Profil uživatele
FuFu Design
Prodávající
pošta Železnice
Registrace: 14.11.2012

Vždycky jsem pracovala jako TOP-managerka ve velkých firmách a dlouho snila o kreativní práci a svobodě, ale byla jsem "srabík", nikdy jsem nenašla dost odvahy odejít a zkusit podnikat, zkusit něco nového...

Až....:-) až  v  srpnu 2012 jsem se rozhodla, že budu KABELKÁŘKA, nic jsem o té profesi nevěděla, ale přesně jsem věděla, jaké kabelky bych chtěla dělat, měla jsem VIZI...:-)

A tak jsem našla netradiční materiál, vymyslela, navrhla a ušila první kabelku (byla křivá, "umatlaná", ale moje!). Materiál jsem pak  pořádně promyslela, návrhy dopracovala, ruční brašnářskou práci něchala na šikovných odbornících  a vytvořila svoji první kolekci  asi 50-ti kabelek.

Tady článek, jak to všechno začalo: VČERA TOP-MANAGERKA, DNES KABELKÁŘKA

JAK SE FUFU KABELKY NOSÍ?

  • DÁMA -  V RUCE BEZ DLOUHÉHO UCHA
  • PRAKTICKÁ ŽENA - S NASTAVENÝM KRÁTKÝM UCHEM PŘES JEDNO RAMENO
  • AKČNÍ ŽENA - S NASTAVENÝM DLOUHÝM UCHEM KŘÍŽEM JAKO POŠŤÁK

Všechny kabelky mají odnimatelné nastavitelné ucho, takže jednu kabelku můžete nosit jako DÁMA, PRAKTICKÁ ŽENA i AKČNÍ ŽENA...:-)

Možné jsou všechny kombinace..

Líbí se vám designová ozdoba na malé kabelce, ale chtěla byste raději velkou?

Líbí se vám kabelka, ale potřebujete ji v jiné barvě?

Líbí se vám detaily na dvou kabelkách a chtěla byste to nakombinovat do jedné?

DEJTE MI VĚDĚT, JSEM TADY PRO VÁS A RÁDA VÁM  UDĚLÁM VAŠI FUFU KABELKU NA PŘÁNÍ

 

 

Bude mi obrovským potěšením, když se můj styl bude líbit i vám.. Budu naslouchat, když mi budete chtít dát zpětnou vazbu, budu se snažit vám porozumět, chci dělat kabelky, které se vám budou líbit...:-)

Děkuji všem, kdo mi věnují povzbudivý úsměv, pochvalu, ale i kritiku, člověk se má pořád co učit...:-)

 

Klára FuFu

Způsob dopravy
Doprava: Česká pošta. Balení: Zboží je baleno v hedvábném papíře, dárkové krabici a folii.
Obchodní podmínky

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.

2. Kupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.

3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).

3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).

4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.

5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.

6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu.

7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí - reklamační protokol

Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Dodací podmínky

1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při osobním předání je možná platba v hotovosti.

2. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 7 dnů od připsání platby na účet. V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, napište nám.
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.3.2016

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
605540
12.3.2017 SLEVY AŽ 600 KČ NA JEDNOTLIVÉ KABELKY ZDE: https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.