Profil uživatele
Ostrov na vsi
Prodávající
Kobeřice u Brna
Registrace: 17.9.2013

Rodinná situace mne přiměla k ukončení.

Pro případné reklamace nechávám aktivní login.

 

 

Jsem jen jedna hlava v davu. Bydlím na vsi a jak mě život směřuje, tak objevuji jeho taje. Život mi nadělil dvě dcerky, ty se bez malé kamarádky či miminka nehnou. A právě to mě přivedlo k tvorbě panenek, tak to všechno začalo. Nyní panenky vyrábím i přímo na prodej i když po pravdě - každá nově ušitá je dcerkami poctivě vyzkoušená. 

Najdete u mne panenky pro nejmenší i velké oblékací česací panny inspirované waldorfským stylem plněné ovčím rounem, třešňovými peckami ale i pohankou. K oblékacím panenkám šiji i oblečení. Vzhledem k tomu že mám doma veškerý materiál nabízím i ten, pro ty kdo mají chuť si to zkusit. Pomaličku se snažím sortiment  rozšířit a propojit děti nebo spíš malé mámy a panenky pomocí jejich oděvu.

V případě že se Vám zalíbila focená kolébka - najdete ji zde na fléru u výrobce - dřevěné hračky, doma máme velkou variantu.

Rozhodla jsem se potěšit všechny ty, kteří mají doma stejně jako já dítko „štíhlé až hubené“ a běžně prodávaná konfekce na nich visí jako na ramínku. Rozšiřuji svoji nabídku o dětské oblečení. Zaměřené hlavně na štíhlé až hubené. V případě že by se Vám něco líbilo, ale měli by jste zájem o jinou, i běžnou velikost, bez obav se ptejte.

Šiji z látek předem vypraných a vysrážených. Při nákupu upřednostňuji materiály přírodní a s atestem.

Pokud jste si nevybrali, prostě není tu panenka či mazlík, oblečení pro děti či panenky dle vaší představy - zkuste mne kontaktovat, třeba se dohodneme.

 

Obličeje panenkám tvořím převážně po vzoru waldorfských panenek – s minimálními rysy. To aby děti měly dostatek prostoru pro fantazii jenž vytváří při hře náladu panenky – zda se směje, pláče, spí. Někdy ale s klidem vybočím a rysy přidám či zvýrazním.

Panenky jsou plněny ovčí vlnou, ta má ve vlastnostech vracení tepla velmi brzy zpět, čímž získáte pocit že máte v rukou skutečného živého tvora. Ve většině případů jsou tvořené z nových materiálu. Pokud jsem použila recyklovanou látku – je to v popisu uvedeno.

Pro větší trvanlivost šiji všechny švy dvakrát, přesto se může stát že se při hře poškodí. Nebudete-li si s opravou vědět rady, kontaktujte mne.

S Haničkou

Údržba panenek z ovčí vlny:

Pokud je panenku potřeba vyprat použijte prací prostředek na vlnu a vodu 30°C teplou, voda musí zůstat stále stejně teplá, jinak vlna plstnatí. Silně znečištěná místa, lze opatrně oprat mýdlem a houbičkou. Po praní nechte z panenky vykapat vodu, zabalte, do ručníku a přebytek vody vytlačte. Panenku tvarově upravte – jak byla před praním a nechte sušit v blízkosti topení. Pokud byla panenka plně namočená bude třeba ji během sušení obracet. Než plně vyschne trvá to i několik dní. Ideální je neprat panenku tak dlouho, jak to jde – při hraní panenka natahuje vůni dítěte a děti mají pocit hraní s něčím známým. Vyprání může toto křehké spojení porušit.

Údržba výrobků plněných třešňovými peckami:

lze je prát na 30 stupňů Celsia. Sušte nejlépe zavěšené. Je nutné aby pecky dobře proschly, jinak mohou plesnivět. Pecky snesou velké rozmezí teplot , avšak neměly by být dlouhodobě v teplotách vyšších než 180 stupňů Celsia. Po použití jako chladivý obklad, mohou pecky navlhnout - proto je dobré panenku nahřát a raději skladovat v dobře větraných prostorech.

 

Údržba panenek plněných pohankovými slupkami:

V létě nechte nahřát na slunci, v zimě vymrznout. Klasické praní není možné. V případě zašpinění, lehce vydrhněte kartáčkem pod proudem vody a nechte dobře vyschnout.

 

Oblečení obvykle nešiji ve standardních rozměrech. Je lepší před objednáním změřit dítě, nebo oblečení které mu dobře sedí. Pokud potřebujete znát některý z dalších rozměrů, ráda na dotaz odpovím.

V případě šití na objednávku, prosím počítejte s tím, že se zboží může v detailech mírně odlišovat. Posun vzoru, atd.

 

Způsob dopravy
Doporučeně Českou poštou dle platných tarifů obvykle druhý pracovní den po obdržení platby. V součastné chvíli lze u menších zásilek lze počítat s poštovným 69 Kč (do ceny 500Kč a váhy 0,5kg). Zásilky vyšší hodnoty nebo váhy jsou zasílány jako cenný balík s poštovným 105 Kč. Balné není účtováno – využívám použité krabice/obálky, které jsem prozatím schopná shánět zdarma. Není v mých schopnostech vždy předem správně odhadnoutcenu poštovného. Proto je poštovné stanoveno tarifně a na doplatky či přeplatky nebude brán zřetel.
Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 17.1.2014 a se vztahují k nákup zboží na internetových stránkách Fler prodejce „Ostrov na vsi“. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího „Ostrov na vsi“ a kupujícího.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb), vše ve znění novel.

Charakteristika zboží:

Nabízené zboží tvoří materiál k výrobě a textilní výrobky jenž jsou předem vysráženy, přesto pro zachování správných vlastností doporučuji dodržovat postupy vztahující se k materiálu (blíže rozepsáno v údržbě). Zobrazování barev věnuji velkou pozornost, bohužel každý monitor je jiný, a nelze zcela zaručit, že barva, kterou vidíte, přesně odpovídá skutečnosti. V případě objednání oblečení kupující zodpovědně přeměří osobu pro kterou je oblečení určeno a srovná naměřené hodnoty s hodnotami uvedenými v popisu zboží. V případě šití na objednávku se zboží může v detailech mírně odlišovat, např. posun vzoru na materiálu.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy:

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínkami.

Kupující má právo stornovat objednávku do 24 hodin od odeslání objednávky.

Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

Poznámka kupujícího v objednávce neslouží pro požadavky kupujícího na jakoukoliv změnu objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny zboží jsou možné realizovat individuální domluvou interní poštou.

Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Tímto momentem mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím.

Platbu bankovním převodem prodávající očekává do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky (nedohodnou-li se prodávající a kupující na jiných podmínkách). O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. V případě neuhrazení bude objednávka stornována.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

 

Dodávka zboží:

Je možná osobním odběrem po dohodě s kupujícím v předem dohodnutém čase a místě s platbou v hotovosti při převzetí a to okolí Slavkova u Brna. Je však nutno počítat delší dobou doručení, která závisí na cestách prodávajícího.

Odesláním zboží doporučeně Českou poštou dle platných tarifů obvykle druhý pracovní den po obdržení platby. V součastné chvíli lze u menších zásilek lze počítat s poštovným 69 Kč (do ceny 500Kč a váhy 0,5kg). Zásilky vyšší hodnoty nebo váhy jsou zasílány jako cenný balík s poštovným 105 Kč. Balné není účtováno – využívám použité krabice/obálky, které jsem prozatím schopná shánět zdarma.

Není v možnostech prodávajícího vždy předem správně odhadnout přesnou cenu poštovného. Proto je poštovné stanoveno tarifně a na doplatky či přeplatky nebude brán zřetel.

Odeslanou zásilku je kupující povinen řádně zkontrolovat a v případě zjištěných závad (porušení obalu, atp.) zásilku nepřevzít a reklamovat u ČP, následně o svém postupu informovat prodávajícího.

 

Fakturu prodávající tiskne pouze na po domluvě s kupujícím. Automaticky do zásilky prodávající vkládá paragon o prodeji zboží, který zároveň slouží jako záruční list.

 

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má možnost nepoužité, neprané a nepoškozené, avšak z jakéhokoliv důvodu nevyhovující zboží je možno vrátit na vlastní náklady v rámci 14-ti denní lhůty. (lhůta se počítá od data odeslání + 3 dny které pokrývají obvyklý čas doručení zboží, nebo od data osobního odběru). O odeslání zpět je třeba informovat prodávajícího. Vrátit zboží není možné pomocí dobírky.

Při vracení prodávající odesílá peníze zpět co nejdříve po obdržení vráceného zboží, nejdéle však do 30 dnů po obdržení.

Poštovné (náklady na zaslaní zboží od prodávajícího ke kupujícímu) vrací prodávající zpět jen ve výši nejlevnější dopravy.

V případě použití/poškození/praní si prodávající vyhrazuje právo ponížit cenu o částku, kterou zboží ztratilo.

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu není možné v případě výroby na zakázku.

Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. Kupující bude o odstoupení prodávajícího informován interní poštou. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li prodávající od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní případně fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením (s výjimkou zboží na zakázku, kde platí pravidla níže uvedená).

V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

Zboží na zakázku:

Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle požadavků zákazníka. Požadavek na zboží na zakázku kupující zašle interní poštou. Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

Požadavky zadané kupujícím jsou prodávajícím zváženy a jsou se dle potřeby konzultovány s kupujícím. Pokud dojde ke shodě, je kupující seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou. Po kupujícím může být požadována záloha ve výši až poloviny konečné ceny. V takovém případě bude kupujícímu vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem zboží a dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena, v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a kupujícím kupní smlouva.

Nebude-li kupující s prodávajícím komunikovat, vyhrazuje si prodávající právo objednávku zrušit. V případě zrušení takové objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající neprodleně kupujícího. Zboží je pro kupujícího vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%. Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.

Po přijetí konečné platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím.

V případě že zboží splňuje všechny kupujícím uvedené a smluvené parametry není možné od smlouvy do 14-ti dnů odstoupit bez udání důvodu.

 

Záruční doba:

Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

Záruční doba na dodané zboží začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím (v případě sporu a nemožnosti doložení dne převzetí se lhůta počítá od data odeslání + 3 dny které pokrývají obvyklý čas doručení zboží) prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

 

Reklamace:

Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady jiné, než odpovídá obvyklému používání nebo opotřebení, má zákazník právo uplatnit reklamaci.

Před reklamaci kupující kontaktuje prodávajícího, zašle popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady. Před odesláním zboží na reklamaci je kupující povinen informovat prodávajícího. 

Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi.

Kupující si náklady na přepravu zboží hradí sám.

V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má kupující nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

Kupující si ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží a to z důvodu nebezpečí poškození.

Prodávající po prohlídce předložených dokladů a reklamovaného předmětu uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo reklamaci odmítne jako neoprávněnou a reklamovaný předmět kupujícímu vrátí. O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající kupujícího předem dohodnutým způsobem. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení kupující požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat kupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.


Kupující má:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
    jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy. Za opakované vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

!!!Upozornění!!!

Barevnost zboží se může odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost výrobků není relevantní důvodem pro podání reklamace.

 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

                                                                                                                       Aktualizováno 15.1.2014

 

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.