Profil uživatele
Greya
Prodávající
Praha 4
Registrace: 12.4.2011

 

Není to jen sklo…

Vinutky mohou být jednoduché až minimalistické, nebo naopak krásně bohatě zdobené, elegantní, nebo hravé a někdy od každého trošku - stejně jako dívky a ženy, pro které je vyrábím. Pro mě jsou koníčkem a odpočinkem, miluji chvíli, kdy zapálím kahan a začnu nahřívat sklo aby se v žáru plamene zrodila další vinutá perla. 

 

 

 Některé vinutky jsou doplněné stříbrnými komponenty.  Najdete je v šuplíčku Ag 925 a stejně jsou tak vždy označené i v názvu. Přehled puncovních značek 

 

 

 Vinutky se rodí v nekuřáckém prostředí za bedlivého dohledu našeho kocoura a psa.

 

 

 

Pro ty z Vás, kdo jim ještě nepropadli ....... vinuté, nebo se jim také říká lampové, perly vzniknou tak, že  skleněnou tyčku speciálního lampového skla nahřívám nad plamenem sklářského kahanu a když sklo teče jako med, navíjím ho na kovovou tyčku obalenou v separační hmotě ( to aby pak šel korálek sundat) a když mám základ korálku, můžu si hrát dál a dělat puntíky, bodlinky, zdobit skleněnými nitěmi..... možností a kombinací je moc a to je to, co mě na vinutkách tak baví a fascinuje - nikdy nebudu umět všechno. Když mám skoro hotovo, znovu vinutku prohřeju, abych odstranila pnutí skla a dám ji pomalu vychladnout do chladící pece. Jde použít i Vermikulit, ale řízené chladnutí v peci je pro vyrovnání vnitřního pnutí skla mnohem lepší a tak chladím vinutky raději v peci.  A pak čekám a čekám a čekám a jsem napnutá, jestli jsem všechno udělala dobře a vinutka se povede. Když vinutka úplně vychladne, vyndám ji z pece, sundám ji z kovové tyčky a je to! Přiznávám, že čekání na vychladnutí je pro mě to nejhorší, ale když se uspěchá a vinutka není úplně vychladlá, praskne, i když neudělám žádnou jinou chybu, tak vinutky nechávám chladnout celou noc a při usínání se těším jako malá, až už bude ráno Smějící se

Doprava a poštovné

Vinutky posílám Českou poštou zachumlané v bublinkách, v organzovém sáčku a bubloobálce.

Pro slovenské zákazníky mám zřízený FIO účet, takže bankovní poplatky jsou pro Vás stejné, jako za platbu na Slovensko.

 

Faktury

Většina z mých zákaznic a zákazníků nepořebuje vytištěnou fakturu, proto faktury tisknu jen těm, kdo si o ni napíší. Fakturu v elektronické podobě k vytištění, nebo nahlédnutí najdete po zaplacení zboží u své objednávky. Taková faktura má všechny potřebné náležitosti a samozřejmě ji můžete dát do svého účetnictví :)

Máte právo zboží v původním stavu vrátit do 14 dnů  bez udání důvodu.

Způsob dopravy
Vinutky posílám Českou poštou zachumlané v bublinkách, v organzovém sáčku a bubloobálce. Pro slovenské zákazníky mám zřízený FIO účet, takže bankovní poplatky jsou pro Vás stejné, jako za platbu na Slovensko. Cena za dopravu zahraničí je individuální, podle země, kam má zásilka dojít.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

I.Všeobecná ustanovení

Před objednáním zboží z internetového obchodu(dále jen e-shop) https://www.fler.cz/greya  je zákazník povinen se seznámit s obchodními, dodacími a reklamačními podmínkami. Potvrzením objednávky kupující stvrzuje, že si podmínky přečetl a souhlasí s nimi. Kupní smlouva vzniká na základě potvrzení závazné objednávky (osobou starší 18let) prostřednictvím e-shopu https://www.fler.cz/greya.

Pavla Weberová

IČ: 74977962

II. Platba a dodání zboží

Zboží je dodáno zákazníkovi prostřednictvím České pošty. 

Možnosti platby jsou následující:


1. Bankovním převodem na účet u Fio banky 
v Kč 
v Eur  - při platbě ze Slovenska, pro Vás je jako tuzemská platba, není potřeba IBAN.

Číslo účtu obdržíte po mém potvrzení objednávky e-mailem.

 

 

Zboží odesílám nejpozději do 3 pracovních dnů po přijetí Vaší platby. Ve většině případů jej stihnu poslat druhý pracovní den.


Za případné nedostatky v poskytovaných službách přepravních společností neneseme zodpovědnost.

III. Ochrana osobních údajů

Při registraci a potvrzením objednávky zákazník poskytuje souhlas ke zpracování poskytnutých údajů. Osobní údaje zákazníků neposkytnu třetím osobám. Toto se nevztahuje na poskytnutí údajů přepravním společnostem.


IV. Záruka a reklamace

Záruka na zboží je 24měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným používáním či skladováním výrobku. Vady vzniklé při přepravě přepravcem je nutno uplatnit do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Pro případ reklamace je kupující povinen uchovat doklad o koupi – najdete jej v elektronické podobě u své objednávky.

V případě reklamace nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím vnitřní pošty Fleru, reklamace bude vyřízena do 30dnů od obdržení Vašeho sdělení a zboží.

V. Odstoupení od smlouvy

Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku z důvodu nemožnosti zajistit zboží řádně a včas. O takové situaci je zákazník vyrozuměn neprodleně e-mailem či telefonicky. U platby předem jsou v takovém případě zákazníkovi vráceny peníze za objednané zboží v plné výši na jeho účet, a to do 14 pracovních dní od vyrozumění.

Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (netýká se IČO). V případě, že se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení následujících podmínek:

- neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím pošty Fler
- do zprávy napište své jméno a nick na Fleru, eventuálně číslo faktury, nebo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu.


Zboží musí být:
-nepoškozené
-v kompletním stavu, v jakém bylo odesláno
-se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány
-vráceno v termínu, do 14 dní od převzetí zboží

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží a poštovné, které jste při objednávce uhradili zašleme převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Poštovné za vrácení zboží zpět hradí zákazník.

Pokud jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst.1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (např.poškozené zboží, neúplný obsah atd.).

V případě nesplnění některé z podmínek nebude odstoupení od kupní smlouvy akceptováno a zboží bude vráceno zpět kupujícímu na jeho náklady.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“





Přejeme Vám příjemný nákup na https://www.fler.cz/greya

Tyto obchodní podmínky nabývají platnost 1.2.2016

V Praze 1.2.2016

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím