Profil uživatele
BONALI
Prodávající
Vyškov
Registrace: 15.10.2017

Dobrý den,

jmenuji se Lucie a srdečně vás vítám na mém profilu s náramky z přírodních minerálů.

Většina korálků pochází z výstavy minerálů v Tišnově. Minerály jsou nejčastěji doplněny korálky z chirurgické ocele, stříbra, syntetického hematitu nebo komponenty z mosazi.

Náramky jsou vyrobeny z přírodního materiálu a jednotlivé korálky se od sebe mohou lišit např. tvarem nebo barvou. Každý náramek je tak naprostý originál.

Co se týká úpravy délky náramků, je samozřejmě možné se domluvit na jejich zkrácení, bohužel jejich prodloužení není vždy možné s ohledem na to, že bych nemusela mít další potřebné korálky ihned k dispozici. Neváhejte mne proto kontaktovat prostřednictvím FLÉR zprávy!

Velice mě baví vytváření náramků na přání. Doba dodání takto vyrobeného náramku je delší v závislosti na vybraných kamenech. Náramky vytvářím podle znamení, požadovaných účinků, nebo i podle oblíbené barvy zákazníka. Nově najdete fotky zrealizovaných náramků na přání ve FLÉR FOTOGALERII.

https://www.fler.cz/fotogalerie/list?ida=13971

 

 Inspirujte se, vybírejte, nakupujte...

Doporučte nás svým známým ...

A nezapomeňte se občas vrátit a prohlédnout novinky ... Mrkáček

 

 

 

 

 

 

 

 

O náramky je třeba se správně starat, abychom naplno využili jejich úžasných vlastností. Kámen, který je schopen dávat i přijímat energii a pohlcovat špatné vlivy, je potřeba správně čistit. Čištění kamenů se provádí pod vlažnou tekoucí vodou.

Základem péče o léčivé kameny jsou především ochrana před poškozením, očista a aktivace.

OCHRANA PŘED POŠKOZENÍM

Jako všechny cenné předměty je potřeba i náramky chránit před mechanickým poškozením (otěr, nárazy, poškrábání, ale i styk s čistícími prostředky a jinými chemikáliemi). Léčivé kameny by také neměly být delší dobu vystavovány velmi silným energetickým polím, ať už magnetickým, či elektrickým. Dále byste se měli vyhýbat rentgenovým paprskům, jelikož může dojít nejen k dočasné nebo trvalé změně barvy, ale i ke změně či naprostému vymizení všech vlastností.

OČISTA A AKTIVACE MINERÁLŮ

Pokud náramek používáte delší dobu, tím mám na mysli déle než měsíc, je třeba ho správně očistit a případně znovu aktivovat. Pokud náramek po každém nošení krátce opláchnete a necháte odpočinout, určitě tím nic nezkazíte.

Správná očista léčivého kamene a následná aktivace mají zásadní vliv na jeho účinnost. Pokud chceme, aby nás léčivý kámen zbavoval špatných vlivů nebo vlastností, je nutné, aby byl před nošením zcela “vybit” a byl schopen veškerou negativní energii.

Pokud požadujeme, aby nám léčivý kámen energii naopak dodával, nebo posiloval naše dobré vlastnosti, pak je nutné, aby byl nejprve zcela “vybit” (zbaven negativní energie) a pak zcela “nabit” vhodnou aktivací.

OČISTA LÉČIVÝCH KAMENŮ

Pro základní očistu léčivých kamenů je nejvhodnější omývání pod vlažnou tekoucí vodou po dobu 3 minut, čímž také odstraníte z náramku povrchovou nečistotu. Samozřejmě je nutné dávat pozor, abychom nepoškodili vlákno, na kterém jsou korálky z minerálů navlečeny, či přívěsek, který není pro styk s vodou vhodný. Také je třeba příliš dlouho nenamáčet měkké kameny, jelikož mají sklony k tomu se drolit, jako například Magnezit. Pokud si nejste stoprocentně jisti, že náramek snáší opláchnutí teplou vodou, tak k očistě použijte lehce navlhčený hadřík. Po omytí je nutné kameny osušit, nejlépe otřením v jemné bavlněné látce.
Po omytí v teplé vodě jsou léčivé kameny vybity.

AKTIVACE LÉČIVÝCH KAMENŮ

Očištěný kámen je třeba aktivovat, nebo-li mu dodat zpět aktivní energii. Kameny můžete vyleštit i esenciálními oleji, čímž náramek částečně aktivujete.
Každý kámen je jiný a proto vyžaduje jinou péči. Některé kameny se nabíjí na přímém slunci, jiné pouze za denního světla, jelikož jim přímé slunce nevyhovuje. Jsou i takové, které se mohou nabíjet pouze v noci, za působení měsíce, jelikož je sluneční svit znehodnocuje.

SLUNCE A MĚSÍC

Nejčastějším aktivátorem je sluneční záření. Kámen položíte na bílý papír a vystavíte jej po určitou dobu slunečnímu světlu. Dobu ozáření i jeho intenzitu volíme podle citlivosti kamene. Aktivaci slunečním světlem vyžadují např. Achát, Křišťál, Chalcedon, Citrín, Hematit, Jadeit, Jaspis, Karneol, Rubín, Safír, Turmalín, Fluorit, Láva
Některé kameny je vhodné aktivovat měsíčním světlem. Postup je stejný jako u slunečního záření, přičemž největší účinnost má úplněk.
Kameny, které se mohou nabíjet pouze v noci:
Ametyst, Růženín, Křemen, Smaragd, Malachit, Chryzokol, Chrysopras, Chalkolit, Granát, Diaspor, Heliotrop, Labradorit, Nefrit, Obsidián, Opál, Oranžový kalcit, Sodalit, Magnezit.

Při nošení náramků z minerálů je třeba klást důraz na osobitost. Na kámen, který nosíte, byste neměli nechat sahat a působit jiného člověka, jelikož minerály mají schopnost vstřebávat pozitivní, ale i negativní energii z okolí a následně ji předávat svému nositeli a ovlivňovat ho.

LEPIDOLIT

Lepidolit čistíme pod tekoucí vodou, nabíjíme na přímém slunci.

AVANTURÍN

Čistíme pár minut pod proudem vlažné vody nebo přes noc v misce vody společně s křišťálem. Všechny druhy můžeme nabíjet libovolně dlouho na přímém slunci.

ACHÁT

Acháty čistíme pod proudem vlažné vody, nebo přes noc v misce vody s křišťálem. Poté je nabíjíme libovolně dlouho na přímém slunci.

AMETYST

Čistíme ho pod proudem vlažné vody, nebo přes noc v misce společně s křišťálem, poté ho nabíjíme ve stínu, aby neztratil barvu.

FLUORIT

Fluorit je kámen, který dokáže absorbovat negativní energii. Proto je potřeba se starat o jeho pravidelné čištění alespoň jednou za týden. Čistíme ho několik minut pod proudem tekoucí vlažné vody. Následně kámen umístíme na slunce, kde se v něm opět nahromadí energie.

MAGNEZIT

Na jeho nabíjení je vhodné využít sílu měsíčního světla. Jelikož je to poměrně měkký kámen s velkými póry, měl by se nosit velmi opatrně. Měli bychom se vyhnout jeho postříkání olejovými parfémy, které mohou kámen nepříjemně zabarvit. Magnezit bychom neměli nosit, pokud jdeme do extrémně slunečného nebo horkého počasí.

KŘIŠŤÁL

Čistíme pod proudem tekoucí vody nebo v misce s vodou. Nabíjíme na přímém slunci.

LÁVA

Lávový kámen není třeba nijak extrémně čistit ani nabíjet. Vzhledem k jeho povaze je jasné, že to až tak nepotřebuje, protože si s lidskými problémy poradí velmi dobře sám. Pokud však cítíme, že je to třeba, pak jej stačí omýt pod proudem vlažné vody, a nechejte jej libovolně dlouho nabíjet na slunci.

RŮŽENÍN

Růženín je třeba čistit a dobíjet každých 14 dní. Jeho očistu je vhodné provést pod proudem vlažné vody, kdy krystal pod vodou podržíme několik minut. Růženín se v žádném případě nenabíjí na slunci, protože by mohl velmi snadno vyblednout. Dobíjíme ho při měsíčním světle nebo položením na nabitý ametyst nebo krystal.

SODALIT

Sodalit čistíme pod proudem vlažné vody, poté ho položíme na křišťál a nabíjíme při měsíčním svitu.

TURMALÍN

Čistíme krátce pod proudem vlažné vody, nebo ve sklenici vody společně s křišťálem, přes noc. Všechny odrůdy můžeme nabíjet na přímém slunci.

AMAZONIT

Vzhledem k citlivosti k prudkým změnám teploty jej čistíme vlažnou vodou a nabíjíme jen na nepřímém slunci.

KŘEMENY

Pod proudem vlažné vody. Podobně jako většinu ostatních křemenných druhů, nabíjíme i tyto kameny na přímém, pokud možno poledním slunci.

Nabízená SNAP bižuterie je vyrobena z bižuterního kovu (není-li uvedeno u výrobku jinak), který je slitinou mědi a zinku s povrchem upraveným galvanizací. Povrch šperků není rhodiován, u citlivých osob může vyvolat alergickou reakci. Prakticky každý povrch (včetně zlata a stříbra) reaguje s okolním prostředím, bižuterie může při denním nošení časem měnit barvu povrchu. Pokud tedy chcete, aby bižuterie vydržela co nejdéle, dodržujte při jejím nošení základní pravidlo:

Bižuterii nasazujte jako poslední (po všech kosmetických úpravách) a sundávejte jako první!!

1. Užívání bižuterie

  • Nenoste bižuterii do sprchy, koupele doma, v moři i v lázních (velmi škodí mořská voda, ale i voda obecně), do sauny, nemyjte s bižuterií nádobí apod., nespěte s ní, odkládejte při sportu i domácích úklidech, chraňte ji před kontaktem s tvrdými nebo ostrými předměty.
  • Bižuterie nesmí přijít do styku s parfémy, kosmetickými přípravky, pleťovými vodami, mořskou vodou, chlórem z bazénu apod., protože může dojít k poškození povrchové úpravy šperku.
  • U některých lidí s velmi agresivním potem, nebo u osob nemocných, může dojít ke změně vzhledu nebo i narušení povrchu kovových dílů.

2. Skladování bižuterie

  • Chraňte bižuterii před světlem, prachem i vlhkem (většina kovových částí je galvanována a na tyto části má světlo velmi ničivý vliv, prach se zase může usadit na drátěné části a ty zmatní).
  • Nikdy ji nenechávejte v koupelně!
  • Bižuterii uchovávejte v krabičce nebo sáčku, ideálně odděleně od ostatních – prodloužíte tak její životnost.

3. Jak čistit bižuterii

  • Vyhýbejte se používání agresivních chemických prostředků. Obecně se doporučuje nepoužívat chemii vůbec, ale někdy se ani tomuto nevyhnete. Občas je třeba zariskovat a například použít roztok mycího prostředku na nádobí napůl s horkou vodou. V něm bižuterii nechte asi hodinu a poté vyčištěte nejměkčím typem zubního kartáčku. Šperk se bude lesknout jako nový (neplatí u šperků s poškozenou povrchovou úpravou).
  • Na vyleštění použijte flanel (nebo jiný měkký hadřík).
  • Lze také použít postupy vhodné pro čištění stříbra.
  • Pozor na šperky s kamínky - v mnoha případech se může stát, že kameny změní svůj povrch, lesk a podobně, a to hlavně při čištění přípravky na chemické bázi. 

Vybraný šperk dodávám vždy na dárkové kartě v obalu s logem BONALI.

Balíčky odesílám Českou poštou v bublinkové obálce jako doporučený dopis (55 Kč) nebo přes Zásilkovnu (70 Kč) do jednoho dne po připsání peněz na účet.

Další možností je vyzvednou si balíček po domluvě osobně ve Vyškově.

 

Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „BONALI“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/bonali,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
838350
20.10.2019 Náramky ze dřeva a přírodních minerálů nyní opět skladem!
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím