Trend návratu k uměleckým a řemeslným výrobkům a touha po jedinečnosti jako opaku masovosti stále pokračuje, proto i známý německý veletrh Creativeworld se dále rozrůstá. Již příští neděli se ve Frankfurtu představí kompletní nabídka segmentu uměleckých, výtvarných a hobby potřeb, na kterou vás nelákáme poprvé. Letos ale zbystřete, kousek od našich hranic totiž bude spousta novinek!

Creativeworld – moje inspirace

mezinárodní veletrh Frankfurt nad Mohanem

31. ledna - 3. února 2015

Creativeworld inspiruje:
Seznamte se s novými trendy, informacemi a produkty!

Creativeworld spojuje:
Partnerskou zemí jsou v roce 2015 Spojené státy americké a do Frankfurtu přijede nové trendy "po americku" představit kolem pětadvaceti vystavovatelů.

Poptávka po kreativním rukodělném zboží roste a pro veletrh Creativeworld to znamená nutnost připravit rozsáhlejší výstavní plochu. Stovky nových výrobců si přejí představit své nové zboží právě na Creativeworldu: "Hala 4.1 bude opět zcela naplněna, všechna místa jsou již rezervována. Proto jsme se rozhodli vystavovatelům uměleckých, výtvarných a hobby potřeb nabídnout i prostory v hale 4.2," říká ředitel veletrhu Michael Reichhold.

Mezi novými vystavovateli se v roce 2015 představí Acrilex Tintas Especiais (Brazílie), Decohobby Bastelbedarf en gros (Německo), Mitsubishi Pencil (Japonsko), DMC Creative World Ltd. (Velká Británie), Bruynzeel Sakura a Royal Talens (oba Holandsko).

Každý rok přitáhne veletrh Creativeworld do veletržních prostor ve Frankfurtu nad Mohanem přes 7 200 návštěvníků – zájemců o sektor uměleckých, výtvarných a hobby potřeb. I pro vystavovatele je Creativeworld nejdůležitější akcí, na které mají možnost představit své nápady a zboží. Nikoho proto nepřekvapí, že se v posledních letech jejich počet neustále zvyšuje. V roce 2013 jich bylo již 236.

Nové výstavní prostory v hale 4.2

Vystavovatelé veletrhu Creativeworld letos zaberou i část haly 4.2. Dále zde návštěvníci najdou vystavovatele veletrhu Paperworld a jejich nabídku školních potřeb. Jsou to hlavně firmy Paxos (Řecko), Undercover (Německo), Safta (Španělsko) a Academy Group (Rusko). "Tato kombinace je výhodná pro návštěvníky obou veletrhů - Creativeworld i Paperworld – i pro vystavovatele, protože oba segmenty jsou úzce propojeny a návštěvníci i vystavovatelé zde mohou snadno uzavřít kontrakty," vysvětluje Michael Reichhold.

Hala 4.2 bude rovněž zaměřena na mladou klientelu – sešity, bloky, podložky, sáčky a tužky se zde budou nabízet vedle široké nabídky hobby papírů, nálepek i kreativních setů pro děti a mládež. Proběhnou zde i prezentace výrobců a dodavatelů zboží v sektoru zboží pro malé i velké výtvarníky a kreativní hobby.

Vystavovatelé se budou snažit zaujmout návštěvníky všech kategorií nejenom svými kreativními sety a dalším zbožím, ale i aktivními ukázkami využití zboží a dalšími novinkami.

"Živá atmosféra a možnost vyzkoušet si zboží a jeho možnosti činí z veletrhu Creativeworld jedinečný prostor pro všechny, kdo se kreativitou a hobby zabývají. Návštěvníci jsou velmi rádi, když si mohou vlastníma rukama osahat nejnovější trendy, materiály i techniky," říká Michael Reichhold.

Letošní Creativeworld má výrazně mezinárodní charakter

Počet zahraničních vystavovatelů i návštěvníků veletrhu Creativeworld každoročně stoupá. V roce 2013 bylo 68 procent účastníků ze zahraničí a tento trend pokračuje.

"Poptávka po hobby a výtvarných a řemeslných potřebách roste nejenom v Německu, ale na celém světě. Creativeworld se stal uznávanou mezinárodní platformou a získal si světové renomé," říká Michael Reichhold. "Na ročník 2015 máme zaregistrováno kolem 180 zahraničních subjektů, včetně ColArt International Holdings (Velká Británie), Pebeo and Decopatch (Francie), Creative Company (Dánsko), Fedrigoni (Itálie), Mitsubishi Pencil (Japonsko), Brevillier Urban & Sachs (Rakousko) a Industrias Masats and Jovi (Španělsko). "

 Partnerskou zemí jsou v roce 2015 Spojené státy americké: trendy a novinky ze Severní Ameriky

USA jsou jako partnerská země jedním z taháků veletrhu Creativeworld 2015. K dnešnímu datu se zaregistrovalo 25 amerických firem, jež hodlají ve Frankfurtu předvést své nejnovější produkty. Na německém trhu jsou techniky, jako je dekupáž, stamping, scrapbooking a quilting, velmi rozšířené a oblíbené. Návštěvníci budou mít příležitost seznámit se s novými produkty a nápady severoamerických výrobců nejenom u jejich stánků, ale také na speciální akci v hale 4.2.

Na diskusích v oblíbeném formátu ‘Creative Talks’ budou odborníci diskutovat o současných trendech a nejnovějších technikách.

Nápaditý doprovodný program

Rozmanitý a velmi nápaditý doprovodný program je již na veletrhu Creativeworld pravidlem a je vždy úspěšný. Na přehlídce trendů - Trend Show – se mohou návštěvníci inspirovat i poučit na množství prezentací a ukázek široké škály materiálů. Rukodělný stůl je vítanou příležitostí, jak si vlastníma rukama vyzkoušet nejnovější postupy a materiály a pokusit se o vlastní originální výtvor.

Jako každý rok, i v roce 2015 bude na veletrhu udělena cena za kreativitu -‘Creative Impulse Award’- Oskar ve světě uměleckých, výtvarných a hobby potřeb. Inovativní produkty se poté představí na zvláštní show.

Již podruhé budou mít fanoušci kreativního tvoření možnost předvést své nápady a um na show zvané ‘Šikovné ruce’. Nejlepší a nejoriginálnější výtvory budou v rámci veletrhu vystaveny. Letošní ‘Šikovné ruce’ jsou zaměřeny na tašky a vítězem se stane ten, kdo navrhne nejnápaditější a nejoriginálnější tašku.

Výstavní plochy si zaregistrovaly ty nejvýznamnější firmy z oboru včetně Buntpapierfabrik Ludwig Bähr, Efco, Frechverlag, Heyda, Hobbygross Erler a C.Kreul. Své nejnovější produkty představí i Rayher Hobby, Rico Design, H. Schmincke, Eberhard Faber a Marabu.

A protože slova někdy nestačí :-), podívejte se na Creativeworld ještě obrazem...

...a ještě tu máme video z loňského ročníku:

Tak co říkáte, vyrazíte - stejně jako redakce Fler MAGazínu - na tuhle úžasnou událost?

Výstaviště ve Frankfurtu nad Mohanem je snadno a pohodlně dosažitelné, ať už cestujete vozem (z Prahy 500 km), vlakem nebo letadlem. Vstupenky na veletrh slouží také jako jízdenky na městskou hromadnou dopravu v celém Frankfurtu.

Více informací o způsobu dopravy na výstaviště je k dispozici na stránkách:

Pokud nemůžete přijet osobně, sledujte Fler MAG. Budeme u toho ;-)

 Pro další zajímavé nápady a novinky z „kreativního světa“ navštivte inspirativní weblog My Inspiration na www.creativeworld.messefrankfurt.com/blog