní poštou. Až poté mi po dohodě pošlete zboží zpět. 


Poštovné (včetně balného) mám sice u všech výrobků přednastavené, ale při
přijetí objednávky ho někdy upravuji. Je-li zásilka větší a pokud pošta opět zdražila své služby, dovolím si ho navýšit.


Reklamační řád by mohl být čtením na dobrou noc. Prosím, bude-li něco špatně, napište mi a vyřešíme to k
vaší spokojenosti. Záleží mi na tom, aby byli zákazníci spokojeni a
měli z mých výrobků radost. Oboustranná dobrá vůle dokáže divy ;)

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím