Profil uživatele
Vigvam design
Lucie Koudelová | prodávající
Plzeň
Registrace: 20.11.2013

Vítejte ve Vigvamu!

 Co takhle udělat si doma teepee? Nebo ho postavit alespoň dětem! Naše teepee by možná vyděsila nejednoho indiána. Děti je ale milují. Ideálně se hodí pro jejich potřebu schovat se v domečku nebo mít svůj prostor na hraní třeba uprostřed obýváku.

V naší nabídce najdete 4 rozměry dětských stanů:

Nejoblíbenější jsou - čtvercová - velikost podložky je cca 110 x 110 cm a výška stanu je 158 cm (délka dřevěných je 180 cm)
nebo větší - pětiúhelníková s podlážkou o průměru 140 cm a výškou stanu 155 cm (o délce latí 180cm). Podlážka stanu je polstrovaná a v ceně jsou vždy zahrnuty dva polštářky.

Nabídku jsme rozšířili i o BIG teepee, která jsou extra velká a vhodná hlavně do školek, na dětské oslavy nebo třeba jako dětský koutek na svatbu. BIG teepee jsou pětiúhelníková a mají průměr podlážky 170 cm a výška stanu je 210 cm. Pro ty, kteří mají raději malé skrýše, nabízíme také MINI teepee, které je čtvercové a vejde se do každého koutku (podlážka 100x100 cm, výška 152 cm).

V ceně každého teepee jsou dřevěné latě, polstrovaná podlážka a dva polštářky!



Vybrat si můžete hotových kousků, které jsou skladem a do 3 dnů připravené k odběru. Některá teepee zrovna nemáme skladem, ale ty Vám vždy připravíme do 10-14ti dní. Pokud si z nabídky nevyberete nebo máte konkrétní požadavek na teepee do Vašeho pokojíku, kontaktujte nás, rádi Vám vyrobíme stan přímo na míru!

Kromě dětských teepee stanů nabízíme také další doplňky do dětských pokojíčků, postýlek i kočárků. Ty budou průběžně na fleru přibývat, pokud je nenajdete vystavené neváhejte se nás na ně zeptat!

Najdete u nás girlandy, tvarované i klasické polštářky, koše na hračky, sedací pufy a čalouněné taburetky s prosterem na uschování hraček

Teepee dodáváme s návodem na postavení i údržbu. Jejich velkou výhodou, kterou ocení hlavně praktičtí rodiče je i snadná údržba údržba, všechna teepee včetně podlážky a polštářků lze opakovaně prát v automatické pračce na 40 stupňů!

Neméně důležité je také to, že jsou naše teepee vybavena nenápadnými patenty, pomocí kterých snadno otevřete vchod a především jimi upevníte podlážku k všitým lištám stanu tak, aby ho Vaši malí indiáni ani při nejdivočejší hře nemohli převrhnout!

Na teepee poskytujeme stálou záruku!

Na ven Vám teepee rádi upravíme pomocí nepromokavé spodní vrstvy podlážky. Zeptejte se nás také na venkovní použití stanů!

Rádi Vám odpovíme na všechny Vaše dotazy!

Za Vigvam design

Lucie Koudelová

 

 

 

  • Velikosti a rozměry teepee

V naší nabidce najdete dvě klasické (nejprodávanější) velikosti teepee: větší pětiúhelníkové a menší čtvercové. Pro ty, kteří nemají v pokojíčku tolik místa nebo chtějí jen malou skrýš do obýváku, jsme připravili i Mini čtvercové teepee a naopak pokud je místa až příliš ale také pro školky, dětské koutky apod. jsme nabídku rozšířili i o teepee Big.

Rozměry:

  • Čtevrcové teepee: podlážka 110 x 110cm, výška stanu 125cm, výška stanu vč. latí 158cm, délka dřevěných latí 180 cm
  • Pětiúhelníkové teepee: průměr podlážky 140cm, výška stanu 130cm, výška stanu vč. latí 155cm délka dřevěných latí 180 cm
  • Mini teepee: podlážka 100 x 100cm, výška stanu 125cm, výška stanu vč. latí 155cm, délka latí 170 cm.
  • BiG teepee: průměr podlážky 170cm, výška stanu 170cm, výška stanu vč. latí 210cm, délka latí 230 cm

 

  • Jakou vybrat velikost teepee?

Pokud ze všech velikostí a rozměrů nejste zcela moudří a váháte, kterou velikost teepee pro vaše děti vybrat, mohly by Vám pomoci následující řádky.

Klasické čtvercové teepee se nejlépe hodí pro pokoje, kde má zapadnout do rohu či ke zdi, díky čtvercovému tvaru se tak krásně vejde třeba mezi skříň a postel a podobně. Dvě děti si v něm vyhrají bez problému a my dospělí se musíme spokojit s tím, že nám nohy budou koukat ven.

Klasické pětiúhelníkové teepee vypadá díky svému tvaru skvěle a je podle nás ideálním rozměrem stanu, je ale třeba počítat s tím, že v pokojíčku mu budete muset vyhradit potřebný prostor, alespoň 1,5 m široký. Je skvělou variantou i pro větší děti a vejde se i návštěva.

Mini čtvercové teepee je kousek tak akorát, pokud Vám v pokojíčku či obýváku zbyl na stan už jen poslední metr místa. Velikost jsme upravovali a promýšleli přesně tak, aby teepee ještě nebylo úplně malé a dalo se v něm pohodlně pohrát. Takže i v mini kousku se před Vámi děti lehce ukrají.

Teepee Big už je opravdu velký kousek, před jeho pořízením do pokojíčku doporučujeme opravdu důkladně pro měřit vše nejen na podlaze, ale také na výšku. Samotné latě jsou 230 cm dlouhé, pokud tedy disponujete nižšími stropy, mohli byste mít problém s jeho postavením. Po sestavení ceý stan (tedy vč. špiček dřevěných latí) na výšku měří 210 cm. Doporučujeme jej hlavně pro větší dětské kolektivy a pokud je to vzhledem k jeho designu možné upravujeme jej pak pevnějšími materiály. Pokud přemýšlíte o jeho objednání můžete nás kontaktovat a my Vám rádi vysvětlíme všechny možnosti.

Pokud stále váháte kontaktujte nás a rádi Vám s výběrem velikosti stanu poradíme! Pokud teepee objednáte a doma po jeho sestavení zjistíte, že jste velikost nevybrali správně. Ať už je stan na vymezený prostor příliš velký nebo naopak uvidíte, že jste mohli vybrat větší, bez problému Vám jej vyměníme za požadovanou velikost. To platí i pro stany vyráběné na zakázku. Výměna pak proběhne v co nejratším čase nicméně podle našich možností a aktuální dostupnosti požadovaného kousku.

Na obrázku vidíte: klasické čtvercové teepee (krajkové, vlevo), klasické pětiúhelníkové teepee (obloučkové, uprostřed) a teepee Big (modré, vpravo).

  • Pro koho jsou teepee určena?

Teepee jsou, stejně jako další naše výrobky, především krásnými designovými doplňky do interiéru a jako skrýš je ocení už ti nejmenší. Ne všechny materiály jsou ale atestovány pro miminka a děti do 3 let! Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat!

Teepee jsou velmi stabilní díky několika prvkům v jejich konstrukci, dále jsou všechna opatřena nenápadnými patenty, pomocí kterých snadno pevně upřipnete podlážku k všitým lištám stanu, tak aby ho Vaši malí indiáni ani při nejdivočejší hře nemohli převrhnout.

Stany ale nejsou určeny jen nejmenším a ocení je i staší školou povinné děti, které se v nich rádi schovají s knihou nebo tabletem.

  • Je teepee vhodné i na ven?

Všechny naše stany jsou primárně určeny do interiéru, nicméně i jejich venkovní použití je možnépři dodržení několika podmínek. Teepee postavte na rovné místo a nezapomeňte přpnout patenty k podlážce (tu můžete proti shrnutí k zemi ukotvit klasickými stanovými kolíky , které ale nejsou součástí výrobku). Stan je vždy potřeba sklidit před vlhkem (deštěm i rosou) i větrem a velmi doporučujeme pokaždé jej uklidit na noc. Tmavší kousky mohou na slunci vyblednout!

Pokud víte, že budete stan chtít použít i na zahradě, rádi Vám jej přizpůsobíme na ven pomocí nepromokavé spodní vrstvy podlážky. Jestliže máte o tuto úpravu zájem, připište nám to do poznámky k objednávce. Nepromokavá úprava spodní části podlážky nemá vliv na cenu teepee, která zůstává stejná.

  • Jsou teepee nebo doplňky skladem?

Určitě, skladové zásoby se ale často mění a není v našich silách vše sledovat, pokud potřebujete teepee rychle a zajímá Vás, co je skladem, kontaktujte nás, určitě nějaké kousky najdeme. Doplňky se snažíme na skladě udržovat stále, takže ty nejoblíbenější kousky na skladě určitě najdete.

Velká část našich výrobků vzniká nebo je dotvářena až podle Vašich konkrétních požadavků, tyto kousky pro Vás většinou vyrobíme do 14ti dnů. Pokud by doba dodání byla delší upozorníme vás předem.

  • Je možné vyrobit teepee na zakázku?

Stále platí, že Vám rádi vytvoříme teepee na míru tak, aby krásně zapadlo do Vašeho interiéru. Je buď možné vyjít ze základu některého stanu v naší nabídce a udělat změny v barevnosti, lemu a podobně. Nebo vytvořit teepee zcela nové.

Cena zakázkových stanů je většinou přibližně o 500 kč vyšší než cena stanů z naší nabídky. Jednoduché kousky a stany u nichž měníme jen barevnost či lem budou pravděpodobně bez navýšení ceny. Prosím kontaktujte nás po více informací

  • Vypadají všechna teepee stejně jako na obrázku.

Teepee, které objednáte obdržíte přesně v takovém provedení a designu, jak jej vidíte na fotografiích. To neplatí pro velikost, na fotce je stan vyobrazen pouze v jedné z dostupných velikostí, které si sami volíte v menu u konkrétního stanu. Upozorňujeme, že se mohou mezi jednotlivými kousky objevit drobné odlišnosti, které nedokážeme v rámci handmade výroby ovlivnit (například v poměru barev na vícebarevných střapcích/bambulích). Vyhrazujeme si rovněž právo na změnu designu přiložených polštářků k teepee, taková změna proběhne samozřejmě jen v rámci celé kolekce s citem, tak aby se náhradní kousek k teepee maximálně hodil. Pokud by z nějakých důvodů mělo dojít k výraznější změně na vybraném zboží, samozřejmě Vás na ni předem upozorníme a dáme Vám ji ke schválení.

  • Je teepee v záruce?

Na všechna teepee se vztahuje dvouletá záruka, pokud by se kdykoli během hraní či údržby cokoli pokazilo, pošlete nám prosím danou část stanu a my ji zdarma opravíme.

  • Lze na teepee umístit světelný řetěz?

Teepee přímo vybízejí k tomu osvětlit je „vánočními“ světýlky či lampičkami. Upozornujeme však důrazně, že pokud na teepee umístíte jakákoli světýlka (samozřejmě používejte poze LED osvětlení) je potřeba, aby stan byl pod dohledem dospělé osoby!!!

Na světýlka Vám uvnitř špičky stanu můžeme přidělat poutka, tuto úpravu nedoporučujeme pro děti do 3let (obsahuje delší textilní šňůru).

Pokud máte o tuto úpravu zájem, připište nám to prosím do poznámky k objendávce.

  • Jaké jsou další možnosti doplnění teepee?

Pokud budete chít teepee používat venku, na zahradní party či jako úkryt před sluncem, můžeme Vám jej vybavit nepromokavou spodní vrstvou podlážky.

Uvnitř špičky stanu je možní přidělat poutka pro zachycení světelného řetězu. Pozor! Pokud uvnitř teepee používáte osvětlení (používejte vždy jen LED) musí být teepee pod neustálým dohledem dospělého! Viz Lze na teepee umístit světelný řetěz?

Obě tyto úpravy k teepee jsou zdarma, pokud o ně máte zájem, připište nám to do poznámky k objednávce!

Úpravy není možné dělat dodatečně.

  • Je složité stan sestavit?

 Vůbec ne, instalace stanu vám zabare 5 minut času (teepee Big doporučujeme stavět ve dvojici, ale zvládne to i jeden)! Ačkoli vše posíláme vyžehlené a pečlivě uložené, počítejte raději také s tím, že pro dokonalý výsledek bude po přepravě potřeba ještě jednou stan lehce přežehlit.

Pokud se chcete přesvědčit, že instalace teepee je snadná, můžete prozkoumat návod k sestavení, který obdržíte spolu se stanem:

Při stavbě stanu postupujte následovně:

  1. Položte položku na zem tak, aby strana, na které je našitá cedulka, byla vzadu.
  2. Dřevěné tyče i tělo stanu položte na zem a vsuňte všechny tyče do všitých lišt, tak aby směřovaly provrtaným otvorem vzhůru – tedy k vrcholu teepee. Na opačné straně lišt by měl vyčnívat vždy pouze zhruba centimetr dřevěné tyče.
  3. Přiložený provázek provlečte postupně otvory všech tyčí a zavažte na kličku, tak abyste jej v případě potřeby mohli rozvázat a utáhnout či povolit. Tím lze částečně regulovat vypnutí stran stanu.
  4. Postavte stan s dřevěnými tyčemi na podložku a tyče roztáhněte a spodní konce vložte do poutek v rozích podložky. Tyče ve stojícím teepee musí následovat jedna druhou, jak ukazuje přiložená fotografie! Připněte patenty na poutkách k dolním koncům lišt teepee. Vchod do stanu je na opačné straně než cedulka na podložce.
  5. Důkladně, nejlépe ve dvou, roztáhněte všechny strany teepee tak, aby tělo bylo vypnuté a podložka uvnitř rovná. Pokud se Vám strany stále mírně provjášejí povolte o trochu provázek, kterým jsou nahoře svázány tyče a znovu jej zavažte. Až budete spokojeni s výsledkem, místo kličky můžete pro větší bezpečnost udělat na provázku uzel.
  •  Je možné teepee prát?

 Velkou výhodou našich stanů, kterou ocení hlavně praktičtí rodiče, je i snadná údržba, všechna teepee (není-li vysloveně uvedeno jinak) včetně podlážky a polštářků lze opakovaně prát v automatické pračce na 30 stupňů!

 Před praním je nutné sundat všechny odepínatelné aplikace (střapce, třásně a ozdobné lemy kolem špičky).

Životnost stanu i barev nejlépe prodloužíte ohleduplným čištěním a praním, vyvarujte se proto prostředků, které používají bělidla nebo optické zjasňovače. K černobílým nebo vícebarevným kouskům doporučujeme přidat také ubousek proti pouštění barev při praní (k dostání v drogerii). Nepoužívejte aviváž. Nesušte v sušičce. Žehlení je možné na střední stupeň i s napařováním. Tyl a krajku žehlete pouze přes látku.

 

Všechny informace o údržbě i instalaci stanu obdržíte přehledně popsané spolu s teepee!

Jmenuji se Lucie Koudelová. Českou značku šitých teepee stanů a doplňků pro děti i dospělé Vigvam design jsem založila na konci roku 2013.
První vigvam o rok dříve (důkladně) otestoval a vlastně stále testuje můj syn.


Od léta 2014 šijeme teepee už jako vícečetný tým v nové "rodinné" dílně, všechna teepee jsou 100% handmade a klademe důraz na originalitu a kvalitu každého výrobku.

Nabízíme čtvercová a pětiúhelníková teepee v různých designech a barvách. Věřím, že i vy se v nich rádi zabydlíte!

 

 

 

Vigvam v médiích:

27.5. 2015 Žena a život, Mateřství inkubátor nápadů: Spadla jsem do vody, tak páduju.

4. 5. 2015 iDnes

8. 4. 2015 Sama Doma

Opět u nás najdete teepee Little Princess!!!

Další novinka je tu!

Teepee s designem, který si můžete snadno vyměnit podle nálady!

Barevný obloučkový lem a střapečky jsou umístěny na patentech a suchém zipu, takže před praním lze oboje jednoduše odejmout. Díky tomu je také možné v případě, že chystáte dětskou party nebo Vás jen barvy omrzí, lem i střapce vyměnit za jiné. Vybrat si můžete například lem s nádherným bílým peřím, který se dá k teepee kdykoli dokoupit, samozřejmě včetně peříčkových střapců.

Puntíčková podlážka, dva polštářky a jeden set lemu špičky a střapečků jsou vždy zahrnuty v ceně!!!

 

https://www.fler.cz/zbozi/teepee-dots-s-pericky-6113954

https://www.fler.cz/zbozi/teepee-dots-rainbow-colors-6115836

Na přání můžeme k teepee vyrobit výměnné lemy v jakékoli barevné kombinaci či provedení :)

 

 

Do nového roku pro Vás připravujeme několik novinek! První z nich je tu!

Rozkošné holčičí teepee s lesní vílou :)

Vše nejlepší v novém roce!

 

Vigvam design již v sobotu na hračnárně v Táboře! Těšit se můžete na velké slevy teepee a speciální akce!

Způsob dopravy
Zboží zasíláme kurýrní službou DPD s doručením do druhého dne, cena dopravy je kvůli větším rozměrům balíku 245,- Kč. V Plzni a okolí nabízíme také osobní odběr. Rádi Vám balík odešleme na Slovensko (poštovné 320 CZK) i do ostatních zemí EU.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Vigvam design“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/vigvam-design,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím