Profil uživatele
Kwalik
Prodávající
Ostrava - Dubina
Registrace: 19.11.2008

Vítám Vás ve své prodejní galerii na Fler.cz

image

Rozhovor s Kwalikem na hlavní straně zde

Zboží zde vystavené je mnou vlastoručně vyrobené, zpracované dle mých vlastních návrhů. Děkuji, že autorská práva respektujete.

-----   SLEVA 60% NA VŠE -----

Od 1.2.2017 do 31.3.2017 je veškeré zboží slevněno o 60%, cena zboží v obchodě je již cena po slevě.

-----   SLEVA 60% NA VŠE -----

Způsob dopravy
Česká pošta
Poštovné je nastavené aktuálního dle sazebníku ČP, odvíjí se podle objemu a hmotnosti zásilky. Zboží je odesíláno buď jako Doporučené psaní nebo Balík do ruky. V ceně poštovného je zahrnuto i balné.
Zásilku zkontrolujte bezprostředně po doručení, je-li zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, zkontrolujte stav zásilky za přítomnosti pracovníka ČP.
Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím, potvrzení objednávky provede prodávající, nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled, v takovém případě může objednávku odmítnout, změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a vyrobit zboží podle přání kupujícího. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).  Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou). Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním, prostřednictvím stejného poštovního tarifu, jakým mu byla zásilka doručena. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. V případě, že zboží bude poškozené, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu. Pokud zboží bude poškozeno způsobem, který vylučuje možnost vrácení do původního stavu, vrací prodejce kupujícímu pouze balné a poštovné spojené s dodáním zboží. Pokud vznikne podezření, že výše uvedené neopravitelné poškození zboží vzniklo při přepravě zaviněním České Pošty, prodejce se zavazuje zásilku reklamovat u České Pošty a v případě kladného vyřízení reklamace po té bezodkladně nakupujícímu vrátit kupní cenu zboží. V případě, že reklamace u České Pošty bude zamítnuta, není prodejce povinen vracet nakupujícímu platbu za nevratně poškozené vrácené zboží.

Záruční lhůta a reklamace
Záruční lhůta zboží je 24 měsíců, záruka se nevztahuje na běžné opotřebení. Podávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.  Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list. 

Dodací podmínky
Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby. Zboží je odesíláno Českou poštou. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty. Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty. Pokud nakupujícímu zboží dojde poškozené, neprodleně prodejce informuje a zásilku bezodkladně reklamuje nejprve u České Pošty (do dvou dnů od převzetí). K reklamaci je zapotřebí vzít celou zásilku včetně všeho obalového materiálu. Pokud tak neučiní, prodejce není povinen toto poškození uznat jako reklamaci.

Ochrana osobních údajů
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2017.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.