Profil uživatele
IvaII
Prodávající
Pelhřimov
Registrace: 1.3.2009

Jmenuji se Iva a mám dvě  dcery, manžela, psa a zahradu.

Ruční práce jsou můj způsob relaxu. Kromě pletení ještě ráda háčkuji, vyšívám, čtu...

K ručním pracem  jsem se dostala díky mamce , taky plete a háčkuje. Od babičky jsem pochytila trochu šití.

K pletení vlňáčků jsem se dostala přes látkové pleny pro dítko neteře a začala jsem je plést. Pletu ze 100% ovčí vlny a barvím potravinářskou barvou. Výsledek barvení je do určité míry překvapení i pro mně.

Mimo vlňáčky pletu svetříky, čapky, rukavice....Věnuji se i háčkování a to zejména kloboučkům z bavlny. Sveříky taky pletu na panenky miminka.

Od vlny nebylo dalekou k rounu a plstění, nyní plstí hlavně dcery.

Svíčky jsem začala vyrábět kvůly dcerám, hodně svíčky pálily a mě vadila vůně (smrad)  a tak jsem pátrala a začala je vyrábět. Nyní obdarovávám rodinu  a zbývá i něco na prodej.

 

Misky jsou ručně soustružené a každá je originál. Hloubka je měřena po venku, vnitřní je menší. Na přání poměřím.

Všem děkuji za nakouknutí a za srdíčka {#emotions_dlg.rose2}

 

 

Vrácení zakoupeného zboží, reklamace

* Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky (dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb.). O této skutečnosti mě prosím předem informujte (vnitřní poštou nebo telefonicky). Zboží pošlete doporučeně na mou adresu. Peníze Vám budou vráceny zpět na účet, ze kterého jste platili, nebo na účet, který připíšete k vracenému zboží. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vrácená částka ponížená o náklady na uvedení zboží do původního stavu. Náklady na poštovné zpět k prodejci hradí zákazník.

* V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva atp.) vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě ráda vyměním. Zboží mi prosím zašlete doporučeně na mou adresu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašlu nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

* Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

* Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít.
  2. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  3. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním.

* Postup při reklamaci:

  1. Informujte mě o reklamaci telefonicky nebo vnitřní poštou.
  2. Zboží zašlete doporučeně na mou adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace.

Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 

 

Způsob dopravy
Zboží posílám Českou poštou, balím dle potřeby - nejčastěji do obálky.
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
Žádné aktuální informace.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.