Profil uživatele
Sacred space fragnances-shop
Prodávající
Milevsko
Registrace: 27.11.2016

 

 

Sacred space fragnances jsou posvátné vůně, které hluboce, přesto velmi něžně: chrání, čistí, harmonizují a zpříjemňují prostor a osobní prostor. Ať už jde o vyladění aury anebo psychické prosvětlení místa, kde právě pobýváme - přinášejí a odkrývají naše vlastní dojmy vědomého klidu, radosti a pohody.

Vznikají vnitřní inspirací v meditaci a také proces jejich sestavování se děje v tomto stavu. Ve zkratce jsou zde tyto posvátné, spirituální prostorové vůně označovány jako esence či jednotlivé flakónky esencí; označení iniciálami Ssf se pak může objevit tam, kde například technické požadavky systému neumožňují použít celý název.

Vůně jsou sestavené z úžasných přírodních zdrojů rostlinné říše naší krásné planety. Květiny, byliny, stromy a jejich části obsahují nesčetné množství vonných silic, z nichž mnohé již samy o sobě vládnou léčivou a očistnou silou. Ty z nich, které jsou již po staletí považovány mnohými lidskými kulturami za posvátné, pak disponují skutečně velmi vysokými vibracemi a také spirituální energií, kterou pomáhají rozvíjet všude tam, kde jsou používány.  

Esence jsou kompilovány ze 100% esenciálních a absolue rostlinných olejů. Jako nosné médium je použit laboratorní líh a demineralizovaná voda v poměru velmi šetrném k tělu i životnímu prostředí. Esence jsou k dispozici ve skleněných flakóncích o obsahu 50ml, s křišťálovým krystalkem uvnitř, v setu se skleněným podtáckem obloženým hality - tato sestava jim umožňuje udržet vysokou energii a násobí její potenciál.

Vůně se aplikuje podobně jako prostorový parfém - protřepáním a rozprášením. Nezanechává skvrny a je nedráždivá. Je vhodná také v místech, kde pobývají i ty nejmenší děti a nemocní. Dobře působí í na zvířata. Vrátit zpět sílu může pomoci i oslabeným stromům a květinám - tak se kruh působení zdrojů Země krásně uzavírá...

Ačkoliv flakónky esencí Sacred space fragnances jsou určené především k ochraně, očistě, vyrovnávání a harmonizaci aury i ostatního osobního prostoru, k jeho produchovnění a zpříjemnění, možnost jejich použití může být mnohem širší. Lze je použít například na osvěžení oblečení, předmětů osobní potřeby, bytových materiálů atp. 

Vykazují navíc mnohé konkrétní účinky podporující zdraví, jak je zná například aromaterapie.  Více se dozvíte v popisu jednotlivých flakónků -  každá kompilace vůně má svá vlastní specifická témata navíc. Protože jde o živé a zkušenostní vůně, čas od času budou jejich popisy aktualizovány; pod textem vždy najdete datum této aktualizace. To se ostatně týká všech zdejších textů.

Vůně Sacred space fragnances můžete aplikovat v místech a při příležitostech, kdy byste rádi použili vonné tyčinky, ale nechcete riskovat ani propálení ubrusu, ani vdechovat kouř či muset po chvilce hned větrat, když nakonec převáží pach spalin. Ačkoliv překrásná atmosféra vonné tyčinky, s míruplným proužkem kouře směřujícím vzhůru, je něco přitažlivě magického a určitě není důvod je všude a jednou provždy nahrazovat, zejména v uzavřených obytných místnostech jsou "tekuté vonné tyčinky", jako například Sacred space fragnances, v mnohém vhodnější. Jejich vůně s Vámi může být stále.

 

Aktualizováno 28.1.2017

 

Flakónky si můžete vybírat nejen podle toho, jak sami znáte jejich jednotlivé vonné složky, ale především srdcem, intuitivně. K tomu je určena fotografie květiny, která je vybrána nikoliv podle obsahu silic, ale podle celkové energie vůně, jíž pomáhá evokovat.

Stačí se jen tiše posadit, prolistovat fotografie  a sami budete po chvilce vnímat tu pravou esenci pro Vás anebo pro toho, koho chcete obdarovat.

Každý flakónek má také svůj popis, jenž Vám může být v mnohém vodítkem.

Základní popisy jednotlivých esencí jsou u nich dané už od doby, kdy jejich vůně vznikaly - ale nejsou jimi omezeny. Podle dalších účinků, které s nimi třeba i Vy sami zaznamenáte, mohou být doplněny. Zpětná vazba je neodmyslitelnou součástí této tvorby a kdokoliv se na ní můžete podílet - formou stručné informace, ale třeba i celým příběhem prožitým s vybraným flakónkem. Za všechny děkuji a těším se na ně!

Klasické testery v této fázi tvoření Sacred space fragnances nejsou k dispozici, protože plné rozvonění esence se děje v přímé souvislosti se zacházením s flakónkem a jeho setem. Až čas ukáže, zda se v tomto smyslu dá najít nějaká vhodná cesta.

.

.

.

Cesta se otevírá přes skleněné flakónky s rozprašovačem o obsahu 4,5ml, ve kterých je identická vůně esencí rozvinuta v odlišném poměru nosného média. Je celkově výraznější, koncentrovanějšího obsahu vzácných olejů, aby se celá zřetelně představila - a dá se proto použít i jako jemná osobní vůně. Číselné označení je stejné jako u esencí, jen jsou za ním, pouze pro odlišení,  uvedena písmena "PV" (perfume version - parfémová verze). I v těchto malých flakóncích je krystalek křišťálu a jsou obklopeny drobnými hality diamantové soli v uzavíratelném sáčku; před aplikací stačí jen mírné prostřepání.

 

Aktualizováno 22.1. 2017

 

 

 

Speciální prostorové vůně Sacred space fragnances mají také svůj speciální způsob aplikace a použití :-) -  aby mohly co nejlépe plnit svůj účel.

 

Zde je celý postup zacházení s flakónkem od doby, kdy jej  budete mít poprvé v rukou:

Neprve opatrně sundejte obaly - gumičku je jistější přestřihnout, například proto, aby se nepoškodila etiketa či zbytečně nerušily vonné a ostatní frekvence uvnitř. Celý flakónek je energeticky i fyzicky očištěný, jeho vibrace budou udržovat solné hality, které k němu rozložte na podtácek. Pokud chcete, aby esenci tato úvodní energie i vůně co nejdéle vydržely (má to skutečně přímou souvislost), vždy na ni sahejte umytýma a osušenýma rukama. Pokud má sloužit jenom Vám, nedovolte druhým lidem, aby se jí dotýkali. Postavte ji na nějaké klidné místo, nikoliv k přímému zdroji světla a tepla. Ale jinak Vám může tvořit dekoraci, kdekoliv to uznáte za vhodné. Jednou za týden z halitů sfoukněte prach. Až esenci vypotřebujete, můžete je použít například do koupele - diamantová himálajská sůl je všestranně užitečná.

Žádná lahvička Sacred space fragnances není jen "voňavka do vzduchu", ale jemná prostorová esence, proto je její vůně velmi nenápadná. Když se vracíte do místnosti, kde voní, poznáte to sice samozřejmě i čichem, ale ona především zvláštním způsobem mění - čistí, chrání, harmonizuje a otevírá jakoby celou okolní atmosféru. Vůně sama o sobě však nijak "netluče" smysly. Ocení ji proto nejvíce lidé, kteří jsou sami jemní, senzitivní, citliví, vnímaví - na všech úrovních, nejen fyzicky, ale i duševně a duchovně.

Roprašovaná tekutina obecně neškodí ani při náhodném vdechnutí a není agresivní při zasažení očí (ač se toho samozřejmě varujte a pokud už se stane, omyjte si obličej; pokud i nadále cítíte dráždění, vypláchněte oči pod tekoucí vodou). Obecně nevadí miminkům, nemocným lidem ani zvířatům - výjimkou samozřejmě mohou být alergici. Vyplatí se před jejím použitím danou místnost uklidit (například utřít prach, vyluxovat atp.) a vyvětrat a teprve potom vůni aplikovat. Nejlépe si ji "užijete" před meditací, rozjímáním, či nějakou klidnou, uvnitřňující činností anebo třeba po koupeli, před spaním atp. Použijte ji zejména všude tam, kde se mimo ochranu a očistu toužíte setkat s posvátností.

Uzavřenou esenci nejprve řádně protřepejte (je to nutné, jinak by totiž nevoněla; cinkání v ní způsobuje krystalek křišťálu) - nejlépe 21krát. Pak sundejte plastové víčko - kryt flakónku - podívejte se, kde je rozprašovací otvor (je vcelku nenápadný), který nasměrujte tam, kam se má vůně rozptýlit.

Pokud chcete vůní "prozářit" celou místnost, pak do každého rohu a také do jejího středu aplikujte protřepanou směs co nejvýše, s nataženou rukou, vždy několika stlačeními ((3-5 obvykle zcela stačí). Při prvním vyzkoušení je lépe, aby se esence nedostala na zeď, do záclon, oblečení atp. - dokud si nebudete jistí, že Vám voní natolik, že to naopak přesně takto chcete - a pak můžete tuto jemnou vůni učinit v nejrůznějších místech, podle Vašich nejosobnějších potřeb, "trvanlivější". Čisté olibanum přetrvává jako poslední a není to nepříjemné.  Klasický účel  je sice pustit tuto vůni spíše do prostoru, ale Vaší fantazii se žádné meze nekladou.

Vůni lze také aplikovat jen v jednom místě prostoru, což je v mnoha případech zcela dostačující i pro očistu celé běžné obytné místnosti  - a samozřejmě i ve Vaší auře (nebo v auře druhých, pokud souhlasí a nechtějí ji aplikovat sami či se s nimi sice chcete podělit, ale rádi byste měli esenci výhradně jako "osobní" a o to účinnější)  - pak ji aplikujte úplně stejným způsobem, jen miřte co nejvýše nad hlavu.

A pak už se jen nechte příjemně okouzlit ... mnoho krásných prožitků s Vašimi novými  vůněmi!

 

Ačkoliv oficiální sídlo mé práce je v Praze, pobývám téměř na samotě v krásné přírodě - v oblasti parku Jistebnická vrchovina, kde jsem trávila dětství a odkud se mi nikdy nechtělo odjíždět.

Mám ráda život - je úžasný a plný poučení ve všech svých projeveních. A jeho Věčná Podstata, která je  - neprojevená  - za ním a nad ním, ta je prostě neuvěřitelná ... všechno nás k ní vede - láska, zkušenosti, úspěchy, někdy však o to účinněji i naše dočasné trable a prohry - a samozřejmě poznávání a především sebepoznávání.

Ale také třeba i obyčejná radost! Proto jsme všichni tady - i na Fleru :-). Vlastně každičká, byť i ta sebemenší radost je něco, co nás ihned vrací k sobě samotným, k našemu nitru. Respektive každá ta vnější radost na chvilinku odlupuje vrstvičky našeho egoismu, které nám doslova pekelně účinně brátní být trvale šťastnými - protože naše vlastní nitro už odedávna je Věčným Oceánem Nezkaleného Vědomého Štěstí (například advaita tento stav označuje jako SAT-ČIT-ÁNANDA, ale jiné filozofie a spirituální směry či náboženství, křesťanství nevyjímaje, znají i jinou terminologii). Jen jsme na to na chvíli prostě tak nějak "zapomněli".

Tedy hodně radosti a harmonie uvnitř i vně nás, ať si rychle "vzpomeneme"!

Způsob dopravy
Česká pošta - bublinková obálka
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Sacred space fragnances-shop“


Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“



I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/sacred-space-fragnances-shop,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.



II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.



III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.



IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.



V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.



VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.



VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.



VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.



IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.



X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.



XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.



XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.



XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)



Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
810760
29.5.2019 ... A tak ačkoliv se nové voňavé receptury budou stále zvolna vyvíjet, je možný pouze omezený prodej již vystavených esencí.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím