Domů Profil prodejce POKOPELI
  • aktivní prodejce od r. 2009
    Reaguje na objednávky obvykle do 1 hodiny.
  • Praha 5, ČR
  • 5828 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (1080) 100%
Nadšenci: 1807
Aktivita: aktivní
Prodáno: 5828
Registrace: 14.4.2009
Město: Praha 5
Stát: ČR

POKOPELI

/ Prodávající
Novinky
945062
20.4.2021 Nově nabízíme opasky s novými ručně zdobenými - tepanými sponami z chirurgické oceli...https://www.fler.cz/zbozi...

Mílí návštěvníci naší galerie,

jsme Vladimír a Radka Strnadovi a vyrábíme pro Vás , samozřejmě kompletně ručně, opasky, obojky, vodítka, obaly, kapsy, originální, malované a ryté šperky z kůže, atd..

 

Pro své řemeslo jsem si asi před 20 lety dojel do světa, čili téměř klasický vandr...;)  konkrétně do Francie, kde jsem se potuloval na jednom ze svých tehdejších stopů, nevěda pořádně co se životem. Christián Mari, co mne tehdy vzal, obrážel francouzské jarmarky, mimochodem jsou moc pěkné, doporučuji nějaký navštívit ..., chvíli jsem mu pomáhal, jezdil s ním a svět řemeslníků, umělců a jarmarků pod širým nebem, mi učaroval. Vlastně od prvního dne, mne Christián vysvětloval a učil práci s kůží. Po našem prvním setkání jsem ještě cestoval 2 měsíce po Španělsku a po návratu do Čech jsem za poslední peníze koupil první nůž na kůži, nějaké odřezky a první náramky prodával také na Karlově mostě, pod Orlojem apod. Několikrát jsem se pak za ním vrátil a prodával s ním na jeho stánku už i své vlastní výrobky... Čili začínal jsem od úplné nuly, s jedním nožíkem téměř na koleni a dnes je to tam kde vidíte sami... 

Před cca 10 lety jsem pak na jednom ostrově v Jaderském moři, potkal svou nynější ženu, Marianu-Radku a od té doby tvoříme spolu. Radka dělá hlavně ty malované šperky a pomáhá s prodejem na jarmarcích, jinak se ještě zabývá fyzioterapií ...

Vyrábíme zejména opasky, obojky, vodítka, náramky, sponky, přívěšky, náušnice, obaly, kapsy, atd.. Úplně naprosto všeho schopni asi nejsme, ale občas děláme na Vaše přání i nějaké nestandartní výrobky, které v nabídce nevidíte, takže se neváhejte zkusit zeptat ...;) 

Nechť Vám naše výrobky slouží dobře a dlouho !

Děkujeme a těšíme se na Váš nákup.

Vladimír a Mariana Radka.

 

 

Ať je Vám dobře!

Vladimír a  Radka.

 

 

                Jak se správně změřit při nákupu opasku ?
 
  • Opasek kupujete sobě ... či svému bližnímu a nejedná se o dárek..

     Zaujměte uvolněný postoj a nejlépe krejčovský metr protáhněte poutky svých kalhot, místo opasku, lehce přitáhněte, nezatahujte břicho a jednoduše se tak změříte v pase či bocích, zkrátka v místě, kde budete opasek nosit.

     Pokud krejčovský metr nemáte, použijte provázek, který následně změříte jiným než krejčovským metrem, pravítkem atd.. Pokud by jste se měřili bez kalhot, musíte vědět, kde přesně opasek nosíte, zda v pase, či bocích a k této míře pak přidejte prosím 2cm.

                                 

    Takto Vámi naměřenou míru nám sdělíte v procesu objednávky a my opasek vyrobíme tak, aby tato míra byla na prostřední dírce a Vy tak měli rezervu na obě strany. 

Standartně vyrábíme delší opasky o 7 dírkách s rozestupem 3cm a kratší opasky o 5 dírkách s rozestupem 2,5cm. Můžete však žádat dírky a rozestupy dírek i jinak. 


  • Opasek kupujete jako dárek ...

Nejlépe bude změřit starý opasek obdarovávaného a to od úplného začátku spony(tedy míra je včetně spony) po zrovna používanou dírku, čímž získáte obvod pasu, či boků, zkrátka místa, kde bude opasek nošen.

Pokud si přesto nejste jisti, nebo starý opasek nemůžete změřit ani si nijak jinak poradit, nezoufejte ;) , je zde možnost udělat odhad a něco k němu pro jistotu přidat. Opasek objednejte v takovém případě s nýty šroubovacími, jak je nejběžnější a přednastavené a s nimi se dá opasek následně dodatečně velmi snadno a rychle zkrátit a to díky šroubovacím nýtům za sponou a beze stop po zkracování (pouze tedy přijdete o naše logo, což asi všichni přežijeme ;)  ,ale na přání můžem dát i do špičky opasku a beztak není při nošení vidět..)

Stačí vyšroubovat nýt, uříznout nadbytečný kus kůže, udělat novou dírku pro nýt (pokud nemáte průrazník, můžete dírku udělat vrtačkou na pomalé otáčky) a znovu našroubovat. Případně předpokládám, že Vám to ochotně udělají za pár minut a grošů v každé opravně bot, tašek, apod..


  • Jeden opasek do pasu i boků ...

     Pokud chcete jeden opasek nosit někdy v pase a někdy v bocích, sdělte nám prosím obě tyto své míry, a my opasek vyrobíme tak, aby byl na obě tyto míry použitelný, když bude třeba uděláme více dírek. Ovšem počítejte s tím, že při zapnutí v pase, bude delší konec a v bocích naopak krátký a rezerva nebude na obě strany rovnoměrná...

                              


              Špatně udaná míra není důvodem k reklamaci.

Milí přátelé kožedělného umění ;)

  Vzhledem k tomu, že nakupující má na své hodnocení mnohem více prostoru než má prodávající na reakci a vysvětlení(jen 300znaků), včetně toho, že nakupující může hodnocení zřejmě změnit 6měsíců, prodávající má na změnu pouze 10minut (proč jsou v tomto podmínky takto nerovné, zatím nevím, tak ani fler šerif to neví, prý to vědí programátoři a ti prý nemají čas..;)), jsem nucen celé vysvětlení k hodnocení objednávky č.4852907 , uvést zde :

   Tedy popořadě 

- chybějící druk(správně nýt):

    rozhodně bych neodeslal obojek s chybějícím nýtem, tedy nýt nebyl chybějící, nýbrž byl buď vadný, nebo špatně zatlučený a jak nám paní psala soukromou zprávou, nýt zkrátka vypadl. Stalo se nám to poprvé, omluvili jsme se a obratem jsme to opravili.

- s tím spojené komunikační nesnáze :

   dlouho jsem si nemohl žádné nesnáze vybavit, možná ale měla paní na mysli to, že obojek k opravě nám měla poslat, jak jsem se domluvili, na pobočku zásilkovny, což udělala, ale bohužel to na tu pobočku neposlala zásilkovnou na mé jméno, ale českou poštou a to na jméno té pobočky, tedy to na pobočce leželo rozbalené týden a musel jsem pánům vysvětlovat, omlouvat se a nějak dokládat, že je to pro mě. (Bylo to na poslední chvíli, už se to chystali vyhodit) Zákaznice tento svůj omyl komentovala pouze slovy "no to jsem tomu dala", tedy z mého pohledu to nechala bez jednoznačné omluvy a následně zřejmě toto má na mysli, když v hodnocení píše jakoby na naší adresu o nějakých "komunikačních nesnázích".

- obojky dorazili v né tak pěkné barvě jako na fotkách :

    Tak toto si zřejmě později zaslouží nějaký samostatný článek, protože je stále dost lidí, kteří jsou překvapeni, když realita někdy přesně neodpovídá "tomu na monitoru". Což stále překvapuje mě ;) 

   Takže prosím Vás, foťáky a monitory mohou někdy zkreslovat barvy. Každý máme třeba jinou grafickou kartu, každý můžeme mít jinak nastevný monitor. Záleží i na světle při focení a já bohužel, i když se snažím stále zlepšovat, nejsem zrovna profesionální fotograf. Dále může každý kus kůže nasát barvu trochu jinak, je to přírodní materiál a ruční práce. Kůže ze které vyrábíme, není pořád 100% stejá. (podobně jako třeba truhlář nekoupí vždycky stejné dřevo). Pokaždé je trochu jinak tvrdá nebo měkká, jinak mastná nebo sušší, svtělá nebo už trochu tmavší(k tomu se ještě dostaneme více později) 

- obojky vypadají po 2měsících odrbaně, staře, barva zeslabuje atd.

  Pravá kůže je přírodní materiál a časem a používám podléhá změnám, stejně tak jako asi vše v tomto vesmíru. Jak moc a rychle záleží na způsobu užívání výrobku a způsobu a četnosti jeho správného ošetřování.

    Jedna z přirozených vlastností kůže, se kterou je třeba počítat je, že reaguje se světlem a to tak že kůže na světle pomalu tmavne. (V koželužnách a velkoobchodech s přírodní třísločinněnou kůží bývají zatemněná okna, nebo tam někdy ani nejsou). U některých odstínů to vůbec nevadí a téměř to není znát(černá,tm.hnědá), u některých to dokonce barvu vylepšuje(žlutá,oranžová,sv.hnědé) a zákazníci si pochvalují že výrobek je časem ještě hezčí než když byl nový, že získal pěknou patinu. Některé odstíny časem naopak slábnou(modrá,fialová,zelená). Tyto změny jsou přirozené a nedějí se kvůli naší nešikovnosti, nebo snad tím, že bychom na něčem šetřili. Jak říkám, záleží také jak se člověk k výrobku chová. Máme zákazníky, kteří mají třeba náramek 5 i 7let stále ve výborném stavu(sundávají do vody a ošetřují), na jarmarcích nám zákazníci ukazují naše výrobky z loňska a předloňska a chlubí se jak dobře vypadají a jakou pěknou patinu získali a pak máme kamarády, kteří chodí každý rok pro nový, protože se v něm koupou a nijak neošetřují. Obě skupiny jsou spokojené. 

   Obojky jsou skupinou výrobků, které trpí působením jejich standartního užívání a počasí asi nejvíce. Pejsek v něm zkrátka vymete každé křoví, louží, koupe se v něm, obojek je na plném slunci, na dešti, musí vydržet tahání atd... Asi nelze čekat, že obojek bude za leden-únor-březen, stále stejný, a to i když, jak zákaznice tvrdí, je ošetřuje. (Na dotaz "čím ošetřuje" jsem odpověď zatím nedostal). Obojek nový vypadá krásně a v prvních měsících může dojít, hlavně u světlých odstínů, i k poměrně rychlé změně původního vzhledu, později se to ale usadí a další změny už jsou pomalejší. My si ale myslíme, že důležitější je jeho funkce a ta samozřejmě změnou vzhledu nijak narušena není a jejich životnost by měla být opravdu dlouhá. Náš pes měl za svůj 16.letý život dva nebo tři... 

  Ano některé plastové, nebo koženkové výrobky mohou mít o trochu stálejší barvu, ale rozhodně ne životnost a na tu my sázíme především. Přijde nám totiž smysluplnější mít jeden kvalitní obojek xlet, i přesto že jeho vzhled se mění, a tento pak moci hodit na kompost, nebo do lesa. Než kupovat sice možná barevně stálejší, ale rychle se rozpadající levné čínské výrobky z bůhví čeho, které pak jen plní skládky... 

   Ostatně jeden takový levný čínský rozpadlý výrobek si od nás tato stejná zákaznice nechala předělat do pravé kůže. Posílala nám ho společně s obojkem na opravu. viz foto.

                                                       

- týden jsem mu nestála ani za odpověď    

    Na zprávu od zákaznice, jsem odpověděl do několika minut po jejím přečtení, chápu, že nemusí znát všechny značítka na fleru a že tedy mohla přehlédnout, že u zprávy chybí zelená fajfka, značící, že zpráva byla přečtená(možná ještě technicky přesněji - zobrazená). Byl jsem cca 14dní v podstatě pořád na stavbě střechy... Pro úplnost tedy mohu uvést, že v obráceném gardu, jsem na odpověď na naší zprávu(kde už zelená fajfka byla) čekal několik dní a na odpověď čím zákaznice obojky ošetřuje čekám doteď. Ale mě tohle nevadí, nemám potřebu dělat nějaké soudy a hodnocení, jestli někomu stojím nebo nestojím za odpověď. Nemohu totiž vědět co se děje na druhé straně, co se třeba i nepěkného přihodilo, jestli třeba člověk neonemocněl, či jestli si to jen člověk potřebuje řádně rozmyslet... 

- naše řešení

    Můj postoj je takový, že přirozené vlastnosti a změny pravé kůže, možná i urychlené nedostatečným ošetřováním (Obojky, nebo třeba boty(mimochodem, zkuste si používat leden-únor-březen nové kožené boty denně! a neošetřovat, nebo jen málo) je zejména v zimních měsících třeba ošetřovat velmi často, i 2x týdně) nelze reklamovat. Kde ale vidím svojí chybu je v tom, že tyto přirozené vlastnosti kůže nemám nikde dostatečně popsané(což hodlám napravit). Zákaznice tedy nebyla dostatečně informována o těchto přirozených vlastnostech a možná byla doteď zvyklá jen na ty plasty a koženku a přírodní materiál jí trochu překvapil. 

   Tedy nabídli jsme za toto nedostatečné informování dodatečnou slevu 30%, což zákaznice odmítla(čemuž zas nerozumím já). Může si to ale kdykoli rozmyslet a peníze jí pošleme. Nebo má druhou možnost, využít nákupní kupon na případný další nákup (s opaskem byla spokojena) v hodnotě 300,-. který jsem jí vystavil na její jméno...

   Fakt sorry že to bylo tak dlouhý ,ale to samo ;) 

Vladimír   

 

 

Způsob dopravy
Zboží posíláme co nejpečlivěji a pokud možno co nejvíce ekologicky zabalené. Snažíme se používat co nejméně plastu,pokud použijeme bublinkovou fólii, tak jen když k nám nějaká přijde s balíkem od dodavatelů - novou nekupujeme ...na výplně používáme recyklovaný papír... Dopravci : česká pošta, geis a zásilkovna Osobní vyzvednutí možné na Smíchovská 1112/94, Praha 5
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Zboží

Další zboží od POKOPELI

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím
Menu
--