Milí, poslední objednávky s doručením do Vánoc přijímám do pátku 14.12.!!! Poté již nemohu garantovat, že k Vám balíček včas dorazí, vzhledem k frmolu na České poště a u mě v práci... Hezké dny, M.
Profil uživatele
Orofärnë
Prodávající
Dlouhá Loučka
Registrace: 15.12.2009

Vítejte v autorské dílně Orofärnë...

Jmenuji se Maruška a již několik let se zabývám výrobou šperků, které můžete nalézt na mém druhém profilu Orofärnë design. Na jaře 2014 jsem se velkou náhodou přesunula k šití a vymýšlení designu školních pouzder a taštiček... 

 

Jak to začalo? Jednoduše ;) Ve chvíli, kdy jsem ve spěchu nebyla schopná ze své kabelky dlouho vydolovat aspoň jedinou propisku, mi došla trpělivost a najednou bylo na světě první pouzdro... a tím to všechno začalo :)

 

 Každý výrobek vycházející z mé dílny je kvalitní a pečlivě propracovaný, nic nedodělaného nebo "odfláknutého" k zákazníkovi neputuje... 

Každá Vaše objednávka nebo ocenění ve formě srdíček a komentářů mne vždy zahřeje u srdíčka, protože se někomu moje tvořeníčko líbí... nebo ho někdo nosí a používá v opačných koutech republiky nebo v zahraničí... mockrát Vám děkujiŠlápnul vedle

S pozdravem a přáním krásného dne a příjemného výběru v obchůdku,

Maruška/Orofärnë

 

_____________________________________________________________

A ještě pár prodejních poznámeček... Usmívající se

Pokud uvidíte v prodaných výrobcích něco, co se Vám líbí, a v aktuální nabídce výrobek nebude, nebo budete mít vlastní představu, neváhejte a napište mi... není pro mne těžké cokoliv znovu vyrobit nebo se pustit do něčeho nového :-)

FAKTURACE: Fakturu Vám vystavím elektronicky při objednávce, odkud se dá velice snadno vytisknout. Do zásilky ji přikládám POUZE na požádání zákazníka! Děkuji za pochopení.
 
Zákazník může zaslat zboží zpět bez udání důvodu do 14 dnů. Vrácené zboží přijímám pouze v nepoškozeném stavu a platbu posílám během následujících 3 dnů. V případě komplikací se s Vámi osobně domluvím. 
_______________________________________________________________
Jsem držitelkou živnostenského oprávnění.
Zapsána v živnostenském rejstříku.
IČ: 88905195

TOPlist

 

  • 1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Orofärnë - IČO 88905195. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Marie Mazáková – provozovatel profilu Orofärnë) a kupujícího.
  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • 1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou
  • 5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list.
  1. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
  • 1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  1. Práva a povinnosti prodávajícího
  • 1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
  • 2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  1. Práva a povinnosti kupujícího
  • 1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  1. Dodací podmínky
  • 1:Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.
  • 1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
  • 1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně ve Střelicích u Uničova,  Uničově a Olomouci. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.
  • 1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 2Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
  • 2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
  • 2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.
  • 2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod.
  • 2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.
  1. Zboží na zakázku
  • 1: Zadání zboží na zakázku
  • 1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • 1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • 2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
  • 3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 10%.
  • 3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • 3.4: Zboží vyrobené na zakázku bude vystaveno v eshopu s označením „rezervace“ nebo „na přání“.
  • 4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
  • 4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • 5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.
  1. Reklamační řád
  • 1: Záruční doba
  • 1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 6 měsíců.
  • 1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží (odtržení ozdobných korálků z jezdce zipu, opotřebovaná svrchní látka, znečištěná podšívka uvnitř výrobku atd.)
  • 2: Způsob reklamace
  • 2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 3: Provedení reklamace
  • 3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  1. Vrácení zboží
  • 1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.
  1. Závěrečná ustanovení
  • 1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Způsob dopravy
Zboží Vám zašlu doporučeným dopisem přes Českou poštu, první nebo druhý den po připsání platby na účet. V případě pozdějšího odeslání se s Vámi osobně domluvím. Výrobky budou zabalené ve fólii nebo v krabičce (jen na požádání), v dopise. V případě větších výrobků Vám je zašlu v balíku nebo krabici. V ceně poštovného je bude zahrnuto i balné. Po domluvě je možné předat zboží osobně v Olomouci, Uničově,Litovli nebo Šternberku.
Obchodní podmínky
  • 1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Orofärnë - IČO 88905195. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  • 1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou
  • 5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplnění této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který slouží zároveň jako dodací a záruční list.
  1. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
  • 1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  1. Práva a povinnosti prodávajícího
  • 1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
  • 2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
  1. Práva a povinnosti kupujícího
  • 1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  1. Dodací podmínky
  • 1:Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.
  • 1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
  • 1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně ve Střelicích u Uničova,  Uničově a Olomouci. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.
  • 1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 2Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
  • 2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
  • 2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.
  • 2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod.
  • 2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.
  1. Zboží na zakázku
  • 1: Zadání zboží na zakázku
  • 1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • 1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • 2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
  • 3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 10%.
  • 3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • 3.4: Zboží vyrobené na zakázku bude vystaveno v eshopu s označením „rezervace“ nebo „na přání“.
  • 4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
  • 4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • 5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.
  1. Reklamační řád
  • 1: Záruční doba
  • 1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 6 měsíců.
  • 1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží (odtržení ozdobných korálků z jezdce zipu, opotřebovaná svrchní látka, znečištěná podšívka uvnitř výrobku atd.)
  • 2: Způsob reklamace
  • 2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 3: Provedení reklamace
  • 3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
  1. Vrácení zboží
  • 1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.
  1. Závěrečná ustanovení
  • 1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
768060
28.11.2018 Vložena další nová pouzdra do eshopu ;) o Vánocích jimi můžete potěšit své blízké... M.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.