Profil uživatele
Listopadky
Barbora Kocmichová | prodávající
Plzeň
Registrace: 17.10.2008

 Listopadky? 

 
..něžné květy ... cit ... smích a láska.. 
 
Není třeba mnoho slov, stačí pohled .. 
 
 
šperky z pet
 
 
Tyto prosté krásky - chryzantémy, jsou vytvořené z PET-lahví. Každá jiná a přesto stejné. 
 
Nevěříte? Nakoukněte blíže

šperky z pet

 

Bez kafe to nejde ...

Šperky posílám v krásných recy pytlíčcích, které jsem ušila z retro šatů.

šperky z pet

 

Spousty alergenů a pomocníků ... 

šperky z pet

 

 Listopadky pomalu plní tento svět...

šperky z pet

 

Jaká je Vaše nejoblíbenější kombinace? 

šperky z pet

 Setkat se můžeme na Dyzajn market Léto 25. 26.5. 2019

 

Krásný den Vám přeji SrdceSrdce

 

Jmenuji se Bára a jsem šťastnou maminkou dvou malých rarachů. Vystudovala jsem oděvní návrhářství, poté jsem pokračovala studiem archeologie. Nyní jsem na mateřské (ne)dovolené a dokončuji magisterské studium.

Přišel zlom a objevila jsem svoje kouzelné plasty. Tento materiál je naprosto dokonalý ve svých možných i nemožných způsobech zpracování a opravdu z něho lze vytvořit skoro vše, co si vymyslím. Věnuji se mu již spoustu let a doufám, že to tak zůstane i nadále. 

Mějte krásný den

a nezapomeňte se usmát 

Srdce

šperky náušnice z PET lahví catena

 

Zde naleznete informace týkající se údržby mých šperků. Netisknu je ke každé objednávce, snažím se co nejvíce šetřit přírodu Miluju tě!
 
PROSÍM, NA ŽÁDNÉ ŠPERKY NEPATŘÍ PARFÉM ANI JINÉ VŮNĚ. ŠKODÍ JAK KOVOVÝM ČÁSTEM, TAK I ČASEM ROZLEPTAJÍ SAMOTNOU PET-LAHEV. 
 
Údržba těchto šperků je velmi jednoduchá.
V případě znečištění, doporučuji šperk omýt ve vlažné vodě, bez použití saponátu, či mýdla a ihned vysušit fénem zapnutým na studený chod. když necháte šperky volně schnout, vyskytnou se na nich kapičky zaschlé vody a mapy.
Taktéž nedoporučuji vystavovat šperky přílišnému horku.
 
V případě nejasností se nebojte psát.
 
 
Na své šperky poskytuji doživotní záruku, bezplatné opravy a znovu vytvoření ztraceného páru zcela bezplatně.
 
Vaše Listopadka
 
 

 

 

Způsob dopravy
Veškeré šperky jsou nyní dodávány v dárkovém balení. Obalový materiál balíčku je recyklován, naleznete zde někdy i bublinkovou folii,jindy jen papír či noviny. Balíčky expeduji po uhrazení objednávky a jako obyčejné psaní žádný šperk neposílám. Na poštu chodím v pondělí, středu a v pátek. Pokud potřebujete rychlejší zaslání, informujte mne. Možné i osobní předání v Plzni, samozřejmá možnost vyzkoušení a možné výměny zboží. Taktéž se často pohybuji na trase Plzeň - Toužim - Karlovy Vary. I zde je možné po předchozí domluvě předání a odzkoušení. Cena doporučeného balíčku je 60,-, dobírečné u České pošty je 105,-. Nově možnost zaslání přes Zásilkovnu na výdejní místo ve Vašem městě. Cena Zásilkovny je 60,- při platbě předem, 80,- při zaslání dobírkou.
Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

-------------

Dle definice GDPR nezpracovávám osobní údaje. Vámi poskytnuté údaje slouží pouze pro zpracování objednávky a následné odeslání zboží.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
799019
2.4.2019 Tento týden budu vkládat novinky :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím