Domů Profil prodejce rosabella
Barbora Žemličková
  • aktivní prodejce od r. 2014
    Reaguje na objednávky obvykle do 20 hodin.
  • Holubice Kozinec, ČR
  • 520 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (32) 100%
Nadšenci: 320
Aktivita: aktivní
Prodáno: 520
Registrace: 24.9.2014
Město: Holubice Kozinec
Stát: ČR

rosabella

/ Prodávající
Novinky
1006172
1.5.2022 OZNÁMENÍ o "NOUZOVÉM REŽIMU" Dobrý den, omlouvám se za opoždění při zpracování vašich objednávek a zakázek a za prodloužení v dodání zboží. Bohužel se ani mně nevyhnul postcovidový syndrom. Věřím, že to časem odezní a během roku zase naskočím na tvořivou vlnu. Bára Žemličková
OZNÁMENÍ o "NOUZOVÉM REŽIMU"
Dobrý den, omlouvám se za opoždění při zpracování vašich objednávek a zakázek a za prodloužení v dodání zboží. Bohužel se ani mně nevyhnul postcovidový syndrom, takže se snažím zvládnout alespoň to nejdůležitější nebo to, co už bylo napevno nasmlouvané z loňského roku. Věřím, že to časem odezní a během roku zase naskočím na tvořivou vlnu.
Děkuji za pochopení.


VÍTEJTE
,

jsem ráda, když věci, které ušiji nebo vytvořím udělají radost.

 

DOPRAVA, ODBĚR A ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ:

Zboží zasílám přes Českou poštu nebo Zásilkovnu po připsání platby na účet.

Polštářky a velké zásilky zasílám v krabicích nebo pevných igelitových zasílacích obalech, menší věci zasílám v bublinkatých obálkách, igelitových poštovních obalech nebo v papírových krabičkách.

O zaslání zásilky vždy infomuji vnitřním systémem Fleru, zároveň obdržíte číslo zásilky, byste mohli zásilku sledovat.

Jak to je a není s možností vrácení zboží, zakoupeného v e-shopu, čtěte zde.

 Hnědobílá srdíčka s krajkou. Brown hearts with lace.Rosabella.cz

NA FLERU DOPORUČUJI

Obchod, kde často odebírám látky pro tvoření: PPETT

Spřátelený obchůdek, odkud mám některé korálky, ozdůbky a komponenty: U kočky Emilie

Obchůdek se šperky mojí "spolubojovnice" z prodejního stánku na Jarmarku v Lysé Darkmoon

Úžasného fotografa Marka Boulu (marek-b-foto)

 

ČLENSTVÍ V KLUBECH:

 

image

https://www.fler.cz/flerblog/2/5/254025/a/42235/m/729_4d79i614o1.jpg

 

1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Rosabella
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího
(Rosabella) a kupujícího.


2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání
objednávky.
2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou
2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech
odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky
zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů
pro odeslání či komunikaci. Prodávající má také právo objednávku
odmítnout v případě, že není schopen v dohodnutém termínu zajistit dodání zboží a nebo není schopen zajistit např. dostatečné množství materiálu na jeho výrobu od dodavatele.
2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto
momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a
povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní
smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění
a není přístupná třetím stranám.
2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 5 pracovních dnů
od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován
elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování
objednávky.
2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu
objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání.
U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s
kupujícím, viz odstavec 7.
2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou
zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
2.12: Na vyžádání je možné zaslat fakturu v papírové podobě


3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit
od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající
právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením
zboží.
3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.


4. Práva a povinnosti prodávajícího
4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat
objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu
sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací
a záruční list je k dispozici na vyžádání
4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující
opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky)
odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží),
nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující
zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše
uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.


5. Práva a povinnosti kupujícího
5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační
adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil.


6. Dodací podmínky
6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako
doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve
výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou
objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem. Zásilky jsou odesílány několikrát týdně.
6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
6.1.3: Zboží je možné předat osobně, čas i místo předání lze dohodnout e-mailem.
6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
Prodejce nenese odpovědnost za ztrátu zásilky v průběhu dopravy a pokud by zboží nebylo dodané ve standartním termínu, kupující bude prodejce o tomto neprodleně informovat. Prodejce pak podá reklamaci k České poště a až do vyřešení reklamace není možné objednávku zrušit či vrátit peníze kupujícímu.
6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
6.2.2: Poštovné je dle aktuálního ceníku České pošty.
6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout na účet u Fiobanky
prodávajícího (podrobné instrukce při zadávání objednávky).
6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.


7. Zboží na zakázku
7.1: Zadání zboží na zakázku
7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle
specifických požadavků zákazníka.
7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí
požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se
zákazníkem dle potřeby konzultovány.
7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a
přibližnou cenou.
7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny
dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo
objednávku zrušit.
7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena
celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej
podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li
možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí
prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 10%.
7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je
uživatel povinen zakoupit.
7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou
adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno
prostřednictvím České pošty.
7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci

8. Reklamační řád
8.1: Záruční doba
8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží
zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční
opravě.
8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu
trvání reklamace.
8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou
zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při
výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na
opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
8.2: Způsob reklamace
8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího
elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného
předmětu a fotografii vady.
8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok
požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou
reklamovaného zboží.
8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede
tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu
vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu
originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
8.3: Provedení reklamace
8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce
reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo
odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi
vrátí.
8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné
nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající
zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat
odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na
reklamační postup.
9. Vrácení zboží
9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit
prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu,
schopné dalšího prodeje.
9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka
odeslaná na dobírku nebude převzata.
9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních
dnů.


10. Závěrečná ustanovení
10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových
stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá
ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním
případě prokazatelně dohodnuto jinak.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Rosabella

 

Jako oko v hlavě. Přesně tak chráníme vaše osobní a jiné údaje, které nám poskytujete. A jak to děláme? Technicky! K práci s vašimi osobními údaji používáme zaheslovaný počítač, emailovou schránku i vstup ke správě e-shopu. Před nechtěnými virtuálními hosty nás chrání antivirové programy. Pokud potřebujeme něco tisknout (což z lásky k naší přírodě děláme co nejméně), pak všechny dokumenty s osobními údaji uchováváme v uzamčené skříňce.

A abyste věděli do detailu, co přesně se s vašimi daty děje a kdo k nim má přístup, prostudujte si prosím důkladně následující řádky. Při zpracování vašich dat postupujeme v každém okamžiku v souladu se všemi nařízeními a předpisy, zejména tzv. GDPR (obecným nařízením EU č. 2016/679, o ochraně osobních údajů). Žádné třetí osobě, kromě níže uvedených, vaše data neposkytujeme. Pokud najdete možnost, jak s vašimi údaji pracovat ještě bezpečněji, můžeme tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejníme na našich internetových stránkách. O změnách budete zároveň na webové stránce informováni v aktualitách.

A. Nákup zboží
Údaje, které potřebujeme úplně vždy, jsou Jméno, Příjmení, Telefon, Adresa a Email. Jednoduše řečeno, musíme vědět, komu a kam máme všechno to krásné zboží poslat. Tyto údaje potřebujeme také ze zákona (podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), protože na jejich základě vystavujeme faktury či jiné účetní doklady. Pokud nám tyto údaje poskytnout nechcete, pak nemůžeme uzavřít obchodní smlouvu a nemůžete si u nás zboží nakoupit. Vaše údaje uchováváme po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
Třetí osoba, která se k vašim údajům dostává, je přepravní společnost, díky které vám balíček doručujeme. Dopravce si v průběhu objednávky můžete sami zvolit. Se všemi dopravci máme uzavřeny příslušné smlouvy, takže se nemusíte bát, že by se vaše údaje někam poztrácely.
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Zároveň vás musíme informovat, že máme v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových/cloudových služeb.


B. Newsletter a obchodní sdělení

Newsletter a obchodní sdělení momentálně nezasílám.

C. Registrace zákazníka a zákaznický účet
V našem e-shopu na serveru Fler.cz máte možnost využít registrace, díky které můžete sledovat historii svých objednávek a využívat mnoha dalších funkcí. I zde využíváme externí platformu, v tomto případě jde o pronájem platformy firmou Fler. I ta zde tedy figuruje jako třetí osoba, ke které se dostávají vaše data. Registrovat se a používat zákaznický účet je dobrovolné. Pokud nechcete, aby byly informace o vašem nákupu evidovány, máte možnost nakupovat bez registrace. Zároveň můžete svůj zákaznický účet kdykoliv zrušit a v případě zájmu máte právo nechat všechny údaje (kromě těch, které musíme uchovávat ze zákona) vymazat.


D. Za podmínek stanovených v GDPR dále máte:

• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.


Potřebujete ohledně zpracování vašich dat poradit? Něco není v pořádku? Kontaktujte nás a společně váš problém či dotaz vyřešíme. Využít k tomu můžete vnitřní poštu Fler.cz.


Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno vaše právo na ochranu osobních údajů.

Tento dokument vchází v platnost dne 25.5.2018.

Za společnost: Barbora Žemličková

Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Zboží

Další zboží od rosabella

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--