Profil uživatele
Kuličky pro kočičky
Prodávající
Přešovice
Registrace: 29.1.2013

Vítejte v měkoučkém světě plstěných kuliček pro vaše kočičky.

Ovčí vlna je sama o sobě pro kočku velmi přitažlivá, a to jak svou vůní, tak i strukturou.  Pro plstění kuliček používám tu nejměkčí a nejněžnější vlnu Merino, která je na dotek velmi příjemná. Ve spojení s bylinou zvanou šanta kočičí či kozlíkem lékařským (valeriana, baldrián) jde o kombinaci přímo ďábelsky neodolatelnou.

Možná právě teď přemýšlíte, jaký pořídit dárek pro vaši kočku nebo chlupáče vašich přátel? Všichni moc dobře víme, že kočičáci si samozřejmě veeelice rádi pohrají s roličkou od toaletního papíru, víčkem z pet lahve či kusem bublinkové fólie :) Pokud však nechcete jít na návštěvu s kusem igelitu či chcete vaši kočičku rozmazlit víc, než jen kusem zmačkaného papíru, potom je plstěný míček se šantou či kozlíkem dobrý tip na dáreček a spousta legrace pro vás i kočičku zaručena :)

Pokud se Vám líbí cokoli z prodaného zboží nebo máte jiné přání (jiná barevná kombinace či vzor) neváhejte mi napsat. 

 A jak to všechno vzniklo?

Na začátku všeho byla koule. Vlastně ani nebyla myšlena pro kočky, prostě jsem se chtěla naučit plstit. Když byla kulička úspěšně uplstěna, odešla jsem do kuchyně uvařit kávu. Když se vrátím, kulička nikde. Po bližším ohledání najdu ve vedlejší místnosti naši kočku, jak se s kuličkou mazlí, válí sudy a vyhazuje ji do vzduchu. Tak vznikla kulička pro kočku :) Později mě napadlo do ní pro větší efekt zaplstit lístky sušené šanty kočičí nebo kozlíku lékařského. Ať mají kuličky úspěch i u vás :)

 
Aktuální stav naší smečky - dvě kočičky domácí z útulku, jeden kocourek a dále 5 + xy venkovních a věčně hladových šelem kočičích.
 

Děkuji za návštěvu a přeji krásný den! Kočičkám a kuličkám třikrát mňau :)

    

      

     image

     

 

Způsob dopravy
Platba za zakoupené zboží probíhá předem na účet vedený u MBank. Zboží vždy pečlivě balím do celofánového sáčku s mašličkou a poté do bublinkové obálky a v případě zboží skladem odesílám do 2 pracovních dnů po připsání peněz na účet (u zboží na objednávku v termínu uvedeném u dané položky). Cena dopravy je složena z poštovného a balného, přičemž při koupi více kusů platíte pouze 1 poštovné. Balíčky odesílám doporučeně prostřednictvím České pošty.

Platbu za zboží očekávám do 10 dnů - pokud nebude zaplaceno, objednávku ruším, aby zboží nebylo zbytečně blokováno pro další prodej.
Obchodní podmínky

Kuličky pro kočičky, dále jen „prodávající“

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/kulicky-pro-kocicky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto Obchodní Podmínky jsou platné od 1.2.2016. Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce Kuličky pro kočičky prostřednictvím internetového obchodu www.fler.cz/kulicky-pro-kocicky. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.

2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.

2.3. Pokud platba není připsána na účet prodávajícího do 10 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat.

3. Dodání a převzetí zboží

3.1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího.

3.2. Uvedená doba dodání zboží se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka. Balení je uzpůsobeno povaze zboží, je použita bublinková obálka.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně.

3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován vnitřní poštou. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží na účet, z kterého platbu obdržel, a to do 14 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky. Peníze za poštovné prodávající kupujícímu nevrací.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.

Kupující nemůže v souladu s §1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy na zboží kosmetického charakteru, zejména z hygienických důvodu, a proto nemůže vracet prodávajícímu kosmetické prostředky (např. šampony, mýdla, kondicionéry, krémy, balzámy, oleje apod.)

4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vystavené (vyrobené, upravené) na přání zákazníka.

4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat vnitřní poštou.

4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a bezpečně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

Zboží není možné vracet na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat vrácení zboží/reklamaci/odstoupení od smlouvy, pokud vrácené zboží neodpovídá původnímu stavu.

4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého byla příchozí platba provedena.

V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.

4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5. Reklamace zboží

5.1. Po odeslání zboží vystaví prodávající kupujícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může nakupující stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je znehodnoceno jeho nesprávným skladováním či poškozeno nevhodným zacházením.

5.3. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

5.4. Pokud při přebírání zásilky kupující zjistí viditelné poškození obalu, reklamuje tuto skutečnost České poště.

5.5. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5.6. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován vnitřní poštou.

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

6.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

6.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

6.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

6.5. Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25. května 2018.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
772275
11.12.2018 Pokud chcete stihnout kočičí dárečky do Vánoc, objednávejte nejpozději do nedělní půlnoci 16.12. :) Balíčky budu odesílat během pondělí a úterý. Objednávky přijaté od 17.12. odešlu až po Novém roce.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.