Profil uživatele
catena
Barbora Kocmichová | prodávající
Plzeň
Registrace: 17.10.2008

 

 
Chcete být unikátní, mít eko a vzdušné šperky z PET lahví?
 
Srdíčkujte a nakupujte u Cateny.
 
Šperky z mé dílny jsou:
 

- jednoduché i složité

- z jedinečného materiálu- z PET lahví

- vzdušné

- vhodné na každodenní nošení
 
- příznivé pro alergiky
 
- jsou eko
 
- jsou nezničitelné
 
- mají skvělou a jednoduchou údržbu
 
- mají neomezenou životnost
 
- kvalitní komponenty jsou základem
 
 
To vše jsou šperky od Cateny
 
šperky náušnice z PET lahví catena
 
******
 
Pokud by Vám vadil kov bez niklu, mohu háček vyměnit za chirurgickou ocel - samozřejmě zdarma.
 
Údržba těchto šperků je velmi jednoduchá. V případě znečištění, doporučuji šperk omýt ve vlažné vodě a ihned vysušit fénem zapnutým na studený chod. Taktéž nedoporučuji vystavovat šperky přílišnému horku. V případě nejasností se nebojte psát.
 
******
Na své šperky poskytuji doživotní záruku, bezplatné opravy a znovu vytvoření ztraceného páru zcela bezplatně.
 
Vaše Bára Catena Kocmichová
 
šperky náušnice z PET lahví catena navod

 

****** 

 
 

 

 ******

 

 

Jsem hrdou členkou klubu Zlatokopky, kde je spousta šikovných rukou, které patří milým a šikovným slečnám, paním, ženám :) rozhodně stojí za to, jít se k nim podívat na návštěvu.

 

A teď něco o mě..

Jmenuji se Bára a jsem šťastnou maminkou dvou malých rarachů. Vystudovala jsem oděvní návrhářství, poté jsem pokračovala studiem archeologie. Nyní jsem na mateřské (ne)dovolené a dokončuji magisterské studium.

Ostatně jako všichni, jsem s tvořením a vyráběním začínala již na lidušce a možná, že ještě dříve u mamky v krejčovské dílně. Vyrůstala jsem mezi odstřižky látek, rozešitými modely, laskavými zákaznicemi a obklopená hromadou strojů. To mě ovlivnilo natolik, že jsem již v útlém věku chtěla být módní návrhářkou. Bohužel při studiu jsem zjistila, že mě to nenaplňuje tolik, jak bych chtěla a začala se oddávat čím dál tím víc korálkům. Chvíli jsem se ještě šití věnovala, ale při studiu vysoké školy mě to opustilo úplně. Na nějaký čas jsem se i přestala zabývat flerem a měla jsem celkově takovou menší pausu v činorodém světě.

Poté přišel zlom a objevila jsem svoje kouzelné plasty. Tento materiál je naprosto dokonalý ve svých možných i nemožných způsobech zpracování a opravdu z něho lze vytvořit skoro vše, co si vymyslím. Věnuji se mu již spoustu let a doufám, že to tak zůstane i nadále. 

Mějte krásný den

a nezapomeňte se usmát 

Srdce

 Catena 

šperky náušnice z PET lahví catena

 

Způsob dopravy
Zásilku odesílám v bublinkové obálce, nebo v kartonové krabičce. Záleží na druhu výrobku a recyklaci materiálu vhodného na obalení. Balíčky expeduji maximálně do 3 dnů od obdržení platby a v případě zdržení hned informuji. Možné i osobní předání v Plzni, samozřejmá možnost vyzkoušení a možné výměny zboží.Taktéž se často pohybuji na trase Plzeň - Toužim - Karlovy Vary. I zde je možné po předchozí domluvě předání a odzkoušení. Cena doporučeného balíčku je 50,- a cena balíku je 75,-. Doporučenou zásilkou lze posílat menší věci - náušnice, náhrdelníky, ale čelenka a podobné musí jít už normálním balíčkem.
Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

-------------

Dle definice GDPR nezpracovávám osobní údaje. Vámi poskytnuté údaje slouží pouze pro zpracování objednávky a následné odeslání zboží.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.