články

Soutěž o nejhezčí stromeček končí dnes!

Letos jako byste neměli sílu nebo čas. V naší vánoční soutěži o nejhezčí stromeček totiž máme zatím jen dvě desítky soutěžících. Šance na výhru nákupu na účet Fleru je tedy velmi vysoká! :-) Pokud se ještě chcete zapojit, nečekejte. Půlnoc z neděle na pondělí je poslední chvíle, kdy váš stromek do soutěže přijmeme...

Možná máte za sebou ty nejnáročnější dny letošního vánočního nákupního a zasílacího šílenství :-), takže je na čase odměnit konečně sám sebe. A my vám v tom moc rádi pomůžeme! Ostatně, je to už taková hezká Flertradice ;-). Takže: ukážete nám svůj stromeček?

Těžko si představit klasičtější symbol českých Vánoc než nazdobenou "chvojku" nebo stromeček. My ve Fler týmu vánoční stromky milujeme, obzvlášť ty vaše. Máte totiž úžasné nápady a nikdy to není nuda. Víme, že Vánoce nejsou o ozdobách... ale pro mnohé z nás je takové to zastavení se a krášlení domova toužebně vyhlíženou oddychovkou, při níž konečně vypínáme hlavu a zhluboka se nadechneme...

A tak až ten svůj stromeček letos ozdobíte, rozsviťte světýlka, vyleštěte čočky a udělejte mu krásnou fotografii. S tou pak můžete soutěžit o nákup na Fleru v hodnotě 1 500 korun.

Ukažte nám svůj vánoční stromek

a vyhrajte poukaz k nákupu zboží z Fleru v hodnotě 1 500 korun českých!

Vánoční stromek

Pravidla soutěže jsou jednoduchá:

1. Vyfoťte svůj vánoční stromek.

  • Nejdříve se mrkněte, z které strany to stromečku sluší nejvíc ;-) a odkud je výzdoba nejlépe vidět.
  • Pro lepší fotku doporučujeme odklidit z okolí i na pozadí všechny nepotřebnosti a rušivé elementy.
  • Snažte se, aby fotka byla hezká, originální a ostrá.
    Pomůže vám při tom buď stativ, nebo jen pouhé položení fotoaparátu na pevný podklad (nefotit "z ruky").
  • A je nám opravdu jedno, zda jde o stromek umělý, skutečný nebo o soubor krásně naaranžovaných větví, které leckde plní úlohu stromečku, případně zda zdobíte prostříhanými knížkami... neřešte to. Bavte se :-)

2. Do následujícího políčka pak vložte odkaz, kde vaši fotku najdeme.

  • Soutěž již byla ukončena, děkujeme vám za účast!
  • Pokud vkládáte adresu fotografie z jiného webu, musíte u ní mít nastaveno veřejné sdílení. V opačném případě ji neuvidíme!

    A že už letos opět takové případy máme...

Pozor!

Vkládejte opravdu jen jednu fotografii. Jakmile do formuláře zadáte více adres, odkaz nebude fungovat a vaši fotografii tak vůbec neuvidíme. Pokud nám jich chcete ukázat víc, musíte z nich udělat jednu velkou koláž.

Odkaz na jednu svou fotografii vkládejte do formuláře
ode dneška, tedy 20. prosince,
do půlnoci 30. 12. 2018.

Na Nový rok 2019 zveřejníme jednoho z vás,
který od nás obdrží poukaz k nákupu jakéhokoliv zboží z Fleru
v hodnotě 1 500 Kč.

Těšíme se na vaše Vánoce! :-)

Loňské krásky a krasavce si můžete prohlédnout tu.

Smrk

PS:
Na Fleru máme ještě jednu podobnou aktivitu, byť nesoutěžní. Vytvořili jste úžasné PF 2019 a chcete ho ukázat ostatním? Využijte náš oblíbený klub "Péefkové šílenství!". Přihlaste se a své PF do něj vložte. I na ně se těšíme a již brzy vám ta nejzajímavější představíme v MAGu.

Pravidla soutěže:

Soutěž je otevřena pro všechny registrované uživatele Fleru s výjimkou členů Fler týmu a jejich rodinných příslušníků. Každý účastník se smí zúčastnit s jednou fotografií a jejím vložením do soutěže prohlašuje, že je jejím autorem a souhlasí s její publikací ve Fler MAGu a na Facebooku Fleru. Zároveň prohlašuje, že se na dané výzdobě podílel vlastníma rukama.
Soutěž trvá od 20. 12. 2018 do půlnoci 30. 12. 2018. Výherce získá poukaz k nákupu zboží z Fleru v hodnotě 1 500 Kč.
Nejkrásnější fotografii (= jednoho výherce) vybírá Fler tým neveřejným hlasováním. Výherce bude vyhlášen 1. 1. 2019 ve Fler MAGu a obeslán soukromou Fler zprávou.
Výherce je povinnen nahlásit redakci Fler MAGu svůj výběr výhry nejpozději 31. ledna 2019. Pokud výherce neoznámí svůj výběr do tohoto data, výhra propadá pořadateli.
Výhru nelze směnit za finanční hotovost ani vybrat jiným způsobem.
Pořadatelem soutěže je společnost Fler s.r.o., Kuřim, IČ: 29379946

vánoční stromeček od smu

Úvodní foto: netradiční porcelánové ozdoby ze studia Křak

Komentáře

Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.