Profil uživatele
emberiza
Prodávající
Mělník
Registrace: 10.11.2010

Jmenuji se Dagmar  a ......... velice ráda modeluji a výtvarně vymýšlím, předělávám a opravuji.  Ostatní musí sami posoudit, co je na tom výtvarného. Také mám ráda hezké věci, které vyrobili ti, co tady byli před námi.

Vystudovala jsem SUPŠ ,(střední uměleckoprůmyslová škola- obor hračky a dárkové předměty ), ovšem maturovala jsem již v roce 1966. Ještě pořád vím, co je to lupenková pilka, vlastním malou vrtačku a letlampičku značky PROXXON. Ovládám soustružení dřeva a modelování je mou vášní.  Moje tvoření je tak trochu přelétavé. Něco vidím, něco mě napadne a když je to neodbytné tak to i vytvořím. Také jsem začala brousit kamínky. Mám ráda stříbro, tak jsem si udělala kurz výroby stříbrných šperků a také jsem dost dlouhý čas dovážela stříbrné šperky z Thajska a provozovala velkoobchod.

Kdysi jsem pracovala jako návrhářka dárkových předmětů v celkem známém pražském výrobním družstvu  ZÁDRUHA. získala jsem i nějaká ocenění, ale už je to moc dlouho a do hlavy si to moc neberu.

Někdy jsou to praštěnosti, jindy kráááása. Od Puncovního úřadu mám nyní na stříbro nejen dovozovou značku, ale i značku výrobní. No posuďte raději sami. Budu ráda za jakékoli ohlasy, názory i poradenství.

Jestli budete mít zájem, můžete se podívat na profil mé dcery : Alter-ego   a nově na profil mého vlastního manžela : Honza-js   Vyberete-li si u mne a současně u manžela, může být jen jedno poštovné.  O dceři to neplatí, bydlí dost jinde.

Poštovné bude upraveno podle celkového odběru. Děkuji za pochopení.

Jestliže u mne něco koupíte, napište prosím zprávičku, že zboží přišlo v pořádku a také budu ráda napíšete-li  mi nějaké hodnocení. Děkuji.

 

image

Způsob dopravy
Drobnější zboží je dobré posílat Českou poštou, jako doporučený dopis v bublinkové obálce. Větší objemy nově posílám přes ZÁSILKOVNU, což přináší mnohé výhody zvláště při posílání na Slovensko.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY:

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce „Emberiza“, podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu „Emberiza“) a kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • 2.1: Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem, že s nimi souhlasí a zejména, že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Prodávající má právo přijatou objednávku odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci. Také při požadavku změny charakteru objednaného zboží /barva, velikost/ v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled a objednávku může odmítnout.
  • 2.5: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.
  • 2.6: Platba bankovním převodem má být uhrazena nejpozději do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplnění této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.7: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.8: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.9: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.10: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.11: Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Faktura / daňový doklad je na Fleru vystavená a archivována u přijaté objednávky a slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je třeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  • 3.4: Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

 

4. Práva a povinnosti prodávajícího

  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu kupujícího a to v termínu dle dodacích podmínek uvedených v bodě 6. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list je dostupný elektronicky u přijaté objednávky, v tištěné formě bude zaslán se zbožím a to pouze na vyžádání. Návod v češtině je dostupný elektronicky u zboží případně bude zaslán se zbožím a to na vyžádání ze strany kupujícího.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

  • 5.1: Kupující je povinen uvést správné a úplné poštovní i fakturační údaje. Popř. upřesnit poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1: Všechno objednané zboží je doručováno dle jeho uvedené dostupnosti, v co nejkratším možném termínu. Dostupnost zboží je vždy uvedena u výrobku. Zboží - ihned skladem, znamená, že zboží je vyrobené a je možné jej zaslat po obdržení peněz. Ostatní zboží je vyráběno na zakázku a uvedená dodací lhůta tedy znamená čas nutný na výrobu zboží, který začíná běžet přijetím platby na účet. Pokud je tedy uvedena dodací lhůta například 1 týden - znamená to, že zboží bude vyrobeno do jednoho týdne od obdržení peněz a poté zasláno.

  • 6. 2. Dodací podmínky pro Českou republiku
  • 6.2.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenné psaní, nebo cenný balík.
  • 6.2.2: Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního ceníku České pošty a může být u jednotlivých objednávek upravováno, s ohledem na jejich objem a váhu.
  • 6.2.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně na domluveném místě. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.
  • 6.2.4: Dodání zboží Českou poštou po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 6.3 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
  • 6.3.1: Zakoupené zboží je po dohodě možné zaslat na Slovensko.
  • 6.3.2: Poštovné a balné se řídí podle platného ceníku České pošty a je stanovuje se individuálně u každé objednávky, a to s ohledem na její váhu a objem.
  • 6.3.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky).
  • 6.3.4: Dodání zboží Českou poštou na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku a rezervování zboží.

  • 7.1: Zadání zboží na zakázku
  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • Prodávající není povinen zboží rezervovat, pouze po dohodě s kupujícím na dobu nezbytnou k vytvoření kompletní objednávky. Maximum rezervační doby je 5 pracovních dnů.
  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude zákazníkovi navrácena pouze zbylá část zálohy.
  • 7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • 7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze platbu bankovním převodem.
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na dobírku není zboží zasíláno.
  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku, bez udání důvodu, nemá uživatel nárok.
  • 7.5.2: Reklamace zboží se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky se řídí platnou právní úpravou občanského zákoníku České republiky.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného zboží buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Upozornění

Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

9. Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

  • 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2014.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
787236
14.2.2019 Pro dopravu můžete nyní volit mezi Českou poštou, nebo Zásilkovnou. Nově založen účet u Fio banky.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím