Profil uživatele
Ne-Ver
Veronika Němcová | prodávající
Tehovec
Registrace: 28.2.2010

 

Květ

image

Osobní vyzvednutí:

Nově si můžete vyzvednou objednávky na novém odběrném místě na Praze 4 Modřany- dodání objednaného zboží na provozovnu může trvat pár dní. - pouze výdejní místo 

Adresu a hodiny Vám upřesním při potvrzení objednávky .

 

Vítejte v mém obchůdku !

Jmenuji se Veronika a vítám Vás ve světě autorských výrobků, které jsou tvořeny s velkou pečlivostíMiluji barvy, různorodé kombinace a hravost. 

Žiji se svým partnerem, naší "bobulkou" kočičkou Sisi a bláznivým borderákem pejskem Artušem na okraji jedné malebné vesnice....Ráda sedím na houpačce a užívám si výhled na říčanké lesy, popíjení dobré silné kávy a švitoření ptáčků. Často utíkám od reálného života do světa fantasy filmů.....miluju květiny, jejich barevnost, rozmanitost a krásu

...

Snažím se aby každý výrobek byl zajímavý a nevšední a byl barevností i tvarem příjemným doplňkem, který ozvláštní každý Váš den.

... 

Vaše spokojenost je pro mne největší odměnou a inspirací.

 

...

Prosím ctěte autorská práva !!!

Nekopírujte ani nenapodobujete barevné přechody a kombinace korálků a nápady - buďte originální !

Ne-Ver (c) 2010

original Hand-made

Licence Creative Commons

....

 

 Náhrdelníky :

Většina náhrdelníku je na speciálních základech - základy si vymýšlím a sestavuji sama - tak, aby náhrdelník krásně držel tvar a snadno se nandaval ..nebyl příliš těžký a pohodlně se nosil!

 Prosím ctěte autorská práva !!!

...

 

 {#emotions_dlg.rose2}Moc děkuji za srdíčka a komentáře.{#emotions_dlg.rose2}

 ....

  

 ...

Faktury jsou vystaveny u objednávek - můžete si je stáhnout v elektronické podobě. Pokud potřebujete fakturu vytištěnou, přiloženou k objednávce v balíčku, prosím napište mi to prosím do poznámky k objednávce !

.

Odesílání:

Balíčky odesílám do cca 2 dnů od připsání platby - 1-2x týdně (poštu máme daleko) - většinou úterý a čtvrtek...

...

 

 

 

TOPlist

 

......

 

Jak správně pečovat o bižuterii :

Chcete-li si aby Vám bižuterie vydržela co nejdéle krásná, držte se těmito radami:

- Bižuterie je KŘEHKÁ – proto s ní zacházejte opatrně, může se poškodit nebo rozbít. Chraňte jí před kontaktem s tvrdými předměty, nedávejte ji bez ochranného obalu (například krabičky) do tašek či kabelek ! Tření či silný tlak bižuterii nenávratně poškodí!

- Sundávejte bižuterii před koupáním, sprchováním, mytím a podobnými činnostmi. Při kontaktu s vodou, potem, krémy a jinou kosmetikou(čistící pleťovou vodou, parfémy, toaletními vodami, lakem na vlasy a dalších…)dochází k poškození jednotlivých dílů a následnému zničení ! Chemické prostředky ničí povrchovou úpravu bižuterie. Pozor na alkohol, je k bižuterii velmi agresivní!

- Nepoužívejte bižuterii v prostředí s výskytem síry, jódu (lázně, minerální prameny, ..).

- Bižuterii sundávejte před sportování nebo fyzické námaze, před spaním a jinými činnostmi, při kterých by mohlo dojít k mechanickému a povrchovému poškození výrobku.

- Bižuterie nandávejte vždy jako poslední a sundávejte vždy jako první !

- Životnost bižuterie lze prodloužit tím, že ji nebudete nechávat vystavenou na světle – uchovávejte ji v uzavřené krabičce či sáčku, oddělenou od ostatních. Uchovávejte v temnu a suchu!

 

Čištění bižuterie:

- Bižuterii NIKDY nečistěte chemicky ! Bižuterii snadno zbavíte prachu a potu očištěním měkkém a jemným hadříkem.

- Vždy dodržujte výše napsaná pravidla .

 

Upozornění:

- Bižuterie je velmi jemná a křehká věc, řetízky, kroužky a ketlování se může velmi snadno roztrhnout, pokud je budete vystavovat tlaku, tahu.

- Tyl - je velmi jemný, při tření a vystavení hrubších předmětům se může nenávratně potrhat ! Vystavování vysokým teplotám ( zapalovače, svíčky, cigarety…) tyl roztaví !!!! Výrobky s tylem vždy ukládejte tak, aby nedošlo k pomačkání a poškození tylu !

- Čelenky – nikdy neroztahujete, nenechte vystavené velkému tlaku !

Lapač snů... 

Lapače snů vyrábím se zacílením - na znamení (datum narození) a křestní jméno - do lapačů přidávám minerály, které umocňují vlastnosti...barvy jsou dle dohody nebo dle znamení.

.....pokud máte zájem, kontaktujte mě vnitřní poštou.

 

...

Historie - tři výklady

První legenda praví, že kněz Lakota se vydal na horu, kde se setkal s Iktomi - velký podvodník a učitel moudrosti, v podobě pavouka, ten k němu promluvil v jazyce, kterému rozuměl jen kněz. Iktomi vzal vrbovou obruč kmenových starších zdobenou peřím, koňskými vlasy, korálky a obětními dary a tkal z ní síť. Mluvil o cyklu života, který začíná narozením dítěte, dítě se stává dospělým a nakonec starým, kdy znovu potřebujeme péči jako malé dítě a tím se cyklus života uzavírá. A jak Ikomi natahoval síť, zmínil, že v každém věkovém období nás ovlivňují zlé i dobré síly a je jen na nás, kterými se necháme vést. Když dobrými, vedou nás správnou cestou, když zlými, přivedou nás na scestí. Pavouk pletl a mluvil dál. "Existuje mnoho sil, které ti pomohou žít v harmonii s přírodou a Velkým Duchem a pochopit jeho nádherné učení." Když měl pavou hotovo, podal knězovi síť se slovy: "Vidíš, síť je dokonalým kruhem. Ale díru má veprostřed." "Vezmi si tuto síť, aby pomohla tobě i tvému národu…k dosažení cílů, k uskutečnění nápadů, snů a vizí vašich lidí. Pokud věříš ve Velkého Ducha, zůstanou tvoje dobré myšlenky zachyceny v síti, zatímco ty špatné propadnou dírou." Kněz donesl lapač svému lidu, ti vidí v lapači snů síť svého života. Lapače si věší nad postel, aby protřídili sny a vize. Ty dobré zůstanou v síti života s nimi, ty zlé se propadnou dírou uprostřed.

Některé kmeny věří, že je tomu přesně naopak. Že zlé se zachycují v síti a ty dobré propadnou a zmizí.

Legenda druhá je o dítěti, které nemohlo v noci spát a stále brečelo. Matka si už nevěděla rady a jiná moudrá žena - šamanka, kterou navštívila, jí dala radu. Řekla jí, ať vyrobí tento talisman, který bude zachycovat to zlé a díte bude v klidu spát, matka talisman vyrobila a dítě opravdu klidně spalo.

Pro indiány dokonce znamenají vzkazy od duchů a ovlivňují jejich život.
Téměř každý kmen/národ má svou vlastní historii lapače snů. Ale význam zůstává vždy stejný a ten už známe.

Třetí legenda- lapač neplní roli odháněče zlého, ale naopak má funkci jakéhosi magnetu. Podle vlastností, které do něj vložíte při výrobě a druhu materiálu (barvě) se odvíjí patřičná funkce. Každá z dále uvedených barev přivolává určité druhy snů. Lapač laděn do žlutavé barvy vyvolával ve snech optimismus a štěstí. Oranžové barvy sny o rodině a kariéře. Červená barva představuje sexuální a dobrodružné sny. Modrá klidné sny o duševním klidu, rovnováze a harmonii. Sny s lapačem laděným do zelena tíhli k přírodě, zdraví a urovnávání vztahů. Fialový lapač sloužil k přivolávání magických snů o okultních záležitostech a různých rituálů. Bílá pak o nevinnosti, klidu a odpočinku a v neposlední řadě černá, jenž vyvolávala sny tíživé, o bolestech, utrpení, smrti a nicotě.

....

 

Význam:

Korálek ve středu znázorňuje vlastní já - je to střed, kolem kterého se točí svět.

Kruh představuje svět a vesmír a chrání nás(já) - je překážkou pro negativní síly, které se na spícího člověka valí. Zadržuje negativní vlnění.

Peříčka zachytávají vesmírnou energii a sny a dopředu je filtrují. Noční můry jsou odraženy pryč a sladké sny jsou přeneseny do síťky. Ta také zachytí všechnu negativní energii, která by přece jen přes pírka prošla. 

Síť s uzlíky je nejdůležitější - chytá děsivé sny a negativní síly. Indiáni věří, že negativní energie, která se v síti zachytí, zabloudí a nenajde cestu ke kamínku uprostřed (tedy k člověku). Symetrie sítě symbolizuje harmonii. 

Špatné sny se zachytí v síti lapače a ráno jsou zničeny denním světlem.Ty dobré sklouznou po peříčku zpět do duše spícího.

 

Použití:

- Jako ochranný symbol, měl by být pověšen nad postel.

- Pro zlepšení proudění energie chi se doporučuje zavěsit ho na stěnu.

- Pro zpomalení a rozptýlení škodlivých energetických toků v místnosti - zvěsit ke stropu ve středu pokoje.

- Aby zabránil úniku energie, pak ho umístěte do okna. 

 

Význam barev:

BÍLÁ barva - je symbolem čistoty, jasnosti a nevinnosti, ale také perfekcionismu a touhy po dokonalosti. Napomáhá přemýšlení, stabilizuje, posiluje a očišťuje. Umocňuje působení barvy, s níž je používána.

ČERNÁ barva - nám pomáhá neuzavírat se do sebe a neztratit se v neklidném světě. Symbolizuje pevnost, stálost, nekonečno.

ČERVENÁ barva - je teplou stimulující barvou. Oživuje nás a dodává nám odvahu. Symbolizuje krev, pohyb, vitalitu, energii a životní sílu. Dodává velké množství energie, aktivuje, zahřívá, probouzí životní energii. Pro vzletné povahy působí jako pevná půda pod nohama a podporuje zrealizování všech nápadů. Podporuje imunitní systém.

FIALOVÁ barva - je symbolem duchovna i srdečnosti. Působí na centrální nervový systém uklidňujícím dojmem a vyvolává spánek. Přináší inspiraci, pokoru a napomáhá meditacím. Zklidňuje hyperaktivní děti.

HNĚDÁ barva - symbolizuje trpělivost a spolehlivost. Je to barva země a pokory. Dodává klidnou stálou energii. Je barvou zdravého rozumu.

MODRÁ barva - symbolizuje moře, nebe, ale i povinnosti. Vyjadřuje pocit svobody, napomáhá k inspiraci pocházející z našeho nitra. Představuje opatrnost, rozvážnost a nečinnost. Vyjasňuje a rozšiřuje duši. Pomáhá při problémech v komunikaci a sdělování. Propojuje srdce a rozum. Přináší úspěch při jednání s úřady.

ORANŽOVÁ barva - je symbolem optimismu, mládí a radosti ze života. Vzbuzuje v nás zvědavost a touhu po dobrodružství. Dodává životní radost a sílu, pohlcuje negativní energie. Pomáhá léčit fobie všech druhů, překonávat depresi a těžké životní okamžiky. Je to barva moudrosti. Má blahodárný vliv na trávení.

RŮŽOVÁ barva - symbol něhy, jemnosti a romantické lásky, zároveň však také nezralosti a naivity. Je označována jako barva srdce. Prozrazuje sentimentalitu a jemnost. Uvolňuje napětí ve svalech a v mysli.

TYRKYSOVÁ barva - spojuje blahodárné účinky modré a zelené a tím nás očišťuje a zároveň posiluje. Má uklidňující účinky na tělo i duši. Symbolizuje svobodnou duši. Podporuje sebevědomí, fantazii a spontánnost. Tiší pocit hladu a je proto vhodná při dietách.

ZELENÁ barva - je barvou přírody, rovnováhy, klidu a naděje. Působí uklidňujícím dojmem. Představuje kreativitu, citlivost a ochotu pomáhat jiným lidem prostřednictvím pochopení. Léčí nás a dává nám pocit vyrovnanosti a míru, uklidňuje a harmonizuje nervovou soustavu. Povzbuzuje přátelství, lásku a sounáležitost k okolí. Učí nás umět se odevzdat.

ŽLUTÁ barva - je nejjasnější teplou barvou s povzbuzujícím a rozveselujícím účinkem. Je symbolem moudrosti a vysoké inteligence. Podporuje myšlení, povzbuzuje nervy a oživuje paměť. Ztělesňuje pocit svobodného, nezatíženého vývoje. Podporuje metabolismus, pomáhá při komunikaci. Učí nás asertivitě, umět vyjádřit svůj vlastní názor a nemít výčitky svědomí. Podporuje intuici a tvořivost. Léčí orgány trávicího traktu.

Délku korálu je lepší si změřit ! 

Pomocí metru nebo stačí šňůrkou, kterou následně změříte, u zrcadla

Měříme z jedné strany v polovině hrudníku - dále dáte okolo krku, na druhé straně volně spustíte do požadované délky tak, aby v dolní části byla navolno spuštěna a tvořila oblinu , na druhé straně, kde jste i začínali spojíte - vždy cca ve středu mezi horní a spodní části (mezi krkem a pasem)- tuto délku stačí když mi zašlete - s přihlédnutím na velikost korálků a komponentů vyrobím potřebnou délku přímo pro vás!)

Délku korálů je dělaná jako přiměřená - průměrná - každý člověk má jinou postavu, jinak vysokou, jiný objem hrudníku a obvod krku, také délku hrudníku, proto nikdy nemohu udělat délku, abych se trefila do vkusu všem, proto jsem udělala průměr podle zákaznic i sebe což je 90 a 95 cm. !

 

.

Délka korálů

korále dlouhé cca 90 cm :

tato délka je brána jako přiměřená pro postavu vysokou 165 – 170 cm s velikostí 36/38 a velikostí hrudníku cca B. Pak tyto korále sahají cca do pasu, jak je vidět na fotografiích ! A mají slušivou délku ! Pokud jste vyšší nebo máte větší obvod hrudníku je samozřejmostí, že potřebuje korále delší – od 100 do 140 cm Pokud jste naopak menší a drobnější stačí korále kratší cca 85 cm. 

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě https://www.fler.cz/ne-ver.Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou". Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  1. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jakmile je zaplacena kupní cena a zboží převzato kupujícím.
  2. Kupující dává souhlas prodávajícímu na shromažďování a archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech a to vyplněním registrace nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu. Veškeré poskytnuté údaje budou využity pouze k výše uvedeným účelům a nebudou předávány třetím osobám (vyjma situací vyžadovaných zákonem).
  3. V případě, že zboží není skladem, či je jinak nedostupné, je zákazník mailem nebo telefonicky informován o tomto stavu. Pokud zákazník neobdržel potvrzující email, že objednávka je kompletní a připravena k osobnímu odběru, není objednávka připravena k předání.
  4. Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží.
  5. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní, nepoškozené zboží, bez jakýchkoliv známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu (myšleno nepoškozeném obalu výrobku) poslat zpět v zákonem uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho bezzávadnosti, prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku ceny objednávky převodem na účet, poštovní poukázkou nebo jiným předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené se zasláním zboží nese zákazník.
  6. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu zboží.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku), pokud kupující nezaplatí (v případě platby předem) vystavenou fakturu ve lhůtě splatnosti.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku zaslanou mu na dobírku. Taková zásilka není ani považována za odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku v zákonem stanovené lhůtě.
  9. Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů. Zásilky vrácené z důvodu spočívajícím na straně zákazníka jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající účtuje další poštovné.
  10. V případě elektronické objednávky s osobním odběrem na sídle firmy, je tato objednávka vyřizována neodkladně po odeslání objednávky, nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky. Zákazník je poté informován e-mailem o připravenosti objednávky.

Odstoupení od smlouvyDoba dodání

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě https://www.fler.cz/ne-ver. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou". Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  1. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jakmile je zaplacena kupní cena a zboží převzato kupujícím.
  2. Kupující dává souhlas prodávajícímu na shromažďování a archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech a to vyplněním registrace nebo závazné objednávky v rámci internetového obchodu. Veškeré poskytnuté údaje budou využity pouze k výše uvedeným účelům a nebudou předávány třetím osobám (vyjma situací vyžadovaných zákonem).
  3. V případě, že zboží není skladem, či je jinak nedostupné, je zákazník mailem nebo telefonicky informován o tomto stavu. Pokud zákazník neobdržel potvrzující email, že objednávka je kompletní a připravena k osobnímu odběru, není objednávka připravena k předání.
  4. Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 Sb. odstoupit od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží.
  5. Pokud se tak rozhodne, musí kompletní, nepoškozené zboží, bez jakýchkoliv známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu (myšleno nepoškozeném obalu výrobku) poslat zpět v zákonem uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho bezzávadnosti, prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku ceny objednávky převodem na účet, poštovní poukázkou nebo jiným předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené se zasláním zboží nese zákazník.
  6. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu zboží.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušit objednávku), pokud kupující nezaplatí (v případě platby předem) vystavenou fakturu ve lhůtě splatnosti.
  8. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku zaslanou mu na dobírku. Taková zásilka není ani považována za odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku v zákonem stanovené lhůtě.
  9. Objednávky vyřizuje prodávající obvykle do 2 pracovních dnů. Zásilky vrácené z důvodu spočívajícím na straně zákazníka jsou opětovně zasílány jen na požádání s tím, že prodávající účtuje další poštovné.
  10. V případě elektronické objednávky s osobním odběrem na sídle firmy, je tato objednávka vyřizována neodkladně po odeslání objednávky, nejpozději následující pracovní den po odeslání objednávky. Zákazník je poté informován e-mailem o připravenosti objednávky.

Odstoupení od smlouvyDoba dodání

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR.
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
Reklamační řád
  1. Na zboží zakoupené v eshopu poskytuje prodávající spotřebiteli záruku za jakost v délce záruční doby 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. V případě výměny zboží v důsledku reklamace počíná běžet nová záruční lhůta, a to ode dne převzetí nového zboží.
  2. Reklamaci nelze uplatnit po uplynutí záruční doby, v případě mechanického poškození  zboží nebo jeho poškození v důsledku neodborného užívání (nedodržování následujích pravidel) a pokud vada na zboží vznikne v důsledku zásahu vyšší moci.

Pravidla:

Jak správně pečovat o bižuterii :

Chcete-li si aby Vám bižuterie vydržela co nejdéle krásná, držte se těmito radami:

- Bižuterie je KŘEHKÁ – proto s ní zacházejte opatrně, může se poškodit nebo rozbít. Chraňte jí před kontaktem s tvrdými předměty, nedávejte ji bez ochranného obalu (například krabičky) do tašek či kabelek ! Tření či silný tlak bižuterii nenávratně poškodí!

- Sundávejte bižuterii před koupáním, sprchováním, mytím a podobnými činnostmi. Při kontaktu s vodou, potem, krémy a jinou kosmetikou(čistící pleťovou vodou, parfémy, toaletními vodami, lakem na vlasy a dalších…)dochází k poškození jednotlivých dílů a následnému zničení ! Chemické prostředky ničí povrchovou úpravu bižuterie. Pozor na alkohol, je k bižuterii velmi agresivní!

- Nepoužívejte bižuterii v prostředí s výskytem síry, jódu (lázně, minerální prameny, ..).

- Bižuterii sundávejte před sportování nebo fyzické námaze, před spaním a jinými činnostmi, při kterých by mohlo dojít k mechanickému a povrchovému poškození výrobku.

- Bižuterie nandávejte vždy jako poslední a sundávejte vždy jako první !

- Životnost bižuterie lze prodloužit tím, že ji nebudete nechávat vystavenou na světle – uchovávejte ji v uzavřené krabičce či sáčku, oddělenou od ostatních. Uchovávejte v temnu a suchu!

 Čištění bižuterie:

- Bižuterii NIKDY nečistěte chemicky ! Bižuterii snadno zbavíte prachu a potu očištěním měkkém a jemným hadříkem.

- Vždy dodržujte výše napsaná pravidla .

 Upozornění:

- Bižuterie je velmi jemná a křehká věc, řetízky, kroužky a ketlování se může velmi snadno roztrhnout, pokud je budete vystavovat tlaku, tahu.

- Tyl - je velmi jemný, při tření a vystavení hrubších předmětům se může nenávratně potrhat ! Vystavování vysokým teplotám ( zapalovače, svíčky, cigarety…) tyl roztaví !!!! Výrobky s tylem vždy ukládejte tak, aby nedošlo k pomačkání a poškození tylu !

- Čelenky – nikdy neroztahujete, nenechte vystavené velkému tlaku !

      3. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (učiněním zápisu v listu převzetí zásilky), tak prodávajícího, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.
      4. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně či osobně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.
     5. Reklamace jsou vyřizovány dle zákona do 30-ti dnů. Je-li to možné, do pěti pracovních dnů po obdržení reklamace .
     6. Podmínkou kladného vyřízení reklamace je předložení platné faktury či jiného ji nahrazujícího dokladu o prodeji. Daňový doklad - fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím.

Reklamované zboží musí být vždy předáno úplné, nepoškozené, včetně obalu.

Reklamaci kupující uplatní na adrese :

- adresa uvedená při přijetí objednávky

 

  1. Kupující uplatňuje reklamaci tak, že zašle vadné zboží spolu s písemnou reklamaci včetně popisu závady, návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu).
  2. Pokud zjistí prodávající, že reklamace je důvodná, vymění reklamované zboží za zboží bez vady. Pro případ, že by zboží již nebylo u prodávajícího skladem, vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, a to ve lhůtě pro vyřízení reklamace. Veškeré náklady na uplatnění důvodné reklamace nese prodávající ze svého.
  3. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na dopravu zboží zpět k odběrateli prodávající, v případě neoprávněné reklamace hradí tyto náklady odběratel. Náklady na dopravu k dodavateli hradí vždy odběratel.

10.  Pokud reklamované zboží nelze v zákonné lhůtě vyměnit za nové, má odběratel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny.

 

Platební podmínky

Odběratel může uhradit sumu:

  1. převodem - informace obdržíte po přijetí objednávky

     2. dobírkou

     3 . hotově - při osobním odběru

 

Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Kupující souhlasí s obchodními podmínkami (ve znění platném v den odeslání objednávky), odesláním elektronické objednávky. Odeslaná objednávka (návrh kupní smlouvy) je pro kupujícího závazná.
Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
632678
19.6.2017 Vložen nový "bobulkový" náhrdelník Nezkrotná https://www.fler.cz/zbozi...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.