Profil uživatele
Lelia design
Prodávající
Zliv
Registrace: 21.9.2016

Zakázkové šití nejen dětského oblečení

Obchodní podmínky

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními a reklamačními podmínkami.

Tyto obchodní podmínky platí od 16. 9. 2016 pro nákup zboží u Lelia. Zde si můžete nechat ušít oblečení pro děti i dospělé, taktéž bytové doplňky a další dle aktuální nabídky. Všechny použité materiály jsou certifikovány pro děti do 3 let. Nepravidelnosti výrobků jsou důsledkem ručního zpracování a nejsou považovány za vadu. Nastavením monitoru se může lišit barevnost výrobků od skutečnosti. Dodací lhůta je 2-3 týdny ode dne připsání platby na účet. Pokud je delší doba dodání Vámi vybrané látky, vyhrazuji si právo svou dodací lhůtu prodloužit, o čemž budu informovat předem. Pokud zákazník potřebuje zboží dodat dříve, než je uvedena klasická dodací lhůta, je nutné o tom informovat před objednáním.

Poštovné, balné a doprava: Po objednání obdržíte fakturu s přehledem objednaného zboží, dobou splatnosti a platebními údaji. Po připsání platby na účet obdržíte daňový doklad. Pokud se tak nestane, informujte mě, jinak budu považovat platbu za nepřijatou a stornuji Vaši objednávku. Nejsem plátce DPH. Uvedené ceny nezahrnují následné poštovné a balné:
· Osobní odběr v Českých Budějovicích po domluvě - zdarma
· Malé balíčky doporučeně - cena 60,- Kč, doručovací doba dle České pošty
· Větší zásilky kurýrem (cena 99,- Kč, doručení do druhého dne od odeslání).
· Obyčejné balíky nebo balíčky s nižší pojišťovací hodnotou posílám pouze po písemné domluvě a na riziko kupujícího dle aktuálního ceníku ČP. Za poškození během přepravy nezodpovídám, je třeba ho reklamovat u přepravce. Dodaný výrobek je třeba zkontrolovat a o závadách mě neprodleně informovat e-mailem nebo telefonicky a to do 3 dnů od obdržení zboží, na pozdní reklamace nebude brán zřetel.

Vrácení zboží: Vrátit zboží je možno do 14 dnů bez udání důvodu, což neplatí u zboží zhotoveného na objednávku (zboží vyhotovené dle zadání zákazníka nebo upravené skladové zboží). Výrobek je třeba zaslat jako balík pojištěný na částku odpovídající hodnotě zboží, dobírku nevyzvedávám. Vrácený výrobek musí být kompletní (balení, visačka…), nesmí být poškozený a jevit známky opotřebení a používání, musí být vrácen nejpozději 14. den po převzetí, k zásilce musí být přiloženy kontaktní údaje a kopie dokladu o zaplacení - faktura nebo jiný doklad, který byl dodán společně se zbožím. V případě vrácení či reklamování pouze části výrobku/sady je třeba nejdříve informovat prodejce. Zaplacenou částku vrátím do dvou týdnů od doručení vráceného zboží. Pokud výrobek bude jevit známky opotřebení, poškození nebo nebude kompletní, je zákazník povinen tuto hodnotu nahradit – snížením vrácené kupní ceny. O tom bude zákazník předem informován.

Výměna nevyhovujícího zboží: V případě nákupu zboží, které nevyhovuje - je nevhodným dárkem aj. důvody, je možné zboží do 14 dnů od převzetí vyměnit za jiný výrobek stejné, či vyšší hodnoty s následným doplatkem (nevztahuje se na zboží vyrobené na zakázku, to je možné pouze v případě poškození či nesrovnalostí reklamovat). Je nutné zboží v dvoutýdenní lhůtě dopravit na adresu výrobce společně s dokladem. Před tímto krokem je nutné o tomto postupu informovat prodejce a nejprve se společně dohodnout, za jaké zboží bude výměna provedena a jakým způsobem bude proveden případný doplatek za zboží vyšší hodnoty. Není možné požadovat výměnu zboží za zboží levnější a požadovat vrácení části peněz, která tvoří rozdíl mezi hodnotami zboží.

Záruka, reklamace: Daňový doklad slouží zároveň jako záruční list. Pokud zjistí zákazník vady, je povinen nás do 3 kalendářních dnů informovat. Pokud bude reklamace uznána, bude navrženo řešení. Při neodstranitelné vadě, která zcela znemožňuje používání výrobku, bude vrácena celá zaplacená částka. V ostatních případech má zákazník právo na opravu výrobku. Pokud se projeví nějaká závada i při používání zboží s odstupem času, je možné zboží reklamovat. Zboží lze reklamovat po dobu záruční lhůty (2 roky), je třeba uvést popis vady a doložit fakturu nebo doklad o zaplacení (či č. objednávky), jinak nebude záruka uznána. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené běžným používáním, na poškození či nadměrné používání zboží, vady způsobené neodbornou manipulací, porušením obvyklých zásad užívání zboží. Dále se nevztahuje na zboží, které zákazník upravoval nebo opravoval, nebo které bylo poškozeno zásahem vyšší moci. O reklamaci je nutné nás informovat ještě před odesláním reklamovaného zboží. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace a zákazník bude informován prostřednictvím zprávy o datu a způsobu vyřízení, případně o důvodu zamítnutí reklamace.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.