Dovolte mi se v krátkosti představit.
Jmenuji se Jana a jsem absolventka Umělecko-průmyslové školy sklářské v Kamenickém Šenově, kde jsem krátce i působila jako externí učitel rytí a broušení skla. Zde jsem se také vdala a žiji v tomto městečku již pár desítek let. Po celý život se snažím něco tvořit, účastním se výstav a mezinárodních symposií rytého skla, ale v posledních dvaceti letech se věnuji téměř výhradně rytině a v posledních dvou letech, díky zdravotním problémům, dělám spíše miniatury a drobnější předměty, které Vám zde chci představit.
Pokud někoho zajímá, jak se vlastně takový malý šperk dělá, tak zde se může podívat. Fler workshop: jak se dělá diatreta
Některé moje výrobky, ale i věci od mnoha jiných výtvarníků najdete v našem společném profilu KONÉ VŠEMI SMYSLY. Takže pokud někdo shání něco s motivem koníků, může tento profil navštívit a podívat se. Profil sice nyní již není prodejní, ale v prodaném zboží najdete odkazy na jednotlivé výrobce.
Obchodní podmínky:
Uzavření smlouvy: Před vlastním nákupem si prosím dobře prohlédněte zboží na obrázcích a pokud jej nějakým způsobem potřebujete upravit (výměna háčků...), nebo se na něco zeptat, je nutné toto učinit před potvrzením objednávky. Jakmile objednávku potvrdíte a já ji potvrdím, již nelze nic měnit - objednávka je uzavřena.
Převedení ceny výrobku i s poštovným učiňte nejpozdějido do 14 dní. V případě, že tak neučiníte, budete vyzváni k uhrazení částky a pokud do tří dnů po splatnost faktury nebude tak učiněno, objednávku stornuji. Jinak vše dle občanského zákoníku. Zboží odesílám následující pracovní den po převedené platbě o čemž informuji zákazníka.
Možnost vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu:
Protože jde o zboží, které si nemůže zákazník přímo prohlédnout osobně a i když se snažím jej co nejlépe nafotit a popsat, je možno jej vrátit. Nelze vrátit zboží, které bylo vyrobeno na přímé přání zákazníka ( motiv, datum...)
O této situaci je však nutné mne ihned informovat zde vnitřní poštou. Zboží pečlivě zabalte do dvojího obalu, tak jak bylo odesláno, pojistit jej na danou částku ceny zboží , jako křehkou zásilku - toto se jedná u skleněného zboží, ne u šperků, ty stačí probalit do bublinkové obálky a odesat doporučeně. Toto je nutné učinit do 14 dnů od přijetí zboží. V tomto případě, narozdíl od reklamace platí poštovné zákazník.
Reklamace:
Zboží je před odesláním zkontrolováno a prosím též o kontrolu při přijetí zásilky. Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození výrobku špatným zacházením.
Každou reklamaci se snažím vyřídit přednostně a individuelně k plné spokojenosti zákazníka. Dělám však i pozáruční opravy, pokud je to možné.
Přebírka zboží od dopravce - důležité upozornění
Zboží balím dle instrukcí České pošty, aby odolalo pádu z výšky 170cm, pojištěné a deklarované jako křehké. V případě, že Vám dojde balíček výrazněji poškozen (promáčklý roh, či hrana o více jak 3cm, nebo dokonce prořízlý obal) takovou zásilku nepřebírejte a trvejte na otevření před odpovědným pracovníkem pošty, jinak se reklamace těžko uplatňuje a hlavně vyřízení trvá dlouho.