STOPstav v objednávkách na zakázkovou výrobu, nové zakázky přijímám s termínem dodání až po 10.7.2017. Omlouvám se, ale mám toho nyní hodně. Skladové zboží je k prodeji normálně.
Profil uživatele
Kreativní Amáluška
Ludmila Drozdková | prodávající
Fulnek
Registrace: 1.10.2010

Vážení kupující,
děkuji Vám, že jste navštívili Kreativní Amálušku na www.fler.cz!
Seznamte se, prosím, s nákupním řádem a obchodními podmínkami, které jsou závazné pro stranu prodávajícího i kupujícího. Jsou zde uvedeny všechny důležité informace, které potřebujete znát pro bezproblémový nákup. V případě jakýchkoliv dotazů mě prosím kontaktujte vnitřní flerovskou poštou.

Zdraví Vás Ludmila Drozdková

Úvodní ustanovení

Jako prodávající zde vystupuje provozovatel Kreativní Amálušky ... (veškeré údaje Vám budou zaslány v průběhu objednávek)... (dále jen prodávající).

Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím obchůdku https://www.fler.cz/kreativni-amaluska (dále jen kupující). Je-li kupující smluvní stranou spotřebitel (maloobchodní prodej, kupující nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), řídí se vztahy níže uvedenými obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li kupující smluvní stranou podnikatel (kupující jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), řídí se vztahy níže uvedenými obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) - od 1.1.2014 nahrazen zákonem o korporacích (č. 90/2012 Sb.), vše ve znění novel!

Závaznost a uzavření kupní smlouvy

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami i reklamačním řádem tohoto obchůdku, a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem doručení zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho zaplacení. Prodávající se zavazuje, že bude kupujícímu dodávat pouze zboží prvotřídní kvality, které si kupující objednal prostřednictvím tohoto internetového obchodu, a které je se zobrazeným zbožím v maximální možné míře shodné (druh, výrobce, barvy apod.).

Zrušení objednávky a vrácení zboží

Ze strany kupujícího:

Pokud si z jakéhokoliv důvodu nákup rozmyslíte, učiňte tak prosím co nejdříve od objednání. Stornování objednávky Vám bude vždy potvrzeno flerovskou poštou. Na nepotvrzené storno objednávky nebude brán později zřetel. V případě zaplacení objednávky před následným stornem bude platba ihned vrácena zpět na účet kupujícího v celé výši.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů: Kupující má právo na vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dní od jeho doručení. Zboží musí být vráceno v původním obalu, neporušeném a nerozbaleném!!!, bez známek užívání či opotřebení, včetně originálních visaček, štítků a prodejních dokladů (návodů či záručních listů). Po jeho doručení doporučenou zásilkou (NE na dobírku, takové zboží nebude přijato!) bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží i s poštovným. Náklady spojené s dodáním zboží zpět na adresu prodávajícího hradí kupující!

Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Za zboží poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu nelze vrátit peníze (kupní cenu).

Před odesláním prosím napište vnitřní poštou, že zboží vracíte a kdy ho odešlete. Ke zboží je nutno přiložit kopii dodacího listu nebo faktury (bude stornována) a písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy, důvod nemusíte uvádět. Pozor! - písemné odstoupení musí být doručeno prodávajícímu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží včetně poštovného za zaslání na adresu kupujícího.

Ze strany prodejce:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část pokud se dané zboží již nevyrábí, nedodává, případně ho nemůže v dohledné době objednat a dodat nebo vyrobit.

V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo vnitřní poštou Fleru, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky,…).

Způsob a termín dodání zboží

Dodací lhůty:

Zboží bude doručeno dle objednávky na Vámi udanou adresu Českou poštou. Vzhledem k tomu, že v naší nabídce je zboží mnoha značek, liší se i jednotlivé dodací lhůty Vámi objednaného zboží. Standartně obdržíte objednané zboží do 2 až 7 pracovních dnů od potvrzení Vaší objednávky. Veškeré zboží bude expedováno v souladu s dodací lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží. Pokud je zboží "skladem" odesíláme ho většinou v ten den, kdy se připíše platba na náš účet.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje. V případě, že z provozních důvodů nebude možné lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo vnitřní poštou Fleru. U platby předem je za začátek dodací lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího. V den expedice Vám bude zaslán  e-mail s oznámením o expedici objednaného zboží. Do poznámky můžete napsat termín, do kdy zboží potřebujete (máte-li ho k narozeninám, svátku či k jiné příležitosti), my se budeme snažit Vám vyjít vstříc a urychlit dodání.

Způsob dodání zboží:

Českou poštou

Zboží Vám bude dodáno prostřednictvím České pošty kvalitně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození (v kartonové či bublinkové obálce anebo ve vypodložené obálce s kartonem proti pokrčení, případně v krabici).

Poštovní doručovatel Vám doveze doporučený či cenný balíček přímo na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá jen v pracovní dny cca od 8:00 do cca 14:00 hodin. Pokud nejste přes den k zastižení, bude Vám do poštovní schránky vloženo oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde si ji můžete po následujících 15 dní vyzvednout. Doba doručení Českou poštou se někdy prodlužuje cca o jeden až dva dny, tuto skutečnost bohužel nijak neovlivníme.

Poštovné na Slovensko se snažím upravovat dle aktuálního seznamu objednaného zboží, abychom výši poštovného zminimalizovali.

Osobní odběr

Tento způsob umožňuje nejrychlejší odběr zboží přímo v kanceláři e-shopu ve Fulneku, okr. Nový Jičín. Budete informování vnitřní poštou, jakmile bude zboží, které jste si objednali, připraveno k vyzvednutí. U osobního odběru je možná platba v hotovosti (neakceptujeme platební karty), lze se však domluvit i na platbě předem (v tomto případě si zboží vyzvednete, jakmile platba bude připsána na náš účet a zboží bude připraveno k vyzvednutí). Osobní odběr je zdarma, ale prosím uveďte tuto informaci do poznámky k objednávce, musíme vynulovat poštovné.

Výše přepravného:

Výše poštovného byla pro většinu zboží stanovena na 49-90,- Kč (změna od 31.10.2013). Pokud objednáváte jen drobnost lze poštovné dle domluvy snížit. Naopak u některého zboží je stanoveno poštovné vyšší, nutné k odeslání jako cenný, křehký balíček.

Platební možnosti:

Způsob úhradyPoplatek
Platba předem - převodem či hotovostním vkladem na náš účet

Účet u Fio banky číslo 2300258838/2010, jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky. Platbu odešlete prosím nejpozději do 3 dnů od objednání. Platební podmínky obdržíte společně s potvrzením objednávky. Vždy raději posílejte peníze až po přijetí zprávy o změně stavu objednávky na „přijatá objednávka“, zboží je v tomto případě u nás na skladě a čekáme opravdu jen na zaplacení. Jestliže si objednávku rozmyslíte do doby, než ji uhradíte a zboží nebudete chtít, napište nám, že ji rušíte. Nemusíme držet zbytečně zboží v rezervaci, nebo v případě, že není zboží skladem, nemusíme jej objednávat.

BEZ POPLATKU
Osobní odběr - Fulnek a okolí

Po domluvě si zboží vyzvednete na smluveném místě nebo na provozovně e-shopu a hotově zaplatíte (lze domluvit i platbu předem).

BEZ POPLATKU

Platba dobírkou

Po  špatných zkušenostech na dobírku zboží již neposílám!!!

 
SLOVENSKO

Zboží lze uhradit přímo na účet v EUR.

Pro platbu předem platí účet v EUR u Fio banky číslo 2000258844/8330, jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky.

 

Záruční podmínky a reklamace

Příjemce zboží - kupující má povinnost překontrolovat neporušenost obalu, a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud tak neučiní a převezme poškozenou zásilku, na pozdější reklamace poškození způsobené dopravou nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. Pokud bude poškozený obal, sepište s dopravcem nebo poštou protokol a poškozený balík nepřebírejte!! Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele.

Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak, např. u zboží Fiskars Craft je to 36 měsíců) a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. V případě reklamace zboží Vás prosím o poskytnutí základních informací přes vnitřní poštu Fleru a ihned se domluvíme na dalším postupu.

Kupující je:

  • povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu),
  • povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, zabalenou v originálním obalu včetně původního příslušenství.

Napište důvod reklamace a stručně popište vadu.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek služby.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Dobrý den,

těší mě, že jste navštívili můj kreativní obchůdek na Fleru!:-)

Jmenuji se Lída. Již od dětství stále něco vytvářím, baví mě to, uklidňuje a přináší uspokojení z radosti druhých. (Málokdy totiž vytvářím něco pro sebe.)

Začínala jsem s šitím a vyšíváním, vyzkoušela jsem si drátkování, ketlování, práci s kůží. Posledních 11 let se věnuji o volném čase scrapbookingu a nyní výrobě přáníček, svatebních oznámení, pozvánek, PF a také potahování fotoalb ručním papírem. Příležitostně vedu kreativní kurzy pro děti i dospělé.

Jsem maminkou dvou holčiček (Jolanky a Amálky - od ní také ten název), takže stále něco vytváříme a hodně šijeme na panenky. To mě také přivedlo k nápadu v roce 2009 vytvořit knížku o šití na panenky - Bárbínky. V roce 2011 vyšla moje "druhotinka" o Tea Bag Folding a doufám, že jednou světlo světa spatří i ostatní nápady v mé hlavě. 

Zde na Fleru působím od října 2010, po celou dobu jsem zde nabízela ke koupi i kreativní materiál a potřeby, ale jelikož se mi nedařilo časově  jednotlivé obchůdky skloubit dohromady, zvolila jsem řešení, které snad bude k dobrému. Od ledna 2016 tedy bude flerovská Kreativní Amáluška jen HAND MADE.

Snad se bude líbit :-).

Budu se snažit v blízké době přidat nové designy svatebního oznámení, fotoalba a památníky, přání a jiné drobnosti, které budou také ke koupení ihned, ne jen na zakázku. To je mé přání, můj sen, který se mi snad časem  podaří vyplnit.

Děkuji Vám za přízeň a přeji Vám krásné tvořeníčko a spoustu nekonečných nápadů!

Lída Drozdková

Způsob dopravy
Zboží Vám bude dodáno prostřednictvím České pošty kvalitně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození (v kartonové či bublinkové obálce vypodložené kartonem proti pokrčení nebo v krabici). Výše poštovného byla pro většinu zboží stanovena na 49-75,- Kč (změna od 31.10.2013). Pokud objednáváte jen drobnost lze poštovné dle domluvy snížit. Naopak u některého zboží je stanoveno poštovné vyšší, nutné k odeslání jako cenný, křehký balíček. Poštovní doručovatel Vám doveze doporučený balíček přímo na vámi uvedenou adresu, doručení probíhá jen v pracovní dny cca od 8:00 do 14:00 hodin. Pokud nejste přes den k zastižení, bude Vám do poštovní schránky vloženo oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde si ji můžete po následujících 15 dní vyzvednout. Zboží budu odesílat ihned po jeho zaplacení. Není problém se domluvit i na osobním předání, případně zaslat také jako balík do ruky, v tomto případě se cena poštovné zvedne asi na 120,- Kč, ale budete mít zaručeno, že Vám balíček doručí následující den od odeslání. Na DOBÍRKU (po špatných zkušenostech) nezasílám!!!
Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Jako prodávající zde vystupuje provozovatel Kreativní Amálušky ... (všechny potřebné údaje budou zobrazeny kupujícímu v průběhu objednávání) (dále jen prodávající).

Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím obchůdku https://www.fler.cz/kreativni-amaluska (dále jen kupující). Je-li kupující smluvní stranou spotřebitel (maloobchodní prodej, kupující nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), řídí se vztahy níže uvedenými obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li kupující smluvní stranou podnikatel (kupující jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti), řídí se vztahy níže uvedenými obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) - od 1.1.2014 nahrazen zákonem o korporacích (č. 90/2012 Sb.), vše ve znění novel!

Závaznost a uzavření kupní smlouvy

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami i reklamačním řádem tohoto obchůdku, a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem doručení zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho zaplacení. Prodávající se zavazuje, že bude kupujícímu dodávat pouze zboží prvotřídní kvality, které si kupující objednal prostřednictvím tohoto internetového obchodu, a které je se zobrazeným zbožím v maximální možné míře shodné (druh, výrobce, barvy apod.).

Zrušení objednávky a vrácení zboží

Ze strany kupujícího:

Pokud si z jakéhokoliv důvodu nákup rozmyslíte, učiňte tak prosím co nejdříve od objednání. Stornování objednávky Vám bude vždy potvrzeno flerovskou poštou. Na nepotvrzené storno objednávky nebude brán později zřetel. V případě zaplacení objednávky před následným stornem bude platba ihned vrácena zpět na účet kupujícího v celé výši.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodů: Kupující má právo na vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dní od jeho doručení. Po jeho doručení doporučenou zásilkou (NE na dobírku, takové zboží nebude přijato!) bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží i s poštovným. Náklady spojené s dodáním zboží zpět na adresu prodávajícího hradí kupující!

Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Za zboží poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu nelze vrátit peníze (kupní cenu).

Před odesláním prosím napište vnitřní poštou, že zboží vracíte a kdy ho odešlete. Ke zboží je nutno přiložit kopii dodacího listu nebo faktury (bude stornována) a písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy, důvod nemusíte uvádět. Zboží vracejte s původním obalem, tak jak Vám přišlo. Pozor! - písemné odstoupení musí být doručeno prodávajícímu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží včetně poštovného za zaslání na adresu kupujícího.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Toto ustanovení platí pro zakázkovou výrobu gratulací, svatebních sad, památníků, alb, firemních listin (PF, dárkových poukazů,…) atd.

Ze strany prodejce:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část pokud se dané zboží již nevyrábí, nedodává, případně ho nemůže v dohledné době objednat a dodat nebo vyrobit.

V případě, že by taková situace skutečně nastala, se zavazujeme, že Vás budeme neprodleně kontaktovat telefonicky nebo vnitřní poštou Fleru, a následně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky,…).

Způsob a termín dodání zboží

Dodací lhůty:

Zboží bude doručeno dle objednávky na Vámi udanou adresu Českou poštou. Vzhledem k tomu, že v naší nabídce je zboží mnoha značek, liší se i jednotlivé dodací lhůty Vámi objednaného zboží. Standartně obdržíte objednané zboží do 2 až 7 pracovních dnů od potvrzení Vaší objednávky. Veškeré zboží bude expedováno v souladu s dodací lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží. Pokud je zboží "skladem" odesíláme ho většinou v ten den, kdy se připíše platba na náš účet.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou expedovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje. V případě, že z provozních důvodů nebude možné lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo vnitřní poštou Fleru. U platby předem je za začátek dodací lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího. V den expedice Vám bude zaslán  e-mail s oznámením o expedici objednaného zboží. Do poznámky můžete napsat termín, do kdy zboží potřebujete (máte-li ho k narozeninám, svátku či k jiné příležitosti), my se budeme snažit Vám vyjít vstříc a urychlit dodání.

Způsob dodání zboží:

Českou poštou

Zboží Vám bude dodáno prostřednictvím České pošty kvalitně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození (v kartonové či bublinkové obálce anebo ve vypodložené obálce s kartonem proti pokrčení, případně v krabici).

Poštovní doručovatel Vám doveze doporučený či cenný balíček přímo na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá jen v pracovní dny cca od 8:00 do cca 14:00 hodin. Pokud nejste přes den k zastižení, bude Vám do poštovní schránky vloženo oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde si ji můžete po následujících 15 dní vyzvednout. Doba doručení Českou poštou se někdy prodlužuje cca o jeden až dva dny, tuto skutečnost bohužel nijak neovlivníme. Balíky do ruky jsou ukládány jen 7 dní.

Poštovné na Slovensko se snažím upravovat dle aktuálního seznamu objednaného zboží, abychom výši poštovného zminimalizovali.

Osobní odběr

Tento způsob umožňuje nejrychlejší odběr zboží přímo v kanceláři e-shopu ve Fulneku, okr. Nový Jičín. Budete informování vnitřní poštou, jakmile bude zboží, které jste si objednali, připraveno k vyzvednutí. U osobního odběru je možná platba v hotovosti (neakceptujeme platební karty), lze se však domluvit i na platbě předem (v tomto případě si zboží vyzvednete, jakmile platba bude připsána na náš účet a zboží bude připraveno k vyzvednutí). Osobní odběr je zdarma, ale prosím uveďte tuto informaci do poznámky k objednávce, musíme vynulovat poštovné.

Výše přepravného:

Výše poštovného byla pro většinu zboží stanovena od 49-110,- Kč. Pokud objednáváte jen drobnost lze poštovné dle domluvy snížit. Naopak u některého zboží je stanoveno poštovné vyšší, nutné k odeslání jako cenný, křehký balíček.

Platební možnosti:

Způsob úhradyPoplatek
Platba předem - převodem či hotovostním vkladem na náš účet

Účet u Fio banky číslo 2300258838/2010, jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky. Platbu odešlete prosím nejpozději do 3 dnů od objednání. Platební podmínky obdržíte společně s potvrzením objednávky. Vždy raději posílejte peníze až po přijetí zprávy o změně stavu objednávky na „přijatá objednávka“, zboží je v tomto případě u nás na skladě a čekáme opravdu jen na zaplacení. Jestliže si objednávku rozmyslíte do doby, než ji uhradíte a zboží nebudete chtít, napište nám, že ji rušíte. Nemusíme držet zbytečně zboží v rezervaci, nebo v případě, že není zboží skladem, nemusíme jej objednávat.

Pro Slovensko platí účet v EUR 2000258844/8330, pro ostatní cizí státy účet v EUR 2000258844/2010.

BEZ POPLATKU
Osobní odběr - Fulnek a okolí

Po domluvě si zboží vyzvednete na smluveném místě nebo na provozovně e-shopu a hotově zaplatíte (lze domluvit i platbu předem).

BEZ POPLATKU

Platba dobírkou

Po  špatných zkušenostech na dobírku zboží již neposílám!!!

 
SLOVENSKO

Zboží lze uhradit přímo na účet v EUR.

Pro platbu předem platí účet v EUR u Fio banky číslo 2000258844/8330, jako variabilní symbol uvádějte číslo vaší objednávky.

Záruční podmínky a reklamace

Příjemce zboží - kupující má povinnost překontrolovat neporušenost obalu, a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud tak neučiní a převezme poškozenou zásilku, na pozdější reklamace poškození způsobené dopravou nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. Pokud bude poškozený obal, sepište s dopravcem nebo poštou protokol a poškozený balík nepřebírejte!! Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele.

Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak, např. u zboží Fiskars Craft je to 36 měsíců) a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. V případě reklamace zboží Vás prosím o poskytnutí základních informací přes vnitřní poštu Fleru a ihned se domluvíme na dalším postupu.

Kupující je:

  • povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu),
  • povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, zabalenou v originálním obalu včetně původního příslušenství.

Napište důvod reklamace a stručně popište vadu.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného z původní objednávky, ale jen poštovné kupujícího, které vynaložil, když zboží posílala a reklamoval u prodávajícího. V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek služby.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, do tří dnů dá prodávající kupujícímu vědět, jak bude s reklamcí naloženo.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
625987
25.5.2017 DOVOLENÁ 16.-25.6.2017
Děkuji za pochopení.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.