Profil uživatele
Y-vonne
Yvona Rohrerová | prodávající
Dětmarovice
Registrace: 23.9.2013

Vítejte v e-shopu plném háčkovaných a vyšívaných maličkostí...

 

Jaká je Y-vonne?

 

Y-vonne je nerozumná...

Co dělá, nevychází z rozumu, ale z nadšení pro vytváření nových, neotřelých kousků. A to se rozumem prostě dělat nedá!

 

Y-vonne je vybíravá...

Jak jinak by pro vás dělala to nej...? Vyrábí pro vás z těch nejměkčích klubek, objevujte stále nové techniky, vše pečlivě vymýšlí, zkouší, třídí a opakuje tak dlouho, dokud se k vám nedostane výrobek v prvotřídní kvalitě. 

  

Y-vonne je netrpělivá...

Zboží s dodací lhůtou ihned (kategorie skladem) odesílá v den přijetí vaší platby, ostatní zboží s dodací lhůtou 1 a více dnů (zítra a později) pro vás vyrábí na zakázku bleskovou rychlostí.

Y-vonne je náročná...

Na každém detailu jí záleží, ráda vám proto upraví nebo vyrobí zboží dle vašich požadavků. Vaše přání splní obratem, nemožné na počkání. :)

 

Y-vonne je rozmazlená...

Má ráda originalitu,  i pro sebe vymýšlí stále nové věci a ráda proto nakupuje na Fleru!

 

 

 

 

 

 

Copyright ©  Yvona Rohrerová, 2016 - 2018
Všechna práva vyhrazena

Freepik

Údržba háčkovaných a pletených výrobků

 Všechny prodávané háčkované a pletené výrobky je možné prát ručně, ve vodě vlažné do 30 stupňů v přípravcích určených pro vlnu nebo v mýdlové vodě. Výrobky neždímejte, jen jemně vymačkejte vodu a nechte volně uschnout.

Kovové části (zapínání u peněženek) nemáčejte!

Dřevěné součásti (knoflíky, korálky) obtírejte vlhkým hadříkem.

 

 

Údržba vyšívaných krajkových výrobků

Všechny prodávané vyšívané krajkové výrobky je možné prát ručně, ve vodě vlažné do 30 stupňů v přípravcích určených pro jemné prádlo nebo v mýdlové vodě.

Krajky jsou dodávány naškrobené, po vyprání je můžete opět naškrobit a vyžehlit na nejnižší stupeň.

Krajkové výrobky neždímejte, nemačkejte, jen vyrovnejte a nechte volně uschnout.

 

 

Údržba vyšívaných krajkových šperků

Vyšívané krajkové přívěšky jsou naškrobeny a nepotřebují téměř žádnou údržbu. Pokud jsou zkombinovány s chirurgickou ocelí, snesou i déšť. Pokud by vás ale potkala pořádná průtrž, pak stačí výšivku vysušit na rovném povrchu, případně ji zatížit nebo vyžehlit na nejnižší stupeň.

Chirurgická ocel si zachovává trvalý vzhled a barevnou stálost, je velmi pevná a je odolná proti odírání, oxidaci. Není třeba žádná údržba, nevadí jí ani voda. Je vhodná i pro alergiky. 

Bižuterní kovy nemáčejte, nemají rády vodu, parfémy, laky, agresivní pot. Skladujte je na suchém a tmavém místě.

 

Při dodržení návodu na údržbu vám  výrobky budou sloužit hezké po dlouhou dobu.

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží, materiálu a návodů od prodejce Y-vonne, Y-vonne návody a by Lo-la.

IČ 60964626, fyzická osoba zapsána v Živnostenském rejstříku, úřad příslušný podle §71 odst. 2 živnostenského zákona:  Magistrát města Karviné

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován vnitřní Fler poštou.

2.3: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2.4: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

2.5: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

2.6: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky vnitřní Fler poštou.

2.7: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

2.8: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.9: Po zaplacení zboží zákazník obdrží elektronický účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list. Může si ho kdykoliv stáhnout u vytvořené objednávky. Pokud kupující preferuje papírový účetní doklad, na žádost bude přiložen k odesílané objednávce.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen o tomto informovat prodávajícího.

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3: Jedná-li se o zboží vyrobené či pozměněné podle přání zákazníka, není možné od kupní smlouvy odstoupit. Vztahuje se i ke zboží vyráběné na zakázku, tedy vše, kde je dodací doba jeden den a víc dnů.

3.4: Nevyzvednutí zboží u doručovací společnosti se nepovažuje za řádné odstoupení od smlouvy ani vrácení zboží do 14 dní, při takovém způsobu odstoupení od smlouvy se nevrací poštovné.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.

4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4.4: Prodávající upozorňuje, že Amigurumi výrobky jsou dekorační povahy a nejsou vhodné na hraní pro děti do 3 let.

 

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka. Návody jsou doručovány vnitřní Fler poštou.

6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty a je vždy uvedeno u výrobku.

6.1.3: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

7. Zboží na zakázku

7.1: Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka. Vztahuje se i ke zboží vyráběné na zakázku, tedy vše, kde je dodací doba jeden den a více dnů.

7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat vnitřní Fler poštou.

7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován vnitřní Fler poštou.

7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.

7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a cenou.

7.2.3: Po zákazníkovi bude požadováno zaplatit kupní cenu. Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem. Cena může být změněna jen na základě domluvy v případě specifických požadavků zákazníka.

7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.

7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).

7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.

7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku nemá nakupující nárok. Pokud zboží nesplňuje dohodnuté parametry, je možné uplatnit reklamaci.

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

8.1: Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

8.2: Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího vnitřní Fler poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

8.3: Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem vnitřní Fler poštou.

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu bez udání důvodu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Ochrana osobních údajů

10.1: Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

11. Závěrečná ustanovení

11.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

11.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Způsob dopravy
Česká pošta - vždy doporučeně
Obchodní podmínky

Tady by měly být podrobné obchodní podmínky, které jsou podle zákona všude stejné a samozřejmostí je, že je dodržuji. Zkráceně - budu se vám snažit vyjít maximálně vstříc.

Zboží s dodací lhůtou ihned (dnes) odesílám v obratem po přijetí vaší platby, ostatní zboží s dodací lhůtou 1 a více dnů (zítra a později) vám vyrobím na zakázku a odešlu co nejrychleji, nejpozději tak, jak je uvedeno u zboží.

Pokud rádi čtete romány, kompletní obchodní podmínky najdete zde

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím