Tento prodejce dočasně znemožnil nákup svého zboží až do 21.3.2039 00:00 z důvodu "Prodej dočasně uzavřen".
Obchod byl automaticky uzavřen z důvodu neaktivity.
Profil uživatele
Liina
Prodávající
Brno
Registrace: 5.4.2008

..v podstatě jsem normální....:)) Jen jsem potrefena zálibou ve všelikém tvoření, vyrábění a kutění, což sice přináší radost mně, ale docela to znepříjemňuje život části mé rodiny, která neustále zakopává o kusy dřeva, šlape po korálkách a kličkuje mezi plechovkami s barvami.. 

  Pokud se Vám nějaký výtvor z mé dílničky zalíbí natolik, že ho budete chtít mít doma, uděláte mi radost, protože nic nepotěší víc, než kladný ohlas:-)

 

 

 

Fler banner: https://www.fler.cz/user/877

 

 

 

      

 

Způsob dopravy
Česká pošta - zboží zasílám zásadně doporučeně, baleno v bublinkové obálce, případně v krabičce, podle povahy zboží. Poštovné samozřejmě platíte pouze jedno i když si třeba vyberete víc věciček:) Pokud je u každé věci jiné poštovné, platí vždy to vyšší.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – platnost od 29.4.2014

Vaše objednávka je návrhem kupní smlouvy a tato je uzavřena ve chvíli, kdy  objednávku přijmeme.  Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. 

Způsob platby je výhradně předem - zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, pokud zboží není skladem.

Pokud provedete storno objednávky do 24 hodin, považujeme objednávku za zrušenou . Storno můžete poslat Fler - poštou. 

Zboží doručujeme Českou poštou. Poštovné, je uvedeno u každého zboží. V případě nákupu více zboží do celkové hmotnosti 1 Kg, se poštovné  nesčítá, ale platí vždy to nejvyšší poštovné. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušeno balení, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě neneseme odpovědnost.

Vždy od nás dostanete prodejní doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu a činí 24 měsíců.  Reklamace se vztahují - na znatelné výrobní vady zboží. Reklamace se nevztahují - na opotřebení věci způsobené jejím pravidelným užíváním, ztrátu barvy u kovových komponentů bižuterie,  deformaci, poškrábání, oxidaci, přetržení či ztrátu části. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Stejně tak nelze reklamovat škody z neodborného používání, škody způsobené vnějšími událostmi, chybnou manipulací a nesprávnou údržbou.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě skupní smlouvou), je poškozená nebo vadné,  máte právo na to, abychom Vám bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedli do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to opravou věci, nebo můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jistě chápete, že nepřebíráme odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Protože je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), máte – pokud jste fyzickou osobou - právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě nás kontaktujte a nejlépe písemně uveďte, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Právo na odstoupení od smlouvy nemáte v případě smluv na dodávku zboží upraveného podle Vašeho přání (na zakázku) nebo pro jeho osobu (na míru) jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží pokud toto právo využijete, musíte nám vrátit vše, co jste základě kupní smlouvy získali a také ve stavu, v jakém jste to získali. Vracené zboží  musí být nepoužité, řádně zabalené, zabezpečené proti poškození při přepravě. Neposílejte je na dobírku.Nelze  vracet zboží poškozené či opotřebené.  Na kupní cenu, kterou Vám máme vrátit, můžeme započíst své vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu, čištění, nové balení a další náklady).

V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti v den uzavření kupní smlouvy.

 

 

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Doupě
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím