Doručení do Vánoc garantuji pouze u zásilek odeslaných do 14. prosince.
Profil uživatele
Katerinela
Kateřina Balarinová | prodávající
Praha
Registrace: 11.1.2012

"Drát je živý organismus."

Nové šperky:

Kolekce BLACKandWHITE

Šperky, které zvýrazní Vaši přirozenou krásu. Ať už ve všední den, nebo na večerní párty.

 Vítám Vás na svém profilu. 

Jmenuji se Kateřina Balarinová, pracuji v Praze a ve volném čase se věnuji výrobě šperků z drátů a minerálů. Okouzlila mě krásná a velmi náročná technika wire-wrapping.

 

U šperků preferuji jednoduché čisté linie a tvary, ale nebráním se ani složitějšímu tvarování. Líbí se mi šperky jen drátované, bez minerálů,
u kterých dávám důraz hlavně na tvar a precizní provedení. U šperků
s minerály vždy pečlivě vybírám kamínky a ty mne pak inspirují při vymýšlení nového šperku. Snažím se respektovat vlastnosti materiálu, se kterým pracuji, protože jedině tak mohu vytvářet jedinečné šperky.

Věřím, že se Vám v mém obchůdku bude líbít.

Šperky vytvářím jednodušší i složitější. Obvykle vyrábím pouze jeden exemplář, takže si můžete být jistí, že stejný šperk nikdo mít nebude.

A co tedy vyrábím?

Ukázka z kolekce COOL":

Kolekce My soul:

Kolekce Amulety:

Ke všem náušnicím silikonové zarážky v ceně.

Úpravy šperků: Na požádání zkrátím či prodloužím řetízek nebo náramek, případně můžu vyrobit šperk na přání - baví mě vytvářet nové originální kousky, takže se neostýchejte a vymýšlejte si :-). Prosím kontaktujte mne vnitřní poštou.

Vyrobeno bez kouře. :-)

RESPEKTUJTE PROSÍM AUTORSKÁ PRÁVA

Za krásné logo děkuji LucyLoves.

K práci s drahými kovy jsem řádně registrována na Puncovním úřadě. Platné puncovní značky:

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Máte nějaké přání? Představu toho pravého šperku? Nebo se vám třeba líbí některé mé šperky, ale chtěli byste jiný kamínek? Moc ráda se pokusím vaše přání vyplnit. Chcete-li šperk na zakázku, neváhejte mi napsat zprávu.

Malá ukázka toho, co jsem již na přání zákaznic vyráběla:

Přesýpací hodinky pro Paní času

Únor - květen 2018 - Kurz fasování kamenů

25.9.2017 - konečně jsem dostudovala zlatnictví a klenotnictví :)

Článek o mé tvorbě ve FlerMagu

Ke šperkům z drátků jsem se dostala na  jednom letním táboře, už v dospělosti. Opravdu se mi to zalíbilo a tak jsem postupně nakoupila kleště a drátky a začala vyrábět. Časem přibývalo nářadí, drátů, kamínků... a taky radosti z každého vyrobeného kousku. Mezitím jsem díky jedné známé objevila Fler a rozhodla se zde své výrobky nabídnout. Mé šperky dnes dělají radost v nejrůznějších částech ČR.

Před pár lety jsem si uvědomila, že se chci naučit něco víc než jen drátování (i když v drátování či spíše wire-wrappingu mám pořád velké rezervy). Rozhodla jsem se vystudovat zlatnické učiliště, naučit se pájet a pracovat se stříbrem.

Také jsem se zúčastnila šperkařského kurzu na UMPRUM v Praze, kde jsem si vyzkoušela techniku ztraceného vosku.

Něco málo k cenotvorbě:
Kolik doopravdy stojí hodinová práce freelancera?
Handmade byznys

image

Způsob dopravy
Po připsání platby na účet posílám zboží do tří dnů Českou Poštou, doporučeně v bublinkové obálce nebo v papírové krabičce. Faktury posílám na vyžádání.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky:
Kateřina Balarinová

se sídlem V Dolině 1515/1b, Praha 10

identifikační číslo: 03725812

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.fler.cz/katerinela

UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy zákazník učiní objednávku prostřednictvím webového formuláře na webu www.fler.cz. Od okamžiku uzavření smlouvy je smlouva pro obě strany závazná. Prodejce je povinen dodat zákazníkovi zboží a zákazník je povinen zaplatit kupní cenu zboží. Zákazník je povinen objednané zboží převzít.
  2. Prodejce je povinen potvrdit zákazníkovi obdržení objednávky, resp. uzavření smlouvy, jehož součástí je obsah smlouvy. Zákazník je povinen neprodleně provést kontrolu údajů uvedených v potvrzení o obdržení objednávky, a v případě zjištění chyb bezodkladně vyrozumět prodejce.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
  2. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy zákazník převezme zboží.
  3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat prodejce formou jednoznačného prohlášení (např. e-mailem) a to před uplynutím příslušné lhůty.
  4. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které od zákazníka obdržel, včetně nákladů na dodání. Pro vrácení plateb použije prodejce stejný platební prostředek, který použil zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud zákazník výslovně neurčí jinak. Zákazníkovi nevznikají další náklady.
  5. Zákazník nese v plné výši náklady v souvislosti s vrácením zboží prodejci.
  6. Zákazník odpovídá prodejci za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Prodejce odpovídá zákazníkovi za to, že věc v době převzetí nemá vady. Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
  2. Zákazník má právo uplatnit právo z vady, které se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců ode dne převzetí zboží.
  3. Práva z vady nelze uplatňovat, pokud bylo zboží prodáno za nižší cenu z důvodu jeho vady. Dále nelze reklamovat opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním. Reklamovat nelze vady, které způsobil zákazník nesprávným užíváním věci v rozporu s návodem nebo v rozporu s všeobecně známými pravidly užívání věci.
  4. Zákazník má povinnost uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, kdy se o vadě zboží dozví.
  5. Reklamace je uplatněna okamžikem, kdy je reklamované zboží doručeno prodejci. Prodejce má povinnost potvrdit zákazníkovi převzetí zboží do reklamace.
  6. Pokud zákazník reklamuje z důvodu výskytu vady, která byla na zboží při převzetí zboží, může požadovat opravu či výměnu věci, resp. její součásti. Není-li to možné, může zákazník požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit.
  7. V případě opakovaného výskytu vady (třetí reklamace stejné vady) nebo výskytu většího počtu vad (čtvrtá vada) má zákazník právo požadovat opravu či výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.
  8. Neuplatní-li zákazník právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz, může požadovat přiměřenou slevu. Slevu z ceny věci může požadovat také, pokud mu prodávající nemůže věc opravit nebo vyměnit, nebo pokud by zjednání nápravy bylo problematické.
  9. Prodejce je povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
  10. Zákazník je povinen informovat se o stavu vyřízení reklamace 30. den po uplatnění reklamace.
  11. Reklamace je vyřízena okamžikem, kdy je zákazník informován o vyřízení reklamace a zboží připraveno k vyzvednutí. V souladu s platným právem prodejce není povinen během zákonné lhůty pro vyřízení reklamace zboží doručit ani odeslat zákazníkovi.
  12. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

  13. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. (od 15. 2. 2016)

OSTATNÍ UJEDNÁNÍ

  1. Zákazník souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodejcem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v souvislosti s plněním smlouvy. Zákazník má právo být informován, které údaje o něm prodejce eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
  2. Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
  3. Zákazník bere na vědomí, že žádný způsob komunikace není zaručený. V případě pochybností je na zákazníkovi, aby si ověřil, zda prodejce obdržel informaci podanou prostřednictvím e-mailu, SMS zprávy atp. Prodejce nenese odpovědnost za chyby elektronických komunikací.
  4. Prodejce a zákazník se zavazují řešit své případné spory přednostně mimosoudní cestou.
  5. Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
772423
11.12.2018 Krásná soutěž klubu Nestejných s mou hvězdičkou :) Nakoukněte
https://www.fler.cz/magaz...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.