Milí zákazníci, s ohledem na blížící se Vánoce a množství objednávek na profilech Mezzobella a La Musica odesílám objednávky pouze 2x týdně - cca 2-3 dny od připsání peněz na účet. Děkuji za pochopení. Lucie
Profil uživatele
mezzobella
Lucie Hilscherová | prodávající
Praha 5 - Barrandov
Registrace: 27.7.2013

 

Vítejte v mém květinovém království!

Jmenuji se Lucie. Vždy jsem okoukávala výrobky mojí maminky, ale dlouho jsem nenašla odvahu překonat ostych a o něco se sama pokusit.

Svoji kreativitu jsem uplatňovala v hudbě, která se mi stala koníčkem i povoláním. V poslední době mě přepadla potřeba vyjadřovat se i jinak... a tak vznikla moje tvořivá závislost.

Pozitivní je, že jsem opět našla radost z cestování (myslím cestování za prací - chuť cestovat k moři mě nepřešla nikdy). Zjistila jsem, že pro mé tvoření je ideální cesta Praha-Košice. Takže pokud si někdy ve vlaku všimnete někoho, kdo při každém prudším zabrzdění leze po kolenou a hledá zatoulané korálky, budu to pravděpodobně já:) 

Děkuji za návštěvu a doufám, že každý kousek časem najde svého majitele, kterému udělá alespoň takovou radost jako mně:)

 

Na Fleru mě najdete také pod jménem La Musica, kde nabízím výrobky s hudební tématikou a dárky pro muzikanty. Dále mám profil mezzobella - materiál s materiálem k tvoření, ubrousky, kovodíly, metráží atd. Při zakoupení zboží ze všech tří obchůdků platíte jedno poštovné.

Doporučuji také krásné obchůdky levandulová Liduška a levandulová chaloupka, které vedeme společně s mojí maminkou. Pokud si vyberete některý z jejích výrobků a na zboží nespěcháte, lze se domluvit na osobním předání v Praze.

 

Fakturu v elektronické podobě najdete u své objednávky, tisknu a přikládám do balíčku pouze na vyžádání.

POŠTOVNÉ A BALNÉ

Poštovné je u většiny zboží automaticky nastaveno na 50 Kč, po přijetí objednávky bude upraveno dle váhy balíčku a způsobu odeslání. V ceně poštovného je započítáno i balné. 

ČESKÁ POŠTA Změna tarifů od 1. února 2015!!

Balíčky do 2 kg odesílám jako doporučené psaní (45-60 Kč - do výšky obálky 5 cm), jako cenné psaní (dle váhy 50-70 Kč - je zde započítána i cena speciální obálky) nebo jako doporučený balíček (70-80 Kč). 

Snažím se pro vás automaticky vybírat nejlevnější tarif České pošty, pokud máte zájem o odeslání jako např. balík do ruky (s doručením do druhého dne), připište tento požadavek k objednávce.

Omlouvám se, ale na dobírku nezasílám. Děkuji za pochopení. 

 

ULOŽENKA

Kvůli neustálému zdražování služeb České pošty nové nabízím i zaslání přes systém Uloženka, který je ideální hlavně pro větší objednávky - balíky až do váhy 20 kg za stejnou cenu.

O tento způsob doručení je třeba požádat v poznámce u samotné objednávky, kde prosím rovnou specifikujte, které místo vyzvednutí jste si zvolili. Z důvodu časově náročnějšího převozu zboží na podací místo odesílám přes Uloženku jednou týdně (obvykle koncem týdne).

VARIANTA 1: Vyzvednutí na výdejních místech Uloženka za 50 Kč.
Praha 9 - Kolbenova 931/40b, Praha 9
Praha 4 - 5. května 1109/63, Praha 4
Brno - Václavská 237/6, areál ICB vchod č. 9, Brno - město
Brno 2 - Černopolní 54/245, Brno - Černá Pole
Ostrava - 28. října 1422/299, Ostrava - Mariánské Hory 
Hradec Králové - Pražská třída 293, Hradec Králové
Olomouc - Wellnerova 1322/3c, Olomouc – Nová ulice
Plzeň - Tovární 280/7, Plzeň - město
České Budějovice - Novohradská 736/36, České Budějovice
SK - Bratislava - Chorvátska 1, Bratislava - SK

VARIANTA 2: Vyzvednutí na výdejních místech DPD Parcelshop za 60 Kč

Seznam odběrných míst DPT na https://ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek

 

FAKTURY
Standardně faktury ke zboží nepřidávám, každý zákazník si je může vytisknout přímo z Fleru. Dle aktuálně platných zákonů stačí elektronická faktura jako doklad do účetnictví. Pokud si přejete fakturu vytištěnou s mým podpisem, napište to do poznámky k objednávce a fakturu vám samozřejmě přiložím.

 

OSOBNÍ ODBĚR

Nabízím osobní odběr ZDARMA v Praze (větší balíky Praha - Barrandov), menší zásilky dle mých časových možností mohu předat v centru.

 

Při zakoupení zboží z mých dalších profilů: La Musica a Mezzobella - materiál je samozřejmostí sloučení poštovného a zaslání zboží společně. 

 

Obchodní podmínky

 

Úvodní ustanovení

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce La Musica prostřednictvím internetového obchodu https://www.fler.cz/mezzobella. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.

Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.

Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a vyrobit zboží podle přání kupujícího.

O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

Dodací podmínky

Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u Mbank). Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží, která se začíná počítat druhým pracovním dnem od připsání částky na účet prodávajícího.

Zboží je odesíláno Českou poštou (doporučená zásilka, balík do ruky či balík na poštu), případně Zásilkovnou nebo Uloženkou. K poštovnému je účtováno také balné.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou).

Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.

Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu nebo po doložení dokladu o jeho odeslání.

Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

Reklamace

Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.

Ochrana osobních údajů

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Veškeré další podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz 

 

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
841637
3.11.2019 Jedna z mých broží v TOPVÝBĚRU na titulní straně Fleru! Děkuji :) https://www.fler.cz/archi...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím