"Kup si nos a pomáhej s humorem!" je název kampaně, kterou Konto Bariéry sbírá prostředky pro organizace pomáhající lidem s handicapem. Prodej nosů odstartoval 10. září a kampaň vrcholí víkendem červených nosů a benefičním televizním pořadem. Nebojte se, stihnete se přidat, protože nosy budou v prodeji až do konce roku.

Klaunský nos je symbolem Konta Bariéry od jeho založení v roce 1993. Červené nosy jsou v prodeji v síti čerpacích stanic Benzina, v restauracích KFC a Burger King, v lékárnách dr. Max, v knihkupectvích Neoluxor, v kavárnách Cross Café a v Astratex.cz.

Kampaň vyvrcholí víkendem červených nosů, kdy se známé osobnosti zúčastní happeningů na podporu prodeje nosů, a především benefičním televizním pořadem Konta Bariéry. Vysílá jej ČT 1 v sobotu 27. září od 20 hodin.

Moderování se ujala netradiční dvojice známá především ze série spotů pro Air Bank Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček. Konto Bariéry představí příběhy těch, komu pomáhá, a známé osobnosti v něm vystoupí ve vtipných scénkách. Nebude chybět L. Pavlásek, T. Matonoha, D. Batulková, M. Šteindler, M. Maurerová nebo J. Lábus.

Jiří Vyorálek, Tomáš Matonoha a Dana Batulková ve scénce "zaskočený dezert".

Vizuály s nosy nafotili Lucie Bílá a Jiří Lábus. Na začátek kampaně se navíc s nosem vyfotili třeba špičkoví čeští beachvolejbalisté v čele s populární dvojicí Kiki a Maki – Kristýna Kolocová, Markéta Sluková. Nosy se v minulých letech také staly zpestřením fotografií z plesů či oslav narozenin. Letos Konto Bariéry vyzývá své příznivce, aby si s nosem pořizovali tzv. selfies. Ty zveřejní na webových stránkách a svém facebookovém profilu.

Výtěžek z Pomáhej s humorem – tedy z prodeje nosů a z benefičního pořadu Možná přijde i charita - rozdělí Konto Bariéry tradičně mezi organizace, které poskytují služby lidem s handicapem.

Jak vyvěsit selfie?

Koupí červeného nosu u partnerů podpoříte charitativní projekty Konta Bariéry a pomůžete dobré věci.
Sdílejte svoje selfie s červeným nosem, pomozte společně s námi bořit bariéry :-) A jak správně do toho?

  1. FB stránce Konto Bariéry dejte „to se mi líbí".
  2. Vložte příspěvek – fotografii selfie s červeným nosem a řekněte něco k této fotce. Např. – „Pomáhám s humorem! Koupil jsem si červený nos a podporuji dobrou věc!“
  3. Posléze fotografii na stránce otevřete a označte na fotografii sebe sama.
  4. Fotografii nahrajte do svého vlastního profilu, včetně textu. Vaši přátelé uvidí vaši pomoc pro Konto Bariéry! A my doufáme, že se inspirují :-)

A pokud se nechcete fotit, ale rádi byste pomohli, vydejte se prostě na jedno z prodejních míst a kupte si pár červených nosů, jeden za 50 Kč. I bez selfie to bude dobrý skutek!

Více o akci najdete na webu Konta Bariéry.