Profil uživatele
M-M SHABBY and STYLE
Prodávající
Příbram
Registrace: 27.12.2015

Dobrý den,

jmenujeme se Marta a Monika.

Vítejte v našem tvořivém, voňavém a  proutěném světě.

Společně pro vás vytváříme doplňky nejen pro zkrášlování obydlí, ale také věci praktické, funkční a užitečné. Věnujeme se táké šití doplňků a potřeb pro malé děti a miminka.

Jako příklad - naše spokojená zákaznice :):

Šijeme i na vaše přání, snažíme se vycházet všem požadavkům vstříc ... pokud je to v našich silách :).

 Poštovné upravíme dle velikosti zasílaného balíku a tarifu České pošty.

 

Obchodní podmínky

Nový občanský zákoník ukládá povinnost informovat vás o podmínkách pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy:

1. Právo odstoupit od smlouvy Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

a) Zboží nám, po oznámení vnitřní poštou na tomto profilu, bez zbytečného odkladu zašlete zpět. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Ponesete přímé náklady spojené s navrácením zboží. S vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržíme.

c) Zboží je nutno vzhledem k jeho povaze vrátit nepoužité, v původním stavu a balení.

3. Další ustanovení

a) Úprava výrobků, či jejich jiná barevnost je dle dostupnosti materiálů možná, avšak pouze po domluvě předcházející vaší objednávce.

b) Kovové části mohou časem působením vzduchu, agresivního potu, apod. změnit vzhled, což je u obecného kovu přirozený jev. Toto nezakládá důvod k reklamaci!

c) Základní pokyny pro údržbu :Aby vám mnou vyrobené šperky sloužily co nejdéle s nezměněnými vlastnostmi, je potřeba vyvarovat je styku s vodou, chemikáliemi (parfém, lak na vlasy, ...), nevystavovat vlhku, na noc odkládat.

d) Oprávněné reklamace budou řešeny k maximální spokojenosti zákazníka.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014

Doplnění :

"V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

platí od 1.5.2016

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.