Profil uživatele
Autencia
Nerisa Žůrková | prodávající
Ostrava
Registrace: 13.2.2016

Milé dámy, slečny a paní,

máte pocit, že v běžných obchodech není nic pro vás?

Máte specifický vkus a jen těžko sháníte vhodné oblečení?

Máte romantickou duši, jste éterické víly nebo moudré čarodějnice?

Nosíte radši sukně a šaty než kalhoty - a nikdy jich nemáte dost?

Pokud navíc rády podpoříte českou handmade výrobu a dáváte přednost kvalitě před kvantitou, jste na tom správném místě :-)

 

 

Co je Autencia?

"Autencia je tady pro všechny ty výjimečné ženy, víly, elfky či čarodějnice, které jsou samy sebou v romantickém, éterickém či lehce fantasy oblečení.

Ve své tvorbě se inspiruji romantickým, éterickým a čarodějnickým/fantasy stylem. Není to styl pro každého, nejlépe sedí k milovnicím přírody, esoteriky, magie, fantasy a podobných věcí.

Zmiňuji to hlavně proto, že propaguji autentické oblékání. Ve zkratce řečeno by to znamenalo "oblékat se navenek podle toho, kým jsem uvnitř". Najít si svůj styl a držet se ho. Můj návrhářský styl je jemný, ženský a také trochu temný a kouzelný (nebo se o to alespoň snažím :-)).

Autentický = sám sebou; a z tohoto slova také vychází název značky.

 

 

A kdo jsem já?

Samozřejmě jsem další z řady místních kreativních bytůstek. Aktuálně (alespoň věkově, ač se na to moc necítím :-)) mladá studentka psychologie, malá dlouhovlasá víla se spoustou různých zálib, které již roky ventiluji na svém blogu a z částí právě i v návrhářské tvorbě.

A pokud vás zajímá celý příběh o tom, jak jsem se k tvorbě oblečení dostala, čtěte tento článek.

 

 

 

Dámské velikosti

 Velikost 34 36  38  40  42  44 
 Obvod hrudníku  80 - 83 84 - 87  88 - 91  92 - 95  96 - 99  100 - 103 
 Obvod pasu  60 - 64  65 - 69  70 - 74  74 - 78  79 - 83  83 - 87
 Obvod boků  86 - 89 90 - 93  94 - 97  98 - 101  102 - 105  106 - 109

 

Podívejte se také, co je to barevná typologie a jak vám její znalost pomůže vypadat ještě lépe a vybrat si tu správnou barvu, která vám bude nejvíce slušet.

P. S.: Velikosti budou nejlépe sedět malým, štíhlým slečnám s úzkým pasem, jako jsem já. Možná se to nezdá, ale ze zkušenosti vím, jak těžké je najít v obchodě něco, co lichotí takové postavě - i zde na Fleru je vel. 34 vzácnost. Jiný typ postavy ale není na překážku. Úplet se natáhne a vše si lze objednat i na míru, ať už máte míry jakkoli (ne)konvenční.  

 

Otázky a odpovědi

Jak objednat?: jednoduše dejte do košíku požadovanou velikost nebo barevnou variantu, dle toho, co je dostupné na výber v nabídce, a do poznámky k objednávce pak připište vše ostatné potřebné - např. jaké barvy materiálu chcete, jakou velikost, jak dlouhá ramínka,... pokud budou nejasnosti, ještě se Vám před přijetím objednávky ozvu

Doprava a platba: zasílám pouze Českou poštou, na dobírku anebo doporučeně s platbou předem na účet, cena poštovného činí od 75 Kč do 130 Kč, záleží na typu platby a zvolené dopravě.

Dodací termíny: zboží skladem zasílám do sedmi pracovních dnů, ostatní zboží do 28 pracovních dnů, ale nebojte se, obvykle posílám mnohem dříve, toto je maximální hranice např. pro případy, kdy se nakupí velké množství objednávek nebo je problém s dostupností materiálu; i tak ale raději objednávejte s předstihem (pokud chcete např. někoho obdarovat k narozeninám).

Jak poznám, že je zboží skladem?

Ne vždy je možné, aby dostupnost výrobku na Fler e-shopu seděla. Někdy je dostupnost dva týdny u určité barevné varianty, ale mám ji v jedné z velikostí skladem. O kusech skladem, jsou-li nějaké, proto informuji v popisku výrobku.

Můžu si nechat zboží upravit, např. délku nebo šíři v pase?

Ano, je to možné, patří to pod drobné úpravy (viz obchodní podmínky) a u většiny výrobků je přímo zmíněno, abyste v objednávce uvedli požadovanou délku, apod. Úprava délky ramínek je však automatická a příp. vrácení probíhá stejně, jako byste si nenechali upravit nic.

Můžu si nechat něco ušít na míru?

Ano, to můžete, ale šití na zakázku se řídí zvláštními podmínkami. Platí se předem na účet a zboží ušité na zakázku nelze vrátit. Také je na Vaší zodpovědnosti se přesně změřit, aby model seděl. Pokud máte zájem některý model objednat na míru, napište mi a domluvíme se.

Je možné při objednání na míru požadovat jinou barvu nebo materiál než jaký je uvedený u popisu výrobku?

Ano, ale nelze zaručit, že Vám bude možné vyhovět. Záleží na domluvě, podíváme se na dostupné alternativy a buď to půjde anebo ne.

Můžu v případě zájmu o zboží na míru přijít k Vám, nechat se změřit, zkoušet oděv v průběhu či jinak napomoci tomu, aby přesně seděl?

Možné to bude po předchozí domluvě od září 2017 a pouze v případě, že bydlíte v Brně.

Můžu si zboží osobně vyzvednout a ušetřit tak na poštovném?

Ano, v Brně nebo výjimečně v Ostravě (pouze po předchozí domluvě). Ne vždy je to možné a někdy může trvat déle zařídit osobní vyzvednutí než doručit zboží poštou. To už je pak na Vašem zvážení, jestli radši budete čekat nebo si zaplatíte poštovné. Kvůli EET však není možné platit na místě převzetí, platí se vždy předem na účet.

Jak můžu zboží vrátit?

Napište mi zprávu, že chcete zboží vyměnit nebo vrátit, nezapomeňte také uvést, kdo jste a kdy jste si zboží objednávali, já vám dám adresu pro vrácení a vy mně číslo účtu, na který po přijetí zboží vrátím kupní částku. V případě nákupu na míru zboží vrátit nelze.

Je možné si zboží zakoupit i mimo Fler? Poskytujete na sebe např. e-mailový kontakt?

Ne, takové jednání by bylo proti pravidlům zde na Fleru.

Plánujete i oblečení pro muže?

Prozatím ne.

 

Máte-li další dotazy, které zde nebyly zodpovězeny, napište.

Nově nabízím výrobu sukní na zakázku pro všechny ženy, které rády nosí sukně, ale z nějakého důvodu jim nevyhovuje nabídka obchodů nebo konfekční velikosti. Samy si určíte střih, materiál, délku i míru v pase/přes boky (záleží, kde sukni chcete nosit). Výhodou oproti klasickým objednávkám na zakázku je, že tyto sukně je možné vrátit stejně jako kterékoli jiné zboží v běžné velikosti a i přesto máte na výběr z mnoha variant.

 

Jak se ve všech těch možnostech neztratit?

Napište mi zprávu :-)

Pokud víte, jakou sukni chcete a nepodařilo se ji Vám nikde sehnat (např. vysněná sukně z obchodu nebyla ve Vaší velikosti nebo Vás zaujala někde na obrázku či u kamarádky... anebo máte nápad, ale neumíte šít...), stačí mi popsat, jak si sukni představujete, já zkusím najít vhodný materiál a domluvíme se.

Anebo chcete sukni, ale nevíte, jaký střih by Vám slušel, jaký materiál by se na ni hodil, potřebujete sukni k určité příležitosti nebo v určitém stylu, možná sukni na tanec nebo ke kostýmu... opět Vám ráda poradím a společně vymyslíme tu ideální sukni pro Vás.

 

Jak objednat, když mám jasno?

Změříte se, najdete v mé nabídce požadovaný střih sukně (např. kolová), vložíte do košíku, napíšete do poznámky vybranou barvu a materiál (např. u14), své míry (např. pas 68, délka 90) - a je to.

 

Dostupné střihy

Aktuálně je možné si nechat ušít tyto typy sukní:

Momentálně nenabízím sukně pouzdrové, úzké, mini, plisované, skládané, a další. Tyto typy mohou přijít do nabídky později nebo si je můžete objednat klasicky na zakázku (zadáte všechny míry, bez možnosti vrácení). Viz obchodní podmínky.

*

Dostupné materiály

nabídka nemusí být aktuální, jiné na dotaz

 

Úplet (např. u14)

  • pružná látka z bavlny nebo viskózy, používá se tradičně na trička, šaty, některé typy sukní

 

 

Satén (např. s2)

  • lesklá, pevná společenská látka

 

 

Microsatén (např. ms2)

  • matnější než satén, splývavý, hladký, luxusní vzhled

 

 

Plátno (např. p10)

  • klasické plátno z bavlny nebo směsových látek

 

 

Viskóza (např. v3)

  • splývavá, tenká a lehká látka, nejpodobnější přírodním látkám

 

Tyl + podšívka (např. t1 + s3)

  • klasicky pevná, trčivá látka z malých oček, průsvitná, ale existuje i jemný a splývavý tyl

 

Šifon + podšívka (např. sf3 + s2)

  • jemná, tenká, průsvitná, vzdušná látka z polyesteru, příp. hedvábí

 

 

Madeira + podšívka plátno (např. m1 + p6)

  • bavlněné plátno s typickou dírkovanou výšivkou, často průsvitné

 

Krajka + podšívka (např. k10 + s3)

  • pevná nebo elastická splývavá látka

  

Příp. džínovina, samet, manšestr, hedvábí, semiš, …

Jelikož je k sehnání opravdu velké množství různých materiálů, vzorů a barev, nemůžu tady zahrnout ani polovinu z nich. Proto pokud chcete např. fialovou krajkovinu, napište si a udělám vám přehled dostupných fialových krajek či jiného materiálu, ať máte z čeho vybírat.

Obecně nedoporučuji používat velmi splývavé materiály (šifon, úplet) na sukně, které by měly držet tvar (gypsy, asymetrická,…) a naopak velmi pevné materiály (satén) na splývavé sukně (kolová). Pokud si nejste jisti volbou materiálu pro vámi požadovaný typ sukně, jednoduše mi napište zprávu a zeptejte se. Doporučím vám vhodný materiál. Stejně tak mohu doporučit vhodný typ sukně pro váš styl oblékání, pokud jej znáte.

*

Dodatečné ozdoby

Pokud chcete, můžete si nechat sukni také různě ozdobit, ať už krajkovým lemem nebo třeba ruční výšivkou. Fantazii se meze nekladou, řekněte si, co chcete na sukni mít a nějak se domluvíme.  

 

Rozměry

  • Změřte se v oblasti pasu (nebo níže, dle toho, kde chcete sukni nosit) – a získáte obvod v pase.
  • Pak se změřte v nejširším místě boků = obvod přes boky.
  • Délka sukně se měří od pasu tam, kde chcete, aby končila. S tímto měřením by vám měl ideálně někdo pomoci, abyste při něm mohla stát rovně.
  • V případě sukně do sedla je potřeba změřit nejužší místo v pase a pak obvod na začátku boků (tam, kde začíná pánevní kost :-)) + délku rozestupu mezi nimi. Pro toto měření můžete využít třeba dvou provázků.

Tyto tři míry – obvod v pase, přes boky a délku – uveďte při objednávce sukně.

*

Cena

Ceny sukní se určují dle ceny materiálu a délky. Nejdražší jsou sukně madeirové a krajkové, které musí mít ještě navíc díky průsvitnosti materiálu podšívku, nejlevnější pak sukně (micro)saténové. Konečné ceny najdete u jednotlivých variant sukní v nabídce.

Nejdříve přichází nápad, který může být v průběhu šití ještě několikrát upraven. Inspiruji se romantickým, éterickým a čarodějnickým stylem.

 

Poté je potřeba vybrat vhodný materiál. Záleží mi na tom, aby byl nejen hezký, ale také kvalitní a cenově dostupný. Nejraději používám úplety, šifon, tyl, krajku, satén či plátno.

 

 

Látku je třeba vyprat, aby se výsledný oděv zákazníkovi nesrazil, a pak již přichází na řadu vykreslení a případná úprava střihu, stříhání, stehování a sešívání na stroji či overlocku. Vše je samozřejmě domácí, ruční výroba.

 

 

Nakonec přichází focení a nahrávání na Fler. Roli modelky většinou zastávám já - a nejen při focení, své oblečení sama běžně nosím, třeba na přednášky nebo do obchodu :-)

 

 

Zajímá vás ještě něco nebo byste mi rádi poskytli zpětnou vazbu po koupi výrobku? Bez obav napište, ráda cokoli zodpovím. 

 

 

Způsob dopravy
Česká pošta, osobní předání BRNO
Obchodní podmínky

  • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  • Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

  • Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít objednávku za individuálně sjednaných podmínek. Tímto se myslí zejména zboží na zakázku.

Zboží na zakázku:

Zboží je nabízeno a prodáváno zejména ve velikostech daných velikostní tabulkou prodejce. V případě, že si zákazník přeje zakoupit zboží na míru, bude mu to umožněno. Při koupi zboží na míru platí navíc další podmínky lišící se od koupě zboží v dodávaných velikostech.

1. Kupující je povinen uvést správně a pravdivě míry nutné k výrobě zboží. Pakliže dojde k nepřesnému měření, není vina za nepadnoucí oblečení na straně prodávajícího, nýbrž kupujícího.

2. Před odesláním zboží je kupující povinen zaplatit plnou cenu předem platbou na účet prodávajícího.

3. Zboží vyrobené na zakázku nemá kupující právo vrátit do 14 dnů bez udání důvodů, jako je tomu u ostatního zboží. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, čímž se v tomto případě rozumí zejména zboží vyrobené na zakázku. Reklamace pro vadu zboží v odůvodněných případech možná je.

Zboží drobně upravené pro potřeby zákazníka

  • Zboží, které bylo pro potřeby zákazníka jen drobně upraveno a je dále možný jeho prodej dalším zákazníkům může být vráceno stejně, jako zboží koupené bez úprav. Kupující však bere na vědomí, že při vrácení tohoto druhu zboží dostane zpátky pouze 80% kupní ceny. Mezi drobné úpravy zboží se počítá: zkrácená délka oděvu, zúžení oděvu, zkrácené rukávy a další úpravy pouze jedné míry oděvu, resp. její odchylky od velikostní tabulky.

Sukně na míru

Pro zboží (sukně) označené slovy "na míru" v názvu zboží platí stejné podmínky, jako pro zboží v běžných velikostech, lze jej tedy do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a to i přesto, že je vyrobeno na míru zákazníka.

Objednání zboží

  • Kupující si objednává zboží prostřednictvím profilu jednotlivých výrobků prodávajícího. Ve své objednávce je povinen uvést všechny potřebné údaje, zejména údaje potřebné k doručení a přesné identifikaci výrobku. Při objednávání oděvů uvede, kterou si přeje objednat velikost, barvu a jaké množství, u zboží s drobnými úpravami pro potřebu zákazníka uvede také míru, kterou si přeje upravit a jak má být upravena (např. pas 60 cm). Odesláním objednávky kupující zároveň prohlašuje, že byl seznámem s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
  • V případě, že byla objednávka správně vyplněna a odeslána zašle prodávající kupujícímu vyrozumění o přijetí objednávky. Pokud v objednávce údaje chybí, prodávající se kupujícího dotáže na neuvedené údaje a objednávku přijme teprve tehdy, budou-li potřebné údaje kompletní.
  • Prodávající má právo objednávku nepřijmout, pokud není schopen požadavky kupujícího splnit, např. z důvodu nedostupnosti materiálu. Prodávající navrhne dostupnou alternativu, např. zvolení jiného materiálu, a pokud ji kupující schválí, uzavře se nová objednávka. Tato se dále řídí všemi pravidly stejně, jako v případě klasické objednávky přes formulář. Nevztahují se na ni pravidla pro zboží na zakázku, pokud původně objednané zboží na zakázku nebylo.
  • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky.
  • Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká mezi prodávajícím a kupujícím kupní smlouva. V případě nutných úprav objednávky vzniká kupní smlouva až po potvrzení těchto úprav oběma stranami.

Cena zboží a platební podmínky

  • Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

    a) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

    b) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího

  • Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
  • V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 15 dnů od potvrzení objednávky prodávajícím. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

  • V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Dodání a převzetí zboží

  • Závazná doba pro odeslání zboží prodávajícím na dobírku nebo po jeho zaplacení bankovním převodem je: 7 pracovních dní pokud se jedná o zboží skladem (již vyrobené) a 28 pracovních dní pro zboží, které skladem není. Prodejce je zároveň výrobcem prodávaného zboží. Informace o zboží skladem jsou uvedeny v popisku o výrobku, není-li uvedeno kolik ks je skladem, skladem není žádný kus.
  • V případě zboží na zakázku se může doba výroby a dodání ještě prodloužit a to až na 8 týdnů v závislosti na složitosti výrobku a dostupnosti materiálu. V případě nemožnosti dodat zboží včas informuje prodejce zákazníka a může odstoupit od kupní smlouvy. V případě platby předem je uhrazená cena za výrobek navrácena kupujícímu do 14 dnů od zrušení kupní smlouvy na bankovní účet kupujícího.
  • Standardně dochází k dodání dříve než jsou uvedené lhůty. Občas není možné objednávky uspokojovat včas z důvodu jejich velkého množství (sezóna) nebo pokud prodejce a výrobce oznámil dočasné přerušení výroby. 
  • Je-li dočasně přerušena výroba nebo není možné zboží dodat včas z jiných důvodů, prodejce tuto skutečnost oznámí na svém profilu prostřednictvím kolonky "Krátkodobá informace pro zákazníky".
  • Zboží je standardně dodáváno prostřednictvím České pošty. Osobní předání zboží je možné pouze v Ostravě nebo Brně po předchozí domluvě kupujícího s prodávajícím a prodávající není povinen na něj přistoupit.
  • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

  • Kupující je povinen převzít zboží při dodání.

  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Odstoupení od kupní smlouvy

  • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, čímž se v tomto případě rozumí zejména zboží vyrobené na zakázku; o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím; o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • Nejedná-li se o případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
  • Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu sídla prodávajícího. Prodejce potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu jeho přijetí.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nenese prodávající náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
  • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího ve výši ceny zakoupeného zboží (nevrací platbu za poštovné) do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to na bankovní účet kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • Kupující také může požádat o výměnu zboží a to po předchozí elektronické domluvě s prodávajícím.
  • V případě, že došlo pouze k drobné úpravě zboží pro potřeby kupujícího (zkrácení délky oděvu či jeho zúžení), bude kupujícímu vrácena částka snížená o 20% původní kupní ceny z důvodu ztížení dalšího prodeje zboží.
  • Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  • Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Reklamace zboží

  • Kupující má právo odstoupit od smlouvy v případě vadného plnění objednávky ze strany prodávajícího.
  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    • Ustanovení uvedená v čl. 2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  • Reklamaci na vady viditelné již při dodání je možné uplatnit pouze do 30 dnů od převzetí zboží kupujícím.
  • Projeví-li se vada až později, do šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  • Reklamaci kupující uplatní zasláním výrobku na adresu prodávajícího a jeho vyrozuměním o předmětu a důvodu reklamace. Využít může vytištěný dokument nebo kontaktovat prodejde prostřednictvím prodejního portálu Fler. Při uplatnění reklamace uvede kupující informace o zboží, které reklamuje, typu vady a uvede datum, kdy zboží převzal.
  • Reklamaci nebude vyhověno, pokud závada vznikla působením kupujícího, např. nešetrným zacházením s výrobkem, nedodržováním pokynů k údržbě a praní oděvu, apod.
  • Bude-li reklamace prodejcem uznána, má kupující právo na vrácení celé částky za reklamované zboží (a to i v případě koupě na zakázku nebo drobných úprav) anebo na výměnu vadného kusu za nový.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
607689
19.3.2017 Nyní je možné si objednávat sukně na míru v několika střizích a množství barev a materiálů - na Vaši míru za stejné podmínky, jako konfekční zboží.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.