Profil uživatele
tradá1
Prodávající
Vrábče
Registrace: 11.9.2014

oblečení na panenky můžete koupit zde: tradá

A tento můj obchod se zabývá patchworkem a ostatními věcmi.

Snažím se šít vše důkladně, aby to dlouho vydrželo

U patchworku vše předepírám na 40° s Perwolem color, hotové výrobky tuto teplotu snáší také dobře (vyzkoušeno na vlastních výrobcích pro rodinu), ale stačí praní na 30°, suším to normálně na sušáku, a je to bavlna, takže i žehlím, deky trošku pečlivěji, kvůli rounu, aby se nekrabatila látka.

 

 

 

Způsob dopravy
poštou
Obchodní podmínky

1) Všeobecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro obě smluvní strany - tedy jak stranu prodávajícího, tak stranu kupujícího (jenž uzavřel s prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu kupní smlouvu) – blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při uzavírání kupních smluv. Tyto obchodní podmínky internetového prodeje zboží na zakázku prodávajícím stanoví dodací, cenové, platební a jiné podmínky, za nichž prodávající bude prodávat zboží ze své nabídky prostřednictvím internetového obchodu kupujícímu a za nichž bude kupující od prodávajícího zboží kupovat. Podáním objednávky- učiněným kupujícím na příslušném formuláři prodávajícímu nebo písemnou domluvou ve Fler poště - kupující současně stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, že s nimi souhlasí a že přijímá závazky z těchto obchodních podmínek pro něj jako kupujícího vyplývající.

2) Objednání zboží a služeb

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce, tj kupní smlouvě. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje potvrzení objednávky prodávajícím. Objednávka je potvrzena ze strany prodávajícího emailem a následně jsou zaslány platební podmínky. V případě nejasností v objednávce je upřesňována emailem či telefonicky.

Veškeré zboží v eshopu je skladem, je dodáváno tak, jak je vidíte na fotografii. Nepatří k nim doplňky do vlasů, na ruku, figuríny (panny) a ostatní doplňky, které nejsou vyjmenované jako součást nabízeného zboží.

3) Zrušení objednávky

Objednávku může kupující zrušit bez jakýchkoli sankcí do 72 hodin od elektronického potvrzení objednávky prodávajícím. V ostatních případech je prodávají oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů (storno poplatek).

4) Ceny a platba

Ceny za zboží jsou platné v momentě odeslání objednávky a jsou již neměnné. Platba probíhá třemi způsoby:

1) převodem na účet prodávajícího pod platným variabilním symbolem, který Vám bude zaslán elektronicky spolu s podmínkami k platbě.

2) dobírkou

3) hotově při osobním vyzvednutí zboží

5) Balné a poštovné

Zasílání zboží probíhá Českou poštou

1)   doporučený balíček dle velikosti 65,- Kč až 85,- Kč (platba předem)

2)   doporučená zásilka (dopis v bublinkové obálce) = 45,- Kč (platba předem)

3)   dobírka aktuální poštovné +38,- Kč

4) osobní odběr 0,- Kč

6) Dodací lhůta:

Dodací lhůta objednaného zboží je odvislá od způsobu platby. Po připsání částky na můj účet zboží obratem zasílám na Vámi uvedenou adresu. V případě prodloužení dodací lhůty (zboží na objednávku) je zákazník informován emailem nebo telefonicky a bude možnost dohody na dalším postupu o prodloužení objednávky nebo jejího zrušení.

Reklamace a záruka

Prodávající odpovídá za to, že zboží bude ve shodě s kupní smlouvou a že bude bez vad. (malá barevná odlišnost není příčinou reklamace, jelikož barvy v internetovém prohlížeči můžou klamat). Pokud bude zboží v rozporu s kupní smlouvou máte právo požadovat jeho uvedení do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, tzn. požadovat jeho výměnu či opravu. Pokud není možné výměnu či opravu provést má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy a nárokovat vrácení celé částky za zboží včetně poštovného. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, na vady vzniklé nesprávným skladováním, nesprávným používáním, nesprávným ošetřováním či čištěním. Reklamované zboží nesmí být použité ani znečištěné. O reklamaci je nutné informovat prodávajícího emailem nebo doporučeným dopisem. Zboží je nutné zaslat doporučenou poštou na adresu prodávajícího. Do Zásilky je nutné uvést důvody reklamace a Vaši adresu. Při uznání reklamace budou kupujícímu vráceny náklady na poštovné, které vynaložil při vracení zboží.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
802167
16.4.2019 dnes přibyla zase spousta nových mazlíčků :)
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím