Menu
--
Domů Profil prodejce Tayla
  • aktivní prodejce od r. 2012
    Reaguje na objednávky obvykle do 2 dnů.
  • Valašské Mezíříčí, ČR
  • 3187 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (620) 100%
Nadšenci: 561
Aktivita: aktivní
Prodáno: 3187
Registrace: 3.3.2012
Město: Valašské Mezíříčí
Stát: ČR
Důležitá informace: Z důvodu delší odmlce kvůli operaci začínám již fungovat, velice se omlouvám těm, co jsem neodpověděla, či nečetla vůbec objednávky. Děkuji za pochopení.

Tayla

/ Prodávající
Novinky
Žádné aktuální informace.

Milé zákaznice,

vítám Vás na mém profilu a seznámení se s mými výrobky. Stále obměnuji své výrobky a jsem ráda za každou leč malou ale i velkou radu od Vás zákaznic, kde a s čím lepším ještě příjít či zlepšovat.

Co se týče šití, šiji především na zakázku. Jelikož jsem tu už několikátý rok a stále se musím učit, mějte trpělivost, navíc mezitím se mi rodinka rozlostla na tři dítka a není to zrovna s nimi jednoduché, proto mi musíte pomáhat i vy. Bohužel poslední dobou - od jara, a je jen zde na fleru, jinde s tím není problém, se vyskytují problémy s čekací dobou. Prosím uvědomte si, že se mi mezitím zvedly objednávky a je vás opravdu hodně, pokud vám to nevyhovuje a nechcete čekat, nutit vás nemohu, ale pochopte i vy mě, že denně mít 3-4 objednávky, je opravdu dost a nemohu všem najednou vyjít vstříc.

Co se týká výrobků - některé jsou skladem, některé ne, počítejte s tím, není vše v mých silách spravit, je tu celkem přes 500ks zboží a u každého měnit skladovou zásobu není v mých silách, proto pokud spěcháte, doptejte se.

Tento rok mě nemile potkalo neštěstí a hromada smůly co se týče zdraví mé rodiny, a nejen mé. S upřímností se mohu všem svěřit, že mi má nejstarší dcera málem umřela na sále a měli jsme zrovna ne lehké období přes prázdniny, abychom ji vypiplali zase zpět, do toho jsem si pořezala rohovku a ne zrovna jednoduše a z vyčerpanosti jsem odpadla, upřímně odpadla. To vše jsem s vámi zvládla, leč ne zrovna jednoduše. Že tu jsou zákaznice, které to nechápou, přes to jsem se dostala a i přes ty skvělé zákaznice které mám nade vše ráda, funguju dál a jsem za to ráda. Všem moc děkuju. 

IČO: 74138006
NEJSEM PLÁTCE DPH.
Předmět podnikání dle živnostenského rejstříku:

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti:
Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
Velkoobchod a maloobchod

Dobrý den,
děkuji za návštěvu a objednávky v mém obchůdku,

ZBOŽÍ:
jedná se o zboží šité dle vašich objednávek a to na zakázku. Objednávka musí obsahovat přesnou věc, o kterou máte zájem, popřípadě pokud je to na vaše přání, rozměry dané věci, vše se upřesňuje emailem. Odstíny barev u fotografií zboží nemusí zcela odpovídat skutečnosti. Mohou se lišit v závislosti na nastavení Vašeho monitoru. Nicméně snažím se fotit co nejpřesněji, aby barva odpovídala skutečnosti.

Zkontrolujte si prosím, zda jste uvedli správnou, často je u objednávky nesprávná adresa.

Na Vaši objednávku budu reagovat v nejbližším možném termínu, není v mých silách odpovídat hned ten den, kdy si objednáte.


V případě delší nepřítomnosti (dovolená, nemoc atd.), vždy píši vzkaz.


Storno objednávky lze a je nutno oznámit e-mailem do 24 hodin po obdržení podkladů k platbě. Šít vaše objednané zboží začínám v době připsání na účet, takže opravdu stačí napsat, že rušíte a domluvíme se.

PLATBA
Ptaba předem na účet - po obdržení Vaší objednávky Vám z fleru odejdou podklady k platbě.

POŠTOVNÉ A BALNÉ: 
Cena pošotvného je vždy uvedena u každé položky. 

DODACÍ PODMÍNKY:
U věcí šitých na zakázku je běžná doba dodání 14dní, ovšem objednávky se stále zvedají a není v mých silách vše stíhat do této lhůty, proto počítejte s delší dodací lhůtou. Na poštu chodím pouze ve středu a v sobotu, jinak to nejde, a nezvládám to. 


Pokud Vám balíček po týdnu od oznámení o zaslání nedorazí, kontaktujte mě prosím emailem (budu tuto skutečnost ihned řešit reklamací u ČP). Z vlastních zkušeností vím, že někdy balíček leží na poště a vy o tom nevíte, sami víte, že musíte někdy mnohem důrazněji řešit na své poště vydání balíčku.

OPRÁVNĚNÉ REKLAMACE:
1) reklamace zboží je možná dle zákona o ochraně spotřebitele tj. vracím zpět celou částku, která mi byla připsána na účet za zboží včetně poštovného. Jedná se o reklamace pošty, v tomhle případě se totiž jedná o ztrátu balíčku či jeho poškození. Peníze vracím po vyřešení ze strany pošty, může se totiž stát, že se balíček nalezne a odešle zpět k adresátovi. V případě uznání reklamace z hlediska šití, vracím pouze cenu za zboží, poštovné nevracím.

Dle ochrany spotřebitele u věcí šitých na zakázku odpadá povinnost vzít zboží do 14dnů, jelikož je to objednávka dle smlouvy o díle.

§ 616 Shoda s kupní smlouvou
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pRozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY:
1) Na nové zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu. Na šité výrobky je záruční doba 2 roky.

Pokud reklamované zboží zasíláte prodejci poštou, máte nárok na proplacení poštovného. Je však nutné prodejce předem upozornit, že budete proplacení poštovného nárokovat. Samozřejmě poštovné proplatím, je to má povinnost.

Prosím držte se těchto podmínek, je to velice důležité při komunikaci s Vámi i se mnou. Není to běžná věc ani záležitost a proto nechtějte po mě řešení typu, bud a nebo to budu řešit jinak, s adminy. Je mým a doufám, že i Vaším zájmem řešit vše domluvou, tak takto prosím i postupujte.

Přeji příjemné nakupování.      

Způsob dopravy
Doprava je zajištěna českou poštou doporučeně v plastových obálkách.
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od Tayla

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím