Profil uživatele
Greya materiál
Prodávající
Praha 4
Registrace: 4.6.2012

Na Fleru už mám svoje vinuté perly, a bižuterii z nich  na profilu Greya. A protože se mi k nim doma nashromáždilo spoustu komponentů, některé nabízím  právě tadyUsmívající se

Nedávno přibyl další profil "U zatoulaného klubíčka"

Poštovné při objednání ze všech profilů platíte samozřejmě jen jednou, jen mě , prosím, upozorněte pod objednávkami.

 

Způsob dopravy
Zboží posílám Českou poštou v bublinkové obálce. Pro slovenské zákazníky mám zřízený FIO účet, takže bankovní poplatky jsou pro Vás stejné, jako za platbu na Slovensko. Cena za dopravu do zahraničí je individuální. For shipping and handling please, contact me
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

I.Všeobecná ustanovení

Před objednáním zboží z internetového obchodu(dále jen e-shop) www.fler.cz/greya-material  je zákazník povinen se seznámit s obchodními, dodacími a reklamačními podmínkami. Potvrzením objednávky kupující stvrzuje, že si podmínky přečetl a souhlasí s nimi. Kupní smlouva vzniká na základě potvrzení závazné objednávky (osobou starší 18let) prostřednictvím e-shopu www.fler.cz/greya-material.

II. Platba a dodání zboží

Zboží je dodáno zákazníkovi prostřednictvím České pošty. 

Možnosti platby jsou následující:


1. Bankovním převodem na účet u Fio banky 
v Kč 
v Eur  - při platbě ze Slovenska, pro Vás je jako tuzemská platba, není potřeba IBAN.

Číslo účtu obdržíte po mém potvrzení objednávky e-mailem.

 

 

Zboží odesílám nejpozději do 3 pracovních dnů po přijetí Vaší platby. Ve většině případů jej stihnu poslat druhý pracovní den.


Za případné nedostatky v poskytovaných službách přepravních společností neneseme zodpovědnost.

III. Ochrana osobních údajů

Při registraci a potvrzením objednávky zákazník poskytuje souhlas ke zpracování poskytnutých údajů. Osobní údaje zákazníků neposkytnu třetím osobám. Toto se nevztahuje na poskytnutí údajů přepravním společnostem.


IV. Záruka a reklamace

Záruka na zboží je 24měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním výrobku, nesprávným používáním či skladováním výrobku. Vady vzniklé při přepravě přepravcem je nutno uplatnit do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Pro případ reklamace je kupující povinen uchovat doklad o koupi – najdete jej v elektronické podobě u své objednávky.

V případě reklamace nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím vnitřní pošty Fleru, reklamace bude vyřízena do 30dnů od obdržení Vašeho sdělení a zboží.

V. Odstoupení od smlouvy

Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku z důvodu nemožnosti zajistit zboží řádně a včas. O takové situaci je zákazník vyrozuměn neprodleně e-mailem či telefonicky. U platby předem jsou v takovém případě zákazníkovi vráceny peníze za objednané zboží v plné výši na jeho účet, a to do 14 pracovních dní od vyrozumění.

Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (netýká se IČO). V případě, že se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení následujících podmínek:

- neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím pošty Fler
- do zprávy napište své jméno a nick na Fleru, eventuálně číslo faktury, nebo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu.


Zboží musí být:
-nepoškozené
-v kompletním stavu, v jakém bylo odesláno
-se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány
-vráceno v termínu, do 14 dní od převzetí zboží

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží a poštovné, které jste při objednávce uhradili zašleme převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Poštovné za vrácení zboží zpět hradí zákazník.

Pokud jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst.1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (např.poškozené zboží, neúplný obsah atd.).

V případě nesplnění některé z podmínek nebude odstoupení od kupní smlouvy akceptováno a zboží bude vráceno zpět kupujícímu na jeho náklady.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz” 



Přejeme Vám příjemný nákup na
https://www.fler.cz/greya-material

 Tyto obchodní podmínky nabývají platnost 1.2.2016

V Praze 1.2.2016

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím