Venku začalo být krásně a my, děvčata ze Šperkovnice, jsme dostaly chuť si zazpívat! Co taky jiného, když venku svítí sluníčko, ptáci zpívají a všechno kolem kvete :-) Tentokrát jsme vybraly 22 lidových písniček. Vaším úkolem je jako vždy napsat nám pod článek, o které se jedná.

Každý šperk a celková kompozice fotky představuje jednu konkrétní lidovou písničku, její název nebo děj.

A teď už se pojďte naladit na tu správnou notu a pusťte se do hádání!

Poznáte je?

1.                                                    2.                                                  3.

https://www.fler.cz/flermag/120659/n/11804/full_2usm2z6l2e.jpg

4.                                                   5.                                                     6.

image image

7.                                                   8.                                                    9.

image ... ptačí kvítí - dřevo, sklo ... image 

10.                                                 11.                                                  12.

Zrzka - přírodní brož Zlaté tóny

13.                                                  14.                                                 15.

Beruška do ouška Už pokvetou Greta

16.                                                  17.                                                  18.

Trikolora - spona i brož v jednom Puzetky kolečka - svítivky

19.                                                  20.                                                21.

Ovce - oblázky image image

22.

image

Poznali jste, které písničky jsme ztvárnily? :-)

Na vaše odpovědi se těšíme v komentářích pod článkem Palec nahoru

Ze všech správných odpovědí vylosujeme 3 vítěze. Každý z nich získá slevu 20 % na jakýkoliv jeden výrobek od jedné ze zastoupených prodejkyň.

Správnou odpověď, výherce i rozklíčování jednotlivých obrázků

se dozvíte v blogu 26. 4. 2018

Přejeme vám příjemnou zábavu! :-)

Úvodní foto: ... ptačí kvítí - dřevo, sklo ... od Aniday